Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
190D vedrud (tagaosa on kikkis)
#9
Tere,

Olles suuremate mudelite vedrumajandusega päris palju möllanud, julgen paar mõtet omalt poolt anda.

1. Auto kõrval on mõistlik enne millegi tegemist välja mõelda, kas kummipatjade vahetus võiks anda soovitud tulemuse. Ma W201 vastavaid numbreid ei tea, kuid W126 puhul on tehase poolt öeldud, et üks kumminupp vedrupadjal peaks auto nurga kõrgust mõjutama 8mm. Võimalik, et see number on ka W201-l sama, aga kindel ei ole. Kindel on aga see, et kahe kumminupu jagu madalam padi langetab auto tagaosa tõenäoliselt mitte üle laias laastus 1,5 cm. Mõõdulindiga ratta keskosast tiivakaareni mõõtes (täpsus on piisav) peaks enamvähem suutma oletada, kas see muutus oleks piisavalt hea või mitte.

2. Kui taga on originaalvedru, võiks tal olla peal värvimärgistus, sest ka tänasel päeval esindusest uusi vedrusid tellides, on nad siniste ja punaste märgistustega tähistatud. Jällegi ei tea ma W201 eripärasid, kuid oletan, et see reegel oli nende autode tootmise ajal siiski universaalne ja olen eelmisel aastal W126 vedrupaari tellinud ning värvimärgistus on neil kenasti peal.

3. Kui uusi vedrusid tellid, ei ole mingit erilist mõtet osta muud peale originaali, sest ütlesid, et ka ees on originaalid. Õige vedrude vaurosakoodi peab leidma punktitabeli abil ja punktid tuleb lüüa kokku sõltuvalt auto varustusest. Näiteks annavad ühe punkti isegi tagapeatoed, rääkimata käigukastist, katuseluugist või kärukonksust (5 punkti). B-grupi vedrude puhul sellist nalja ei ole, aga seetõttu ei ole ma veel näinud, et B-grupi vedrud auto õigele kõrgusele jätaks.

4. Tegelikult ei juhtu Mercedese puhul midagi hullu ka siis kui vedru natuke lõigata. Kui tegemist on aftermarket vedruga, ei tekita see mingeid erilisi süümepiinu, auto kõrgust saad "vabalt reguleerida" ja sõiduomaduste vahet selle paari cm tõttu tavakodanik iial märgata ei suuda. Kõige hullem, mis juhtuda saab, on ju see, et pead ikkagi uued vedrud tellima kui lõikamisega liiale lähed.

5. Igaks juhuks tasub välja otsida, et kogemata ette nt Sportline vedrud saanud ei ole. Vaevalt ta nii läks, kuid kontrollida tasub ikka, sest need peaksid auto ~2 cm madalamaks muutma ja see seletaks vabalt madala esiotsa fenomeni. Varuosakoodi olemasolu korral on seda kontrolli ka kataloogis surfates suhteliselt lihtne laua tagant tõusmata teha. Samas Su auto pilti vaadates ütleks pigem, et kui Su autol just täiesti üles keeratud nivooreguleeringut pole, on tagavedrud liiga kõrged, mitte esimesed madalad.

Loodan, et saad masina ilusaks ja jõudu tööle.

Parimate soovidega,
Tauno
Vasta


Sõnumeid selles teemas
190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: BKR - 26-06-2019, 12:16 PM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: TAD17I - 26-06-2019, 02:18 PM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: BKR - 26-06-2019, 03:20 PM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: TAD17I - 26-06-2019, 03:45 PM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: BKR - 26-06-2019, 04:52 PM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: laf1247 - 26-06-2019, 08:27 PM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: stihl - 27-06-2019, 08:59 AM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: BKR - 27-06-2019, 09:52 AM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: Sm. Västrik - 27-06-2019, 10:43 AM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: BKR - 27-06-2019, 12:03 PM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: Sm. Västrik - 27-06-2019, 10:24 PM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: Laur - 28-06-2019, 01:06 PM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: BKR - 28-06-2019, 02:57 PM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: stihl - 29-06-2019, 12:54 PM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: BKR - 30-06-2019, 08:12 PM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: erx000 - 01-07-2019, 12:26 AM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: BKR - 01-07-2019, 11:23 AM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: TAD17I - 01-07-2019, 11:56 AM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: v6sa - 01-07-2019, 12:49 PM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: BKR - 01-07-2019, 03:01 PM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: v6sa - 01-07-2019, 03:50 PM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: BKR - 05-07-2019, 10:35 AM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: v6sa - 05-07-2019, 04:05 PM
RE: 190D vedrud (tagaosa on kikkis) - Autor: Ott - 08-07-2019, 03:27 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190D xenon Rainiskoop 10 7,537 07-01-2017, 05:34 PM
Viimane postitus: killer666
  Probleem siduriga 190D Rainiskoop 2 2,993 07-09-2016, 08:38 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  W202 vedrud Kratt 0 1,497 13-03-2016, 03:15 PM
Viimane postitus: Kratt
  Probleem 190d 2.5 ohutulede lülitiga. mhku 2 2,475 05-12-2014, 11:06 AM
Viimane postitus: killer666
  W201 84.a 190D salongi ventikas ToomasW201D 0 1,900 21-11-2014, 09:16 PM
Viimane postitus: ToomasW201D
  MB 190D 53kW '88 - Paagist ei tule kütet peale Kodan1k 6 4,028 19-02-2014, 11:01 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB 190D 2.0 55 kw Kasutusjuhendi otsing deeremees 1 1,903 02-02-2014, 10:05 PM
Viimane postitus: 190
  MB 190d differ? oliver330 12 7,964 09-01-2014, 10:40 PM
Viimane postitus: python
  MB 190D käigukasti ja siduri probleem 190DDD 1 2,515 27-12-2013, 09:59 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz 190D üle Trebla 3 3,296 27-10-2013, 09:41 PM
Viimane postitus: kaido320



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne