19-05-2007, 11:28 AM
Autoks w124, 2.8 bensiin 92a.
Mootori käib madalatel pööretel ebaühtlaselt, õlisurve kõigub koos pöörete madalpunktiga,põhjaalt kostub ka mingi hästi vaikne "müts".Täna siis pöörates rooli täielikult paremale,suri välja.
Kohapeal proovisin,pöörates paremale pöörded korraks langevad liialt madalale,vasakule pöörates nii hull ei ole. Kütusele on ka tundlik. tahab ikka 98 et käiks ühtlasemalt.
P või N peal pöördeid 4000 lastes hakkab mootor hüppama,vb see loomulik kuna rohkem ei tohigi minna.
Vahetatud küünlad(muutus vähe paremaks) ja vahetatud ka kütusefilter(oli umbesl 5 aastat vahetamata olnud), Varasemalt käima läks paremini(ennem kui need probleemid tekkisid),kuid ega nüüdki kurta saa. esimesest pöördest läheb.
Sidurikojavahelt pressib õli välja ka,see juba pikemat aega.
Kiirus Üle 180 ei läinud kuidagi.Lennuväljal proovitud!
Diagnostikas veel ei ole käinud!
Mootori käib madalatel pööretel ebaühtlaselt, õlisurve kõigub koos pöörete madalpunktiga,põhjaalt kostub ka mingi hästi vaikne "müts".Täna siis pöörates rooli täielikult paremale,suri välja.
Kohapeal proovisin,pöörates paremale pöörded korraks langevad liialt madalale,vasakule pöörates nii hull ei ole. Kütusele on ka tundlik. tahab ikka 98 et käiks ühtlasemalt.
P või N peal pöördeid 4000 lastes hakkab mootor hüppama,vb see loomulik kuna rohkem ei tohigi minna.
Vahetatud küünlad(muutus vähe paremaks) ja vahetatud ka kütusefilter(oli umbesl 5 aastat vahetamata olnud), Varasemalt käima läks paremini(ennem kui need probleemid tekkisid),kuid ega nüüdki kurta saa. esimesest pöördest läheb.
Sidurikojavahelt pressib õli välja ka,see juba pikemat aega.
Kiirus Üle 180 ei läinud kuidagi.Lennuväljal proovitud!
Diagnostikas veel ei ole käinud!