Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
380 SEL - probleemid jätkuvad
#1
Nii, nagu asi algas siis kõrgest kütusekulust sai hakatud vaikselt asju vahetama.

Juhtrõhu regullaatorit sai kaks korda vahetatud. Peale seda kadus autol jõud äraja kylmalt töötadessureb gaasi andes välja.

Sai proovitud ka erinevaidsüütepoole, agaei midagi, sama teema.


Panin siis kõige esimese juhtrõhu regullaatori peale tagasi, aga selle vahega, et panin talle korras bimetalli asemele. Vana oli puru ja takistus 0. Seejärel puhastasin ka pritsepeaja sissevoolu vooliku vahelise sõela äraja sain vähemalt kiirendusegi tagasi.

Aga ikka kummitab probleem, et kütusekulu on suurja külmaltei tööta korralikult.


Külmkäivituspihusti vahetasin ka ära, aga probleemile see lahendust ei andnud.

Vahetatud on ka küünlad ja juhtmed on korralikud. Pöörded on normis.


Mis siis edasi vaadata?


Ahjaa - kui külmalt seda klappi, kust õhupuhastajast õhk pritsungipeasse läheb, käega alla suruda ja gaasi anda, siistöötab normilt. Tundub, et külmalt ei jõua seda klappi korralikult liigutada?


Kas oleks mõtekas kogu see pritsungisüsteem mahakiskuda ja puhastada ning õlitada. Mis puhastusvahendeid ja õli muidu soovitate?
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#2
kõlab juba müstilisena, kas surveid oled mõõtnud? palju mnt'l võtab? linna kulu pole eriline näitaja....
Vasta
#3
marek Kirjutas:kõlab juba müstilisena, kas surveid oled mõõtnud? palju mnt'l võtab? linna kulu pole eriline näitaja....

Maanteel 14+, linnas 20+

Surveid mõõtnud ei ole, ei julge - pärast ei saa magada.


Huvitav on aga asja juures see, et mootor töötab ilusti - väriseb minimaalselt, pöörded ok.


Proovinuue aasta alguses kõik pritsungisüsteemi maha kiskuda ja atsetooni sisse pana ja korralikult ära puhastada.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#4
Ega sa mõne targema tegelase juures pole käinud ? Sedasi huupi juppe vahetades võib lahenduse leidmine ikka väga kaua aega võtta.
Vasta
#5
mis sa jamad mõõda surved ära ja kohe selge pilt. alla 10 eriti ei tohiks olla, aga ilmselt on. mul olid pärast remonti kõik 10,5 ümber(+-0,1). ja kui osad klapid ei sulgu, siis jooksebki bents otse läbi, aga siis oleks jälle co ja värgid pahasti... aga mõõda surved ära, siis vaatab edasi.
Vasta
#6
pihuse jutt õige - käia targema mehe juures. Aga eestis on üks väga tõsine probleem. Pole ühtegi targemat meest, kes Mercedes-Benz mootoreid nii hästi jagab.

Ega vast muud üle ei jää jah, ki mõõta surved ära ja lasta ka pihustid diagnostist läbi. isegi 9 pidi veel survena üsna norm olema, aga alla selle ikka suhtkord jama juba.


Aga probleemiks on hetkel veel külmalt töötamine, et gaasi andes ära sureb. Mootori soenedes probleem kaob
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#7
pihusteid võid ise ka testida, võta üks pihustitoru, keerad pihusti otsa ja mootor käima, kui udutab siis ok, kui kuseb, siis peetis...simpel. enne veendu, et ilutulestikku pole kaane all! :evil: aga see udu aurab jõle kähku ära, ära muretse.

aga äkki saab kuskilt lisa õhku? lase sisselaske ja pihustite juurde mingit hästi süttivat spreid, ntx eetrit, kui seda pihustades pöörded tõusevad, siis asi selge.

eestis 1 teada olev teadja mees on, aga tal väga palju tööd ja ka makstakse väga palju selle eest. :demond: aga eks need vanad mootorid on sellised vaheta-katseta-vaheta meetodil remonditavad.
Vasta
#8
Et tark mees mersumootorite alal . . . arvas sama et külmalt segu vale ja seega ei ole kollektori hõrendust . . .millest siis see pritsungi klapp ei liigu alla piisavalt kiirelt. . . vii auto diagnosti miski päev varem vii kohale et saaks külmalt proovida . . . las vaatavad ja regullivad co´d ja muid asju külmast peast . . . näha kas küttesegu õige.

Võid Põllustelt märjamaalt küsida või siis jaanisega veel konsulteerida


See pritsungi lahtikiskumine ka üks selline loterii . . . mõni mees saanud peale sellist tööd üldse oma pritsungit tööle . . . ei tasu päris lambist asju lahti kiskuda UZI
Vasta
#9
Mihkel vahetas oma 380'l pihustid ära ja peale seda pole enam mingit käivitumis- ega käimisprobleemi. Investeering oli muidugi päris korralik...
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#10
kalev Kirjutas:Mihkel vahetas oma 380'l pihustid ära ja peale seda pole enam mingit käivitumis- ega käimisprobleemi. Investeering oli muidugi päris korralik...
vanal on õnneks kõvasti odavam kui uuemal...on pandud uuemale vanema pihustid ja torud.
Vasta
#11
Kui lammutada laiali see pritsungipea alune/sisselaskekollektrori pealne kobakas ehk nn õhuvõtuava klapp ja ära puhastada kõik, siis mis määrdeainega on see kõige õigem ära möksida enne kokkupanekut, ei mõtle siis pritsungipea enda õlitamist, icc aga just see õhuvõtu klapi mehhanism ja liigendid....???
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#12
Indrek Kirjutas:pihuse jutt õige - käia targema mehe juures. Aga eestis on üks väga tõsine probleem. Pole ühtegi targemat meest, kes Mercedes-Benz mootoreid nii hästi jagab.

Speedsteri Hannese juures pole käinud ?

Põmst on nii Mercedes-Benz, kui audi, kui kurat teab kelle Boshi Jetronikud suht sama ehitusega, niiet ega ei peagi just Mercedes-Benz spets olema.
Vasta
#13
Indrek Kirjutas:Panin siis kõige esimese juhtrõhu regullaatori peale tagasi, aga selle vahega, et panin talle korras bimetalli asemele. Vana oli puru ja takistus 0. Seejärel puhastasin ka pritsepeaja sissevoolu vooliku vahelise sõela äraja sain vähemalt  kiirendusegi tagasi.

Kohe kindlasti ei olnud sul takistus null. Pigem oli takistus lõpmatus.

Aga see selleks. See juhtrõhu regulaator on selline kaval vidin, et kui see lahti võtta, siis kokku pannes on väga lihtsasti võimalik puusse panna. Katsu mõne töötava mootori pealt regulaator saada, siis on 100% teada, et regulaator toimib.

Ja pihustitega on selline teema, et teiste pihustitega proovimise asemel on lihtsam ja kindlam lasta pihustid ära kontrollida. Muidu on täpselt sedasi, et 9 korda lõika, siis pole mõõta vajagi.
Vasta
#14
Speedsteri hannese juures olen käinud küll. Seal pani cod ja muud asjad paika. Kõik oli nigu tehaseandmed, aga kütusekulu oli ikka liigne.


mis puutub juhtrõhu regullaatori mähise taksitusse, siis aparaat näitas selgelt 0,000 mul savi, mida ta tähendab, see polegi tähtis.

Ega muud üle ei jäägi, kui pihustite kontroll ja seejärel surved samuti üle proovida, siis saab juba edasi mõelda
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#15
Indrek Kirjutas:Speedsteri hannese juures olen käinud küll. Seal pani cod ja muud asjad paika. Kõik oli nigu tehaseandmed, aga kütusekulu oli ikka liigne.

No aga sul on alati võimalus ju tagasi minna ja kaevata, et ikka on jama. Las uurib edasi. Hannes on tark mees, arvan, et ta saaks veale jälile kiiremini, kui sina huupi juppe vahetades.
Vasta
#16
Hetkeseisuga tundub kõik ok olema, pean veel mingi aeg ka Jaanise juures ära käima, et ta paneks kogu süsteemi ka ühtlaselt tööle - st, et kõik pihustid pihustaksid täpselt niipalju, kui vaja, et süüde oleks õigeaegne ja ka co paigas.


Eks siis näeb, mida mootor edasi hakkab tegema.


h2x0r Kirjutas:
Indrek Kirjutas:Speedsteri hannese juures olen käinud küll. Seal pani cod ja muud asjad paika. Kõik oli nigu tehaseandmed, aga kütusekulu oli ikka liigne.

No aga sul on alati võimalus ju tagasi minna ja kaevata, et ikka on jama. Las uurib edasi. Hannes on tark mees, arvan, et ta saaks veale jälile kiiremini, kui sina huupi juppe vahetades.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#17
Oled sa kindel, et pihusteid reguleerida saab.
Vasta
#18
Heinar Kirjutas:Oled sa kindel, et pihusteid reguleerida saab.
Minu arust peaks küll saama nagu reguleerida,sest peale pihustiotsade vahetust peab uuesti regullima,et kõik pihustid ühtlaselt pritsiks.
parandage,kui eksin:bash:
Mb W124 300CE 3.0 132kW
Kontakt:56694123
Vasta
#19
Ei eksi. Pritsungipea küljest saab igat pihustit eraldi regullida. pritsungipea juures on igal torul, mis pihustisse läheb olemas krivi, millest saab kütuse juurdeandmist muuta




sonywaw Kirjutas:
Heinar Kirjutas:Oled sa kindel, et pihusteid reguleerida saab.
Minu arust peaks küll saama nagu reguleerida,sest peale pihustiotsade vahetust peab uuesti regullima,et kõik pihustid ühtlaselt pritsiks.
parandage,kui eksin:bash:
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W221 airmaticu probleemid pirnikas 13 16,483 20-07-2017, 11:37 PM
Viimane postitus: PriitKre
  w126 300 SEL 132 kw 1989 a Afgaan124 15 15,773 20-12-2016, 07:03 PM
Viimane postitus: Afgaan124
  Mercedes-Benz S-Klass 560 SEL 140KW 0 2,801 22-03-2016, 05:09 PM
Viimane postitus: 140KW
  Kaua seisnud w140 S400 ja selle probleemid klm888 8 8,063 03-03-2016, 02:21 PM
Viimane postitus: klm888
  mb sel 380 Mbs400 0 1,894 14-01-2016, 12:04 PM
Viimane postitus: Mbs400
  w140 4,2 1992 SEL Kuidas tänapäeval üleval pidada on sellist isendit? vana-lõõts 2 3,488 11-03-2015, 12:45 PM
Viimane postitus: kaido
  W140 kardinad (SEL) tnz 0 2,352 11-07-2014, 08:15 PM
Viimane postitus: tnz
Sad w140 600SEL mootori tööga probleemid! kait 30 19,673 08-12-2012, 12:10 AM
Viimane postitus: kait
  Käigukasti probleemid s500 MBw140 6 5,498 09-09-2011, 08:11 PM
Viimane postitus: Nustu826
  K: w 126 380 sel-i `84 kütusepumba relee ? piitre 6 4,565 18-10-2010, 12:19 PM
Viimane postitus: piitre



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne