01-05-2018, 08:16 PM
Sai aasta algul olstetus 2,1 mootoriga 80 kw 6 käiguline manuaalkastiga vito . Aastaks siis 2003 . Kere 2003 ja edasi . Mure oli algul suur kütusekulu . Alla 14,5 ei saanud . Mingi aeg sai viidud diagnosti ja seal tuvastati pihustite viga . Need sai lastud siis taastada ja kõik sinnajuurde kuuluv .
Diagnosti tehes oli õhulugeja näitu nr liiga suured . Aga õhulugejat tal pole. Sellist , mis tava autodel on . Ainuke andur õhufiltri kopsikust turboni on sisselaske õhuvõtu rõhu oma . Kas see siis muudab midagi ?
Teine asi veel , et enamus ajast on masin selline jõuetu vms . Vahest külma mootoriga kohalt minnes tuleb korralikut gaasi tallata . Muidu sureb välja .
Vahest jälle toimib kõik kenasti , mootor töötab erksalt .
Kellegil ideid või kogemusi .
Auto läbisõit on 148 tuhat ja see ka originaal .
Diagnosti tehes oli õhulugeja näitu nr liiga suured . Aga õhulugejat tal pole. Sellist , mis tava autodel on . Ainuke andur õhufiltri kopsikust turboni on sisselaske õhuvõtu rõhu oma . Kas see siis muudab midagi ?
Teine asi veel , et enamus ajast on masin selline jõuetu vms . Vahest külma mootoriga kohalt minnes tuleb korralikut gaasi tallata . Muidu sureb välja .
Vahest jälle toimib kõik kenasti , mootor töötab erksalt .
Kellegil ideid või kogemusi .
Auto läbisõit on 148 tuhat ja see ka originaal .
Minu põrgu , Minu reeglid !