| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 55 
	Teemad: 19 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		06-04-2017, 09:24 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2017, 08:16 AM  ja muutjaks oli Filjar.)
	
	 
		Tere. Kurdan muret, nimelt auto kuidagi jõuetu ja gaasi vajutamisel rohkem üürgab kui liigub. Autoks subjektis toodud S211 E320CDI 150kw ja 11/2003 aasta. Auto on tehasest välja tulnud ilma dpfita ja nende pöördklappideta sisselaskes.
 Kuna mõistus hakkab otsa saama, siis kirjeldan mida vahetanud/parandanud/puhastanud olen: egr puhastatud, turbo lõdviku kõik tihendid vahetatud(aga õli ajavad ikka välja), kastis täielik õlivahetus tehtud koos muu pudinaga, mootoriõli ja õhufiltrit regulaarselt vahetatud, turbo korras(lõtku ja kulumismärke turbiinis pole), väljalaskekollektori tihend ja pagana turbo väljalaske ja väljalaske vaheline ümar tihend vms sukk vahetatud, turbo ümbert õline ei ole, pihustid ei leki(seibid ja muu pudin hiljaaegu vahetatud) jne jne...
 
 Kas on võimalik, et lekkivad lõdvikud annavad nii väga tunda? Kas käimari turbiin hakkab läbi minema? Kett väsinud? Gaasi pressides on käiguvahetus ka nagu uimane ja auto ei löö õigel ajahetkel käiku alla, ajab pöörded üles ja üürgab nagu teab mis. Sõitsin naabrimehe 525td e39 bmwga ja no suu vajus ammuli kui terav see auto minu omaga võrreldes oli.
 
 Ahjaa, veepumba laager teeb ka häält, aga see vast ei puutu asja.
 
 Oleks tänulik, kui keegi oskab nõu anda.
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		Star näitab kui miskit puudu jääb, ehk siis soovitud väärtused ja tegelik.Võimalik veel umbes kat..., kuigi minul lõppes sarnane asi kõigi pihustite remondiga, osadel olid nõelad kinni vms.
 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 55 
	Teemad: 19 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tere ja aitäh vastamast. Viimane külastus Hordis ja Stari kasutamist miskile veale ei viidanud, muidugi ma ei anna pead, et vahepeal midagi juhtunud ei ole. Puusalt midagi ennustada pole õige ja eks ma lähen kontrolli ja vaatab Stariga uuesti neid asju. Aitäh!   (07-04-2017, 08:24 AM)Laur Kirjutas:  Star näitab kui miskit puudu jääb, ehk siis soovitud väärtused ja tegelik.Võimalik veel umbes kat..., kuigi minul lõppes sarnane asi kõigi pihustite remondiga, osadel olid nõelad kinni vms.
 
	
	
	
		
	Postitused: 31 
	Teemad: 13 
	Liitus: Mar 2012
	
 Maine: 
0 
	
	
		Lihtsalt üks mõte – mis seisus õhulugeja on?Mul pole küll sama mootor, aga hiljuti tundus ka auto laisavõitu. Õhulugeja vahetus muutis auto käitumist päris palju särtsakamaks.
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
		
		
		19-04-2017, 12:22 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2017, 12:23 PM  ja muutjaks oli v6sa.)
	
	 
		Seda ja paljut muud oskab ajudega Diagnostik öelda peale väikest ülekuulamist. Umbropsu mitmesajaeuroseid asju vahetama tormates võidab kõige rohkem majandus   
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		Minu pihustite häda eriti välja ei lugenud. Kohapeal korrektsiooni arvud on ok, aga pööretel mõni silinder töötas pahasti..
 Muidu 211 320cdi on nii tore auto, et isegi õhukulumõõtja pistik lahtisõites, sellest armatuuris märku ei anta ja minekul vahet polnud. sõitsin ise nii tallinn keila ota....
 
 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 75 
	Teemad: 8 
	Liitus: Aug 2009
	
 Maine: 
1 
	
	
		 (06-04-2017, 09:24 PM)Filjar Kirjutas:  Gaasi pressides on käiguvahetus ka nagu uimane ja auto ei löö õigel ajahetkel käiku alla, ajab pöörded üles ja üürgab nagu teab mis. 
Tegu võib täiesti rahulikult olla 2 erineva veaga. Väljapakutud õhukulumõõtja oleks minu puhul esimene valik, tõsi STAR peaks seda näitama. Lekkiv lõdvik, keera kinni v pane tihedab vits peale, kui võimalik. Välistad vähemalt ühe asja. Kuid ilmselt ei ole põhiline probleem. Üürgamine viitab juba turbiinile/ õli puudumisele, seda oled kontrollinud?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 55 
	Teemad: 19 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (19-04-2017, 09:11 PM)T.P. Kirjutas:   (06-04-2017, 09:24 PM)Filjar Kirjutas:  Gaasi pressides on käiguvahetus ka nagu uimane ja auto ei löö õigel ajahetkel käiku alla, ajab pöörded üles ja üürgab nagu teab mis. Tegu võib täiesti rahulikult olla 2 erineva veaga. Väljapakutud õhukulumõõtja oleks minu puhul esimene valik, tõsi STAR peaks seda näitama. Lekkiv lõdvik, keera kinni v pane tihedab vits peale, kui võimalik. Välistad vähemalt ühe asja. Kuid ilmselt ei ole põhiline probleem. Üürgamine viitab juba turbiinile/ õli puudumisele, seda oled kontrollinud?
 
Tervitus! Jah, õhulugeja annab segast. Õnneks käimari varras olemas ja õlitaseme kontrollin üle, tõenäoliselt tuleb juurde kallata. 
	 
	
	
	
		
	Postitused: 55 
	Teemad: 19 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tere! Õhulugeja vahetatud, käimari õlitase korrektne, veepump vahetatud ja tulemuseks hästi töötav auto. Tänud vastajatele! 
	 
	
	
	
		
	Postitused: 55 
	Teemad: 19 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tere! Mõtlesin, et jagan Teiega infot ja vahest aitab see kedagi veel. Hästi töötava auto vahepealseks mureks oli käigukast, nimelt 1 ja 2 käigu vahel tekkis mõttepaus sisse, samuti kippus ta jõnksutama jms. Star miskile turbiini veale ei viidanud ja olin omamoodi lõhkise küna otsas. Arvestame fakti, et peale auto ostu tegin kastis osalise õlivahetuse ja mõnda aega hiljem läbipesu...läks sutsu paremaks. Siiski ma ei olnud üldse kasti toimimsega rahul ja peale mõningat googeldamist sain mõista, et üheks totakaks veaks võib olla kasti juhtplokk. Tegu siis selle juhtplokiga, mis istub kasti sees, selline plastikust jebla, mille küljes 6 solenoidi ja kasti eesotsast tuleb pistik sisse. Sai siis SWAGI uus juhtplokk ostetud ja see krempel ära vahetatud. Igastahes tulem on meeldiv, käigukast töötab nagu lust! 
	 
	
	
	
		
	Postitused: 673 
	Teemad: 7 
	Liitus: Jun 2012
	
 Maine: 
1 
	
	
		Palju see plokk maksab? Mul tekitab ka mõnikord selle mõttepausi sisse.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		Kas jõnks on kohe käigu vahetusel, või veidi aja pärast?Hilisema jõnksu peaks välja ravima turbiini lukustuse solenoidi vahetus.
 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 673 
	Teemad: 7 
	Liitus: Jun 2012
	
 Maine: 
1 
	
	
		Minul on kõik probleemid 1>2 käigu vahetuse hetkel.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 55 
	Teemad: 19 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		18-05-2017, 04:57 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2017, 04:58 PM  ja muutjaks oli Filjar.)
	
	 
		 (18-05-2017, 04:49 PM)Eero_S Kirjutas:  Minul on kõik probleemid 1>2 käigu vahetuse hetkel. 
Tere! Minul maksis see 122,66+km eurikut. Tootekood on järgmine: SW10932342 
Solenoidide hinda ma kahjuks ei tea kuna pole veel vahetama kippunud. Vahest teab Laur täpsemalt, neid on seal sees 6tk, jumal teab milline neist 1-2 käiguga seotud on...
	 
	
	
	
		
	Postitused: 221 
	Teemad: 7 
	Liitus: May 2016
	
 Maine: 
2 
	
	
		Solenoidide selgitused on nähtavad siin: ![[Pilt: 97829-722.6_ecm.PNG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/97829-722.6_ecm.PNG)  
Ja varuosakoode saab VIN järgi EPC-st (Maj. assy GA Automatic transmission - 27 - 100) või siit:
http://www.mbpartsworld.com/p/Mercedes__...00289.html 
	
	
	
		
	Postitused: 55 
	Teemad: 19 
	Liitus: Jul 2012
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (19-05-2017, 09:18 AM)Marksus Kirjutas:  Solenoidide selgitused on nähtavad siin:
 ![[Pilt: 97829-722.6_ecm.PNG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/97829-722.6_ecm.PNG) 
 Ja varuosakoode saab VIN järgi EPC-st (Maj. assy GA Automatic transmission - 27 - 100) või siit:
 http://www.mbpartsworld.com/p/Mercedes__...00289.html
 
Tänud selle joonise eest! Palju abiks. 
	 |