Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeep Grand Cherokee WK2, 2011 - Eero_S
#81
Konditsioneer töötas umbes nädala peale täitmist ja oligi jälle otsas, remondimees vaatas oma UV lambiga auto üle, radikas lekib. Uus tellitud Teisipäeval saab ette.
Vahepeal lakkas töötamast kliima reostaat, puhur töötas mõne aja, siis oli paar minutit vait ja töötas jälle.
Sama soojaga juhtus see, et soojakraani(tüüpviga) juhtiv hammastatas murdus tükkideks ja olenemata sellest, mis temperatuuri kundepoole ette keerasid puhus sealt ainult kuuma.
Üleeile võtsin ennast kokku, lammutasin kunde poolt kindalaeka ümbruse laiali ja vahetasin ära salongipuhuri(kahises ja vilistas teatud momentidel), kliima reostaadi ja soojakraani hammasratta. Kulud kokku ca 190€ ja jupid sain Top partsust laokaubana.

Vahetasin ära ka juba jupp aega kustus olnud päevasõidutule lambi.
Vasta
#82
Teisipäeval sai uus radikas ette, aga probleemist ei pääsenud.
Jeepil on kliimaradikas ühtlasi ka automaatkäigukasti jahutusradikaks. Käimakoti stuts jäi lekkima.
Kuna mul oli konksuga autot ruttu vaja, siis võtsin asja ise kätte.
[Pilt: 1WJLTg.jpg]

Auto juppeks võetud, uus ajutine, loodetavasti mitte igavene lahendus asemele tehtud.

[Pilt: 4gMPP8.jpg]

Ülemine siis modifitseeritud variant, alumine originaalne.

[Pilt: iG4T6Q.jpg]

Ja auto peaaegu koos tagasi.

Lähen ostan originaallahendusele uued tihendid ja võtan selle ajutise junni vahelt ära, hetkel küll peab, aga isiklikult ei tundu eriti pikalt kestma.

Kulu 7,5€ ja hunnik igasugust erinevat ebaesteetilist sõnavara.
Vasta
#83
Neljapäeval 29.07 sai tehtud järjekordne hooldus, 280k km'se läbisõidu juures.

Eile 31.07 ülevaatuse viimasel kehtivuse päeval sai tehtud ka uus ülevaatus. Lisatuled ei meeldinud ja läksid ka märkusena kirja, aga järgmine kord jälle 2a pärast.
Vasta
#84
Mis lisatuledel probleemiks siis?
Vasta
#85
Ref arv lõhki.
Vasta
#86
Ei taiband siis öelda, et on töötuledWink

Tõsi, selleks peaks klaas olema märgeteta ja lülitus põhituledest eraldi.
Vasta
#87
Mul on klaasil kaugtule märge ja kaitse oli välja võetud, st ei süttinud üheski asendis.
Vasta
#88
Kuidas see neid eelmine kord ei häirinud?
Vasta
#89
Erinev ülevaataja. Kaks aastat tagasi ei pitsitatud ÜV punkte veel kaameratega ka.
Vasta
#90
18. Augusti õhtul, kui ma olin veerenud oma tööautoga Paldiski põhjasadama väravatest sisse öeldi mulle teiseltpoolt telefonitoru otsast, et gaasi andes vedu järgi ei tule.
Veidikese aja pärast saadeti mulle sellised pildid:
[Pilt: wMNdJL.jpg]
[Pilt: 5BmLd7.jpg]

Need pildid lisasid kinnituse mu kahtlusele, et käigukasti jahutustoru tuli vooliku otsast ära. Egas midagi teha polnud, HCH Autoabi tuli autole järgi:
[Pilt: tnL2nN.jpg]

ja viis auto esindusse, milleks on mõnda aega juba olnud United Motors:
[Pilt: 4vPm7M.jpg]

UM'il oli kohe järgmise päeva pealelõunal vaba võimalus auto ette võtta ja pakuti mulle peale inspekteerimist kahte lahendust, A: uuesti uus radikas, B: ühendavad praeguse ühenduse kokku, pingutavad ühenduse kõvemini kinni ja valavad kastiõli normi. Läks käiku variant B. Uuesti korduda ei tohiks, mul oli enda näpuviga seal sees, miks ta üldse ära tuli. Kogu kulu selle jama peale oli ca 265€.

Eelmistesse postidesse ei saanud kirja, et tegelikult vahetasin enne ÜV'le minekut ära ka kõik stabilisaatori otsavardad.
[Pilt: h5MUe9.jpg]

Veel enne seda sai käidud Rally Estonial:
[Pilt: 6oWmiQ.jpg]
[Pilt: KVAbip.jpg]

Tiritud erinevaid haagiseid:
[Pilt: 37wT4e.jpg]
[Pilt: zaqWzM.jpg]
[Pilt: w6w3bS.jpg]
[Pilt: cCsiq5.jpg][Pilt: q94syi.jpg]
[Pilt: QsKFPJ.jpg]
[Pilt: j5d38k.jpg]



Piduritega on nii, et miski pole siiani õige. Kundepoolne esimene kipub hästi kergelt peale jääma. Suport on uus, kelk on puhastatud, klotsid liiguvad, liugurid on puhastatud ja käivad ilusasti. Suport tuleb maha jõudu kasutamata, käega suudab rahulikult kolvi sisse suruda. Oktoobris tulen koju, vahetan ära veel pidurivooliku ja rattalaagri ja kui need ka ei aita, siis on mõistus otsas. Kõik, mis võiks olla probleem on siis vahetatud.
Vasta
#91
Pidurivoolikus see kala ilmselt ongi. Korduvalt läbi elatud...
Vasta
#92
Mul oli C klassil ka ühe tagumise piduriga jama kippus kogu aeg peale jääma. Vahetasin ka köik mis vaja välja. Visuaalselt liikus kuid kui soojaks läks siis kiilus ikka kinni. Probleemiks osutus pesa kuhu sisse käib kummipuks, mille sees liigub sadula liugur pulk. See pesa oli seest roostes ja avaldas puksile survet ja vot see natuke oligi see mis ikkagi pidurdas sadula vabat liikumist. Viiliga puhastasin need pesad ilusti puhtaks ja nüüd probleem kadunud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#93
Mul ei tohiks viimasega probleemi olla, kuna supordid said uued. Ma alguses kahtlustasin liuguri mansette ka, aga ka need kõlavad ebareaalselt, kuna need ju tulid uued koos supordiga.
Mul ei mängi soojus ka rolli, täitsa külma autoga võid sõitma hakata ja ilma pidurdamata 100km sõites on velg kergelt leige, samal ajal, kui ülejäänud veljed on külmad.

Kui laagrite ja voolikute vahetuseks läheb, siis teen veelkord uuesti kõik puhtaks ja üle.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Audi Q5 8R, 3.0TDI Quattro, 2011, .Alar. .Alar. 3 4,717 31-01-2019, 04:21 PM
Viimane postitus: .Alar.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne