30-04-2007, 02:45 AM
Juhtus kole asi minu autoga (MB 230CE 89a), sõideti külje pealt sisse, nii et ratas viltu all, kere kõver, ukseklaas katki, velg kõver jpm. Õnnetuse põhjustaja tunnistas oma süüd ning saigi järgmine päev mindud tema kindlustusseltsi (Seesam Kindlustus).
Seal läks ka kõik ladusalt, täitsime paberid, kirjutasin õnnetuse kirjelduse ja andsin foto õnnetusest. Kuna mõlemad autod olid sõidukõlbmatud, siis ei olnud neid võimalik kindlustusfirma ette transportida. Seega näitasin kahjukäsitlejale fotosid, mis olid tehtud vahetult pärast õnnetust. Samuti käis ta mul autot sama päeva õhtul kodus vaatamas.
Seejärel öeldi, et teatavad kirjalikult oma otsusest taastamise või väljaostmise suhtes. Sai ka mainitud, et auto väärtus minu jaoks on 55 000kr ning et kuna auto kere on kõver ning tagasild väga kõva paugu saanud seoses õnnetusega (otsasõit ~100km/h), siis eeldan, et nad maksavad mulle auto kinni. Autot taastades ei saaks enam temast kunagi nii head masinat ju. Hakkab tõenäoliselt kiskuma, kummi sööma, rohkem kütust võtma, silladetaile ülemäära kulutama jne.
Kirjalikku teadet veel ei ole tulnud, kuid vaatasin huvi pärast lehelt www.lkf.ee enda auto staatust. Ja näen, et seal on kindlustus märkinud auto remondikuludeks(?) 12 000kr. Kas on siis tõesti mõeldav, et kere venitus, ukseklaas, tagasilla remont, tagatiib, tagatuli, pagasniku remont, uste paika sättimine maksab nii vähe? Kui nüüd pean kindlustusse minema, siis mida seal üldse peaks ütlema ja kuidas nendega oleks kõige mõtekam vaielda.
Kui nad ka lasevad auto korda teha ja ma ei jää näiteks remonditöödega rahule, kas siis peab töökoda tegemata jätmisi/tehtud vigu parandama või saadavad mu kukele?
Autol on selgelt kere kõver, uste ja kere servade vahed on selgelt erinevad. Uksed ei käi hästi kinni.. ennem käisid kergemini. Samuti on uste akende ääred erineval kõrgusel (nagu oleks uksed ära vajunud, enne nad seda ei olnud). Klaasi ja kere vahel on pragu sees, enne sulgus ilusti.
Seal läks ka kõik ladusalt, täitsime paberid, kirjutasin õnnetuse kirjelduse ja andsin foto õnnetusest. Kuna mõlemad autod olid sõidukõlbmatud, siis ei olnud neid võimalik kindlustusfirma ette transportida. Seega näitasin kahjukäsitlejale fotosid, mis olid tehtud vahetult pärast õnnetust. Samuti käis ta mul autot sama päeva õhtul kodus vaatamas.
Seejärel öeldi, et teatavad kirjalikult oma otsusest taastamise või väljaostmise suhtes. Sai ka mainitud, et auto väärtus minu jaoks on 55 000kr ning et kuna auto kere on kõver ning tagasild väga kõva paugu saanud seoses õnnetusega (otsasõit ~100km/h), siis eeldan, et nad maksavad mulle auto kinni. Autot taastades ei saaks enam temast kunagi nii head masinat ju. Hakkab tõenäoliselt kiskuma, kummi sööma, rohkem kütust võtma, silladetaile ülemäära kulutama jne.
Kirjalikku teadet veel ei ole tulnud, kuid vaatasin huvi pärast lehelt www.lkf.ee enda auto staatust. Ja näen, et seal on kindlustus märkinud auto remondikuludeks(?) 12 000kr. Kas on siis tõesti mõeldav, et kere venitus, ukseklaas, tagasilla remont, tagatiib, tagatuli, pagasniku remont, uste paika sättimine maksab nii vähe? Kui nüüd pean kindlustusse minema, siis mida seal üldse peaks ütlema ja kuidas nendega oleks kõige mõtekam vaielda.
Kui nad ka lasevad auto korda teha ja ma ei jää näiteks remonditöödega rahule, kas siis peab töökoda tegemata jätmisi/tehtud vigu parandama või saadavad mu kukele?
Autol on selgelt kere kõver, uste ja kere servade vahed on selgelt erinevad. Uksed ei käi hästi kinni.. ennem käisid kergemini. Samuti on uste akende ääred erineval kõrgusel (nagu oleks uksed ära vajunud, enne nad seda ei olnud). Klaasi ja kere vahel on pragu sees, enne sulgus ilusti.