Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
26-02-2017, 01:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2017, 01:05 AM ja muutjaks oli Carloovits.)
Tere jõudu,sai hiljuti soetatud enda esimene Mb.Autoks on siis 04a e320 150kw.Kurb aga paar päeva peale ostu lõppes lõbu minujaoks.Hommikul auto enam ei käivitunud ja lõi nuka andru vea sisse.Hetke seisuga mootori pööret ei loe enam ja nuka anduri viga loobib sisse.Juhtmed, pistikud ok , andurid uued ja takistused anduritel ok(autodata info)Kett oleks välja veninud siis parameeter mootori pöörlemis kiirust ikka peaks ju nãitama?Lihtsalt sûnkrooni pole enam ja mootori pöördeid live data-s nãitab 0rpm kui autot käiata.Sai ka kôik uued kûtuse voolikud pandud kartes kûtte ära vajumist.Kuid auto ei käivitunud isegi brakei-ga.Ja kõige absurdsem minujaoks oli see ,et peale päeva garaasis nokitsemist keerasin õhtul naljapärast sûûdet ja auto käivitus.Kui öö läbi seisab on hommikul sama seis.Kui auto kãima saab siis kõik töötab nagu ideaalselt käivitub igast asendist hetkega.Ehk on siin keegi kes annaks mõtteid oleksin väga tänulik.Varasemalt ainult bmw 3.0d tegelenud ja alati ise saanud kôik korda.Kuid hetkel mõtted otsas.kôik nagu oleks justkui korras aga hommikuti see auto käia ei lähe krt...
Postitused: 198
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
3
Pöörded nullis ja vahetad kütusevoolikuid vändaanduri asemel?
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Ja kuna algselt oli ka kütuse lekkeid.
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
26-02-2017, 04:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2017, 04:46 PM ja muutjaks oli Carloovits.)
No ma saan aru ei ole vaja sellist juttu mulle ajada siin.Pigem küsisin kas välja veninud kett põhjustab sellist jama ,et soojalt kãivitub ja öö läbi seisab siis ei funka.Viskab nuka vea sisse ja kâivitub pikalt vôi ei üldse
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Veninud kett võiks põhjustada sünkroonsuse viga. Pöördeid ei loeta nuka anduri pealt. Kord käivitub ja siis mitte on nyyd oletamise koht, kas on vända anduri või juhtme viga
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Ja ma tean,et vända andur loeb kiirust,andur kontrollitud 660 oomi takistus mis jääb lubatud normi sisse ,pistik pinnid ja juhtmed korras.Ajust kuni andurini kontrollitud.Veider ongi see ,et kui probleem esineb siis arvutiga vaadates loeb auto nuka vea sisse ,mootori kiirust nãitab 0 käiates ja ûtleb et,nukk ja vänt ei ole sünkroonis.Aga siis ketrad 30 sekki ja auto läheb hopsti käima ikkagi.Ja edaspidi soojalt käivitub iga hetk ilusalt.Ehk soojalt metall muudab oma asendit ja nii ka ketiga seoses ja selleprst soojalt kãivitub ja külmalt veninud keti pãrast on asend vale ja mootor ei käivitu?Kirjutasin lootes ,et keegi siit ehk kokku puutunud samalaadse probleemiga.
Postitused: 172
Teemad: 9
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
26-02-2017, 10:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2017, 10:35 PM ja muutjaks oli Mbclk200.)
Proovi seda kui ei lahe kaima vota temp andurinpistik ara ja siis proovi kaima. Eriti ei usu aga proovida void