Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S211 E320CDI 2003a. jõuetu
#1
Tere. Kurdan muret, nimelt auto kuidagi jõuetu ja gaasi vajutamisel rohkem üürgab kui liigub. Autoks subjektis toodud S211 E320CDI 150kw ja 11/2003 aasta. Auto on tehasest välja tulnud ilma dpfita ja nende pöördklappideta sisselaskes.

Kuna mõistus hakkab otsa saama, siis kirjeldan mida vahetanud/parandanud/puhastanud olen: egr puhastatud, turbo lõdviku kõik tihendid vahetatud(aga õli ajavad ikka välja), kastis täielik õlivahetus tehtud koos muu pudinaga, mootoriõli ja õhufiltrit regulaarselt vahetatud, turbo korras(lõtku ja kulumismärke turbiinis pole), väljalaskekollektori tihend ja pagana turbo väljalaske ja väljalaske vaheline ümar tihend vms sukk vahetatud, turbo ümbert õline ei ole, pihustid ei leki(seibid ja muu pudin hiljaaegu vahetatud) jne jne...

Kas on võimalik, et lekkivad lõdvikud annavad nii väga tunda? Kas käimari turbiin hakkab läbi minema? Kett väsinud? Gaasi pressides on käiguvahetus ka nagu uimane ja auto ei löö õigel ajahetkel käiku alla, ajab pöörded üles ja üürgab nagu teab mis. Sõitsin naabrimehe 525td e39 bmwga ja no suu vajus ammuli kui terav see auto minu omaga võrreldes oli.

Ahjaa, veepumba laager teeb ka häält, aga see vast ei puutu asja.

Oleks tänulik, kui keegi oskab nõu anda.
Vasta
#2
Star näitab kui miskit puudu jääb, ehk siis soovitud väärtused ja tegelik.
Võimalik veel umbes kat..., kuigi minul lõppes sarnane asi kõigi pihustite remondiga, osadel olid nõelad kinni vms.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Tere ja aitäh vastamast. Viimane külastus Hordis ja Stari kasutamist miskile veale ei viidanud, muidugi ma ei anna pead, et vahepeal midagi juhtunud ei ole. Puusalt midagi ennustada pole õige ja eks ma lähen kontrolli ja vaatab Stariga uuesti neid asju. Aitäh!

(07-04-2017, 08:24 AM)Laur Kirjutas: Star näitab kui miskit puudu jääb, ehk siis soovitud väärtused ja tegelik.
Võimalik veel umbes kat..., kuigi minul lõppes sarnane asi kõigi pihustite remondiga, osadel olid nõelad kinni vms.

Vasta
#4
Lihtsalt üks mõte – mis seisus õhulugeja on?
Mul pole küll sama mootor, aga hiljuti tundus ka auto laisavõitu. Õhulugeja vahetus muutis auto käitumist päris palju särtsakamaks.
Vasta
#5
Seda ja paljut muud oskab ajudega Diagnostik öelda peale väikest ülekuulamist. Umbropsu mitmesajaeuroseid asju vahetama tormates võidab kõige rohkem majandusWink
Vasta
#6
Minu pihustite häda eriti välja ei lugenud.
Kohapeal korrektsiooni arvud on ok, aga pööretel mõni silinder töötas pahasti..
Muidu 211 320cdi on nii tore auto, et isegi õhukulumõõtja pistik lahtisõites, sellest armatuuris märku ei anta ja minekul vahet polnud. sõitsin ise nii tallinn keila ota....
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
(06-04-2017, 09:24 PM)Filjar Kirjutas: Gaasi pressides on käiguvahetus ka nagu uimane ja auto ei löö õigel ajahetkel käiku alla, ajab pöörded üles ja üürgab nagu teab mis.

Tegu võib täiesti rahulikult olla 2 erineva veaga. Väljapakutud õhukulumõõtja oleks minu puhul esimene valik, tõsi STAR peaks seda näitama. Lekkiv lõdvik, keera kinni v pane tihedab vits peale, kui võimalik. Välistad vähemalt ühe asja. Kuid ilmselt ei ole põhiline probleem. Üürgamine viitab juba turbiinile/ õli puudumisele, seda oled kontrollinud?
Vasta
#8
(19-04-2017, 09:11 PM)T.P. Kirjutas:
(06-04-2017, 09:24 PM)Filjar Kirjutas: Gaasi pressides on käiguvahetus ka nagu uimane ja auto ei löö õigel ajahetkel käiku alla, ajab pöörded üles ja üürgab nagu teab mis.

Tegu võib täiesti rahulikult olla 2 erineva veaga. Väljapakutud õhukulumõõtja oleks minu puhul esimene valik, tõsi STAR peaks seda näitama. Lekkiv lõdvik, keera kinni v pane tihedab vits peale, kui võimalik. Välistad vähemalt ühe asja. Kuid ilmselt ei ole põhiline probleem. Üürgamine viitab juba turbiinile/ õli puudumisele, seda oled kontrollinud?

Tervitus! Jah, õhulugeja annab segast. Õnneks käimari varras olemas ja õlitaseme kontrollin üle, tõenäoliselt tuleb juurde kallata.
Vasta
#9
Tere! Õhulugeja vahetatud, käimari õlitase korrektne, veepump vahetatud ja tulemuseks hästi töötav auto. Tänud vastajatele!
Vasta
#10
Tere! Mõtlesin, et jagan Teiega infot ja vahest aitab see kedagi veel. Hästi töötava auto vahepealseks mureks oli käigukast, nimelt 1 ja 2 käigu vahel tekkis mõttepaus sisse, samuti kippus ta jõnksutama jms. Star miskile turbiini veale ei viidanud ja olin omamoodi lõhkise küna otsas. Arvestame fakti, et peale auto ostu tegin kastis osalise õlivahetuse ja mõnda aega hiljem läbipesu...läks sutsu paremaks. Siiski ma ei olnud üldse kasti toimimsega rahul ja peale mõningat googeldamist sain mõista, et üheks totakaks veaks võib olla kasti juhtplokk. Tegu siis selle juhtplokiga, mis istub kasti sees, selline plastikust jebla, mille küljes 6 solenoidi ja kasti eesotsast tuleb pistik sisse. Sai siis SWAGI uus juhtplokk ostetud ja see krempel ära vahetatud. Igastahes tulem on meeldiv, käigukast töötab nagu lust!
Vasta
#11
Palju see plokk maksab? Mul tekitab ka mõnikord selle mõttepausi sisse.
Vasta
#12
Kas jõnks on kohe käigu vahetusel, või veidi aja pärast?
Hilisema jõnksu peaks välja ravima turbiini lukustuse solenoidi vahetus.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#13
Minul on kõik probleemid 1>2 käigu vahetuse hetkel.
Vasta
#14
(18-05-2017, 04:49 PM)Eero_S Kirjutas: Minul on kõik probleemid 1>2 käigu vahetuse hetkel.

Tere! Minul maksis see 122,66+km eurikut. Tootekood on järgmine: SW10932342
Solenoidide hinda ma kahjuks ei tea kuna pole veel vahetama kippunud. Vahest teab Laur täpsemalt, neid on seal sees 6tk, jumal teab milline neist 1-2 käiguga seotud on...
Vasta
#15
Solenoidide selgitused on nähtavad siin:
[Pilt: 97829-722.6_ecm.PNG]

Ja varuosakoode saab VIN järgi EPC-st (Maj. assy GA Automatic transmission - 27 - 100) või siit:
http://www.mbpartsworld.com/p/Mercedes__...00289.html
Vasta
#16
(19-05-2017, 09:18 AM)Marksus Kirjutas: Solenoidide selgitused on nähtavad siin:
[Pilt: 97829-722.6_ecm.PNG]

Ja varuosakoode saab VIN järgi EPC-st (Maj. assy GA Automatic transmission - 27 - 100) või siit:
http://www.mbpartsworld.com/p/Mercedes__...00289.html

Tänud selle joonise eest! Palju abiks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 222 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  S211 tagasilla õhkvedrustuse anomaalia jegesmesh 0 184 06-07-2024, 04:56 PM
Viimane postitus: jegesmesh
  S211 universaali esimesed õhkpadjad Prophecy 10 2,292 28-09-2022, 03:40 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 kliima probleem buby 3 832 18-07-2022, 05:27 PM
Viimane postitus: buby
  S211 4 tsooni kliima paigaldus TeccccccH 1 695 27-04-2022, 11:18 AM
Viimane postitus: vreps
  W211 e320cdi V6 õhulugeja veakood Tlambing 2 2,573 20-01-2020, 09:45 PM
Viimane postitus: kaupo51
  '03 S211 320CDI P2015; P2019; P2047; P2051 Injection 9 7,818 07-02-2019, 12:12 AM
Viimane postitus: Injection
  S211 punane aku error + kõik muud errorid nils_ 1 1,929 14-01-2019, 01:29 PM
Viimane postitus: Treiku
  S211 probleem tagasillaga allarh 3 2,974 03-10-2018, 09:42 PM
Viimane postitus: väikemees
  s211 tagumise keskmise peatoe eemaldamine nils_ 0 1,748 31-08-2018, 02:09 PM
Viimane postitus: nils_



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne