Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
24-01-2018, 10:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2018, 10:27 AM ja muutjaks oli pikkvint.)
Probleem siis järgnev:
Madalalt vaikselt kiirendades tekib vibra, käigu vahetusel ka kerge kolks.
Vahetatud on hüdromuhv, õlid (paberite järgi õigeaegselt), kardaani leevendi, kuid viga endiselt alles.
Peale kardaani leevendi vahetust küll olukord läks paremaks aga kerge vibra madalal pöördel on ikka alles + kolks.
Auto millegi üle ei kurda.
Mida veel võiks teie kogemuste järgi vaadata?
Postitused: 212
Teemad: 7
Liitus: May 2016
Maine:
1
Mootori ja käigukasti padjad on korras?
Tühikäigul seistes ka vibreerib?
Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
(24-01-2018, 12:29 PM)Marksus Kirjutas: Mootori ja käigukasti padjad on korras?
Tühikäigul seistes ka vibreerib?
Visuaalselt tunduvad korras.
Tühikäigul õhk-õrn vibra, kuid mitte midagi sellist mis sõites vahepeal välja lööb.
Postitused: 15
Teemad: 7
Liitus: May 2017
Maine:
0
Kalduks ka arvama, et mootori või käigukasti padjad? Kui visuaalselt tunduvad korras, siis äkki saad mingi kangi või miskit vahele ja proovi ligutada, äkki näeb?
Käiguvahetusel kerge kolks? Kas kui kohapeal paned käigu sisse või sõites, kui käiku edasi vahetab? Käigukasti solenoidide võimalus?
Panustaks patjadele.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(24-01-2018, 12:41 PM)pikkvint Kirjutas: ...
Visuaalselt tunduvad korras.
Tühikäigul õhk-õrn vibra, kuid mitte midagi sellist mis sõites vahepeal välja lööb.
Kas näpp mahub mootoripadja kausi serva ja mootori käpa vahele?
Kas vibra toon muutub, kui kohal seistes lülitada sisse R või D? R - vasak padi, D-parem padi.
Kolksu võivad teha ka difri puksid.
Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
(25-01-2018, 10:50 AM)v6sa Kirjutas: (24-01-2018, 12:41 PM)pikkvint Kirjutas: ...
Visuaalselt tunduvad korras.
Tühikäigul õhk-õrn vibra, kuid mitte midagi sellist mis sõites vahepeal välja lööb.
Kas näpp mahub mootoripadja kausi serva ja mootori käpa vahele?
Kas vibra toon muutub, kui kohal seistes lülitada sisse R või D? R - vasak padi, D-parem padi.
Kolksu võivad teha ka difri puksid.
Kohapeal kerge vibra ainult nn külma mootoriga, kohapeal käiku vahetades käib kolks.
Vibra on just madalalt vaikselt kiirendades.
Diffripuksid olevat olnud korras, käimakoti padi ka.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(25-01-2018, 11:10 AM)pikkvint Kirjutas: ... kohapeal käiku vahetades käib kolks.
Liigne lõtk difris või veovõllides? Veovõlli poldid lõdvad?
Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
Postitused: 113
Teemad: 13
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Viisakas oleks ikka siia ka siis kirjutada mis viga oli
Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
(02-02-2018, 10:17 AM)kubilius Kirjutas: Viisakas oleks ikka siia ka siis kirjutada mis viga oli
Kast lõpetas töö
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(02-02-2018, 11:23 AM)pikkvint Kirjutas: Kast lõpetas töö
Polegi nagu kuulnud, et automaat (või ka manuaal) kuidagi vibrada saaks. Olen isegi neid paar tk elu jooksul "ära lõpetanud", aga suremine on toimunud alati vibravabalt.
Turbiin on teine asi.
Ma kaldun arvama, et vahetad kasti ära ja vibrateema jätkub täpselt sealt, kus ta pooleli jäi.
.
Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
(02-02-2018, 11:44 AM)stihl Kirjutas: (02-02-2018, 11:23 AM)pikkvint Kirjutas: Kast lõpetas töö
Polegi nagu kuulnud, et automaat (või ka manuaal) kuidagi vibrada saaks. Olen isegi neid paar tk elu jooksul "ära lõpetanud", aga suremine on toimunud alati vibravabalt.
Turbiin on teine asi.
Ma kaldun arvama, et vahetad kasti ära ja vibrateema jätkub täpselt sealt, kus ta pooleli jäi.
.
Paberite järgi on sõidukil vahetatud turbiin +õli+ filter aasta alguses, peale mida ma temakese soetasin. sain mina temaksega sõita umbes 80km-i kuni hakkas vibra ja kolksud. Tänaseks päevaks tuvastati, jahutusvedelikus on õli + nüüdseks temake avariireziimis.
Väidetavalt ennem turbiini vahetust ei esinenud ei värinaid ega ka kolkse.
Sildades leiti ka muidugi lõtke.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
02-02-2018, 12:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2018, 12:39 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Tere,
Ma ei jagaks antud juhul herr stihli pessimismi. Kastist tulev vibra õrnal ühtlasel koormusel (ja eriti vahetult enne lukustumist) on ju täiesti tavaline vigase kasti nähtus ja nagu mainimist leidis, võib turbiin seda vabalt põhjustada.
Eks näiteks spetsialistid, nagu R129 ilmselt teaks täpselt, mis seda teeb, kuid ma lihtsalt tean, et ühtlase kiirendusel ilmuv vibra (mis algusjärkudes mõnikord meenutab isegi vaid rehvikuminat) ning ühtlasel kiirusel pöörete kõikumine on kaks esimest asja, mida tasub proovisõidul vaadata. Ja kui me räägime nii ~10 aasta vanustest autodest, on paraku neid hälbeid vähemalt mingil määral ka peaaegu alati võimalik kasti töös tuvastada.
Samas peab ka ütlema, et erinevale tasemele jõudnud vibratsiooniga õnnestub autot vabalt tarbida mõnikord veel kümneid tuhandeid kilomeetreid ja aastaid ning paljud isegi ei märka seda ning ta on ajas süvenev, kuni lõpuks kast päris otsad annab.
Kuid elame näeme. Loodan, et nr pikkvint annab ka teada kui auto korras, et kas miskit muutus või mitte.
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
(02-02-2018, 12:20 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Tere,
Ma ei jagaks antud juhul herr stihli pessimismi. Kastist tulev vibra õrnal ühtlasel koormusel (ja eriti vahetult enne lukustumist) on ju täiesti tavaline vigase kasti nähtus ja nagu mainimist leidis, võib turbiin seda vabalt põhjustada.
Eks näiteks spetsialistid, nagu R129 ilmselt teaks täpselt, mis seda teeb, kuid ma lihtsalt tean, et ühtlase kiirendusel ilmuv vibra (mis algusjärkudes mõnikord meenutab isegi vaid rehvikuminat) ning ühtlasel kiirusel pöörete kõikumine on kaks esimest asja, mida tasub proovisõidul vaadata. Ja kui me räägime nii ~10 aasta vanustest autodest, on paraku neid hälbeid vähemalt mingil määral ka peaaegu alati võimalik kasti töös tuvastada.
Samas peab ka ütlema, et erinevale tasemele jõudnud vibratsiooniga õnnestub autot vabalt tarbida mõnikord veel kümneid tuhandeid kilomeetreid ja aastaid ning paljud isegi ei märka seda ning ta on ajas süvenev, kuni lõpuks kast päris otsad annab.
Kuid elame näeme. Loodan, et nr pikkvint annab ka teada kui auto korras, et kas miskit muutus või mitte.
Parimate soovidega,
Tauno '
Arusaadav, et turbiin võib vigane olla ja paljud on mulle seda ka veaks pakkunud.
Kuid ometi on turbiin vahetatud tänaseks päevaks 3000km-i tagasi.
Proovisõidul oli käiguvahetus sujuv ja vaikne, tänasel päeval enam mitte.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Nojah, kirjutasin vastust enne seda jahutusvedeliku + õli juttu nägemata.
Siis on ju siililegi selge, et on otsad vees sõna otseses mõttes paraku.
Tauno
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Pigem oli see, et turbiini riknemine oli tulem, kuid tegelik põhjus oli käigukasti, mis keeras ka uue turbiini tuksi. Põhjuseks on käigukasti sisene leke, mis ei lase turbiinilukku lukustada ja keerab lõpuks turbiini tuksi.
Eelnevalt sellistel juhtudel on vahetatud käigukaste, on teada ka juhus, kus 1 uus turbiin läks koolirahaks ja sai samamoodi otsa 3000-4000 km jooksul.
Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
(02-02-2018, 02:35 PM)Renka Kirjutas: Pigem oli see, et turbiini riknemine oli tulem, kuid tegelik põhjus oli käigukasti, mis keeras ka uue turbiini tuksi. Põhjuseks on käigukasti sisene leke, mis ei lase turbiinilukku lukustada ja keerab lõpuks turbiini tuksi.
Eelnevalt sellistel juhtudel on vahetatud käigukaste, on teada ka juhus, kus 1 uus turbiin läks koolirahaks ja sai samamoodi otsa 3000-4000 km jooksul. Väidetavalt eelmisel omanikul selliseid probleeme ei olnud sõidukiga.
Kuna km oli sealmaal et käigukast vajas hooldust, läks ta hõbenoolde kontrollima mis vajaks vahetust ja et teha dünaaminilne pesu, Selgund oli, et turbiin tuleks vahetada.
Lastigi turbiin vahetada koos õlide ja filtritega teises asutuses, algul oli kõik OK aga noh hilisem on eespool kirjas.
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Noh eks ta siin praegu lihtsalt tagant järgi tarkus oli, olukord oli sarnane, millega olen kokku puutunud, eks seal võib ka muidu asju olla.
Postitused: 206
Teemad: 83
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
(02-02-2018, 03:20 PM)Renka Kirjutas: Noh eks ta siin praegu lihtsalt tagant järgi tarkus oli, olukord oli sarnane, millega olen kokku puutunud, eks seal võib ka muidu asju olla.
Muidugi eks ma pole 100% millegis kindel, vb tõesti toimis ennem ja tekkis remondi käigus mingi viga vms ................
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(02-02-2018, 02:35 PM)Renka Kirjutas: Pigem oli see, et turbiini riknemine oli tulem, kuid tegelik põhjus oli käigukasti, mis keeras ka uue turbiini tuksi. Põhjuseks on käigukasti sisene leke, mis ei lase turbiinilukku lukustada ja keerab lõpuks turbiini tuksi.
Eelnevalt sellistel juhtudel on vahetatud käigukaste, on teada ka juhus, kus 1 uus turbiin läks koolirahaks ja sai samamoodi otsa 3000-4000 km jooksul.
Uue turbiini? Kes ütles, et täiesti UUS pandi? Pigem ikka enne müüki mingi pool kuni miljon sõitnud "uus" pandi ja siis läks ka veel üsna hästi.
Aga seda ma küll ei teadnud, et mu vana linnakäru, mis juba 10a pole maanteel lukustusvõimalustki näinud (sest kiirused kogu aeg väikesed) juba tuksis on. Kui vahel harva ka satun kiiremini sõitma, siis mingil hetkel varsti kukutab oma pöörded endiselt maanteel maha ja siiani olen arvanud, et pole tal häda midagi.
Ilma lukuta on kütusekulu muidugi mõnus; lukuga võib täiesti tänapäevastega konkureerida. (6-7L/100-le, kahepoolese bensuka kohta)
Ja vanematel polegi mingit lukku, ikka sõidavad. (kohutava küttekuluga muidugi)
Vesi ja akk. õli saavad kohtuda ainult esiradikas; ju siis see mingil hetkel lihtsalt seest plahvatas, et nii juhtus.
.
|