Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211 E280 CDI soojalt LIMP MODE'is
#1
Tutikad pihustid, uued eelsüütekad. Sai parem,aga ikka käivitus venib 4-5 sekundit. Soojalt läheb kohe,kui uuesti käivitada.Seisab, siis hakkab n*ss pihta uuesti
Kahtlustan lati rõhuandurit (samas mootor ei poo ega midagi),sitemal juhul pumpa ennast (pump ei leki). Räägitud on veel mingist pumba O-tihendist. Pädev vend on diagnostikaga käinud üle masinast, sittagi. Ainus asi,mida näitas,et lati solenoid ei sulgu, aga see oli enne pihustite vahetust.
Mõistus ja raha hakkavad otsa lõppema

Edit: käivitus olemas,aga nüüd soojalt jõud kaob, diagnostika näitab lati ülerõhku, LIMP MODE
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Vasta
#2
Minul omal ajal lõppes V6 see anomaalia hõõgküünalde relee vahetusega.
Kusjuures arvuti ühtegi viga ei näidanud, küünalde tuli põlema ei jäänud. Beru relee maksis umbes 115€ kanti ja pärast vahetust oli igast asendist poolepöörde pill. Enne vahetust nagu sul, umbes 4-5 sekundit külmalt tahtis käiamist.
Vasta
#3
(02-12-2016, 07:20 PM)DaddyV Kirjutas: ...
Mõistus ja raha hakkavad otsa lõppema

Palju on lati rõhk tegelikult? Kuidas tõuseb käivitamisel, kuidas langeb peale seiskamist? Ilma neid väärtusi teadmata on pimelend ja osade vahetamine ehku peale. Aga lotoga ka ju võidetakse...
Vasta
#4
Hoopis nii oli, et pidi ka vana softi peale panema tagasi. Kui pihustid läksid, siis prooviti softiga mängida, et saaks käima peetis pihustitega. Sofitvahetus, pihustite kodeeerimine ja käib igast võtmest.
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Vasta
#5
(02-12-2016, 07:41 PM)Black66 Kirjutas: Minul omal ajal lõppes V6 see anomaalia hõõgküünalde relee vahetusega.
Kusjuures arvuti ühtegi viga ei näidanud, küünalde tuli põlema ei jäänud. Beru relee maksis umbes 115€ kanti ja pärast vahetust oli igast asendist poolepöörde pill. Enne vahetust nagu sul, umbes 4-5 sekundit külmalt tahtis käiamist.

+1. Mul oli lisaks veel 1 hõõgküünal läbi, vahetasin tolle ära ja ikka asi ei muutunud, läks ka relee vahetusse ja auto käivitus iga kell ning mitte mingit viivitust ei olnud. Kui ei tea kuna releed vahetatud siis soovitan seda kontrollida/vahetada.
Vasta
#6
Relee oli vahetatud varem juba
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Vasta
#7
Nüüd korraldab sellist jama,et lööb mootoritule põlema ja jõud kaob (limp mode vist?). Auto softi on kunagi näpitud ja latt toodab ülerõhku.Diagnostika ei tuvasta ka, kust seda näpitud on, et saaks langetada.Keegi oskaks soovitada,kust sellele pillile täiesti originaalsofti saada?
Käima läheb igast matsust nüüd
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Vasta
#8
(04-12-2016, 01:14 AM)DaddyV Kirjutas: Nüüd korraldab sellist jama,et lööb mootoritule põlema ja jõud kaob (limp mode vist?). Auto softi on kunagi näpitud ja latt toodab ülerõhku.Diagnostika ei tuvasta ka, kust seda näpitud on, et saaks langetada.Keegi oskaks soovitada,kust sellele pillile täiesti originaalsofti saada?
Käima läheb igast matsust nüüd

Arvan, et saan Sind softiga aidata.
Vasta
#9
(04-12-2016, 01:14 AM)DaddyV Kirjutas: latt toodab ülerõhku.

Kui kindel sa oled "Fuel pressure solenoid-i" korrapärases töös, asub vasakpoolse kütuselati ees otsas. Selle otsas on väike filter...

[Pilt: bosch-0281002494-0281002481-6110780449-1...805733.jpg]
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#10
Ei olegi. Tõenäoliselt see läheb järgmisena vahetusse
Käivitushetkel hetkel näitas juba alguses, et solenoid ei sulgu. 15 prossa kävituse hetkel. 100 peaks olema vist
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Vasta
#11
Ei olnud fuel pressure solenoid, vaid hoopis mingi teine klapp, mis ka lati küljes. Seda ei vahetatud välja ,aga puhastati korralikult. Hakkas tööle. Hetkel veel testimisel ja töötab
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Vasta
#12
(08-12-2016, 12:58 AM)DaddyV Kirjutas: Ei olnud fuel pressure solenoid, vaid hoopis mingi teine klapp, mis ka lati küljes. Seda ei vahetatud välja ,aga puhastati korralikult. Hakkas tööle. Hetkel veel testimisel ja töötab

Huvitav, mis klapp see seal on? Või äkki oli ikka kütuse rõhuandurist jutt?
Vasta
#13
(08-12-2016, 10:56 AM)v6sa Kirjutas:
(08-12-2016, 12:58 AM)DaddyV Kirjutas: Ei olnud fuel pressure solenoid, vaid hoopis mingi teine klapp, mis ka lati küljes. Seda ei vahetatud välja ,aga puhastati korralikult. Hakkas tööle. Hetkel veel testimisel ja töötab

Huvitav, mis klapp see seal on? Või äkki oli ikka kütuse rõhuandurist jutt?


Ega seal teist varianti ei ole jah.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#14
Ôhtul ytlen
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Vasta
#15
Konkreetset autot pole näppinud, kuid lati otsas võib olla mehaaniline ülerõhu klapp.
Avaneb ülerõhul ja ei sulgu enne kui rõhk on täiesti maas, ehk auto mootor seiskunud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#16
Uuematel autodel reguleeritakse lati rõhku 2 klapiga. Mingil hetkel lati rõhuklapiga ja teatud hetkel pumba küljes oleva klapiga.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#17
(08-12-2016, 02:03 PM)meego Kirjutas: Uuematel autodel reguleeritakse lati rõhku 2 klapiga. Mingil hetkel lati rõhuklapiga ja teatud hetkel pumba küljes oleva klapiga.

Mismoodi pumbal olev klapp toimib? Laseb liigse labaselt tagasivoolu?
Vasta
#18
Minu viga. Jutt käis samast jublakat, mis pildil. See t*rastunud jupp läks mulle kena kopika maksma Autocom diagnostika kobamisi testimise pärast
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..
Vasta
#19
(08-12-2016, 06:08 PM)DaddyV Kirjutas: Minu viga. Jutt käis samast jublakat, mis pildil. See t*rastunud jupp läks mulle kena kopika maksma Autocom diagnostika kobamisi testimise pärast

Eks katse-eksituse meetod ongi hinnaline viis autot remontida.Eusa_angel

Aga nüüd on korras?
Vasta
#20
(08-12-2016, 02:31 PM)v6sa Kirjutas:
(08-12-2016, 02:03 PM)meego Kirjutas: Uuematel autodel reguleeritakse lati rõhku 2 klapiga. Mingil hetkel lati rõhuklapiga ja teatud hetkel pumba küljes oleva klapiga.

Mismoodi pumbal olev klapp toimib? Laseb liigse labaselt tagasivoolu?
Pumba klapp ei lase KSP kolbe täis, vaid täidetakse nii palju kui vaja et vältida liigset energia raiskamist. Ehk külmast peast reguleerib lati klapp, et kütuse läbivool oleks max, et kütus üles soojendada. Teatud temperatuurist toimetab pumba klapp vastavalt koormusele KSP täituvust. Kui sõidad ühtlase kiirusega siis milleks vaja kütust ringi pumbata. Liigne energia kulu. Täidetakse KSP ainult vaja mineva kütuse kogusega.
Vabandan kirja vigade pärast, pole Eestis.

RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 srs marekktt83 0 97 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W211 hen1 1 275 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 293 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 351 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 298 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1
  W211 aku saab tühjaks gert212 2 433 26-09-2023, 09:37 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Mercedes e500 w211 hen1 12 743 24-08-2023, 11:18 AM
Viimane postitus: hen1
  W211 raadio jaapani lainepikkusel Ahti123 0 253 13-08-2023, 07:35 PM
Viimane postitus: Ahti123
  w211 e270cdi universaal Kalviw211 3 303 31-07-2023, 06:34 PM
Viimane postitus: Kalviw211
  W211, taha puhub ainult kuuma Harri96 10 6,044 30-06-2023, 10:55 AM
Viimane postitus: jaanus74



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne