Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoiatustuli armatuuril.
#1
Tere.
Autoks on MB 190 E. 1,8 1990 aastast. Armatuuris on hakanud põlema 1 tuluke, kellakeeramisnupu ja pesuvee hoiatustule vahel. Mingit märki ega sümbolit tulel peal ei ole. Kas keegi teab, mille eest see tuluke hoiatab?
Varastasin netist ka sama tule pildi.
http://thumbsnap.com/nKtYAk4u

Parimat soovides ja vastust oodates. Andres.
Vasta
#2
Ega see tuluke vales augus pole? Kui süüte sisse keerad, kas siis kõik ülejäänud tulukesed, kus märgid peal põlevad? Välja arvatud siis kaugtulede ja käsipiduri omad, mis süttivad vastavaid asju pruukides.

Kas autol ASD (hüdrauliliselt lukustuv differentsiaal) on? Siis peax spido keskel kollane hoiatuskolmunurga kujuline tuli ka olema.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#3
http://www.benzworld.org/forums/w201-190...guide.html
siin manual
http://mercedesforum.com/forum/general-t...ight-2818/
siin võimalikud vead
ASD ei tööta, mingi andur või veel midagi kallimat vahetada vaja
possible fault:
front left or right vehicle speed sensor (on the wheel), brake light switch, ASD valve valve, or (knock on wood)... the ASD control unit itslef.
W211 / JGC / E46 / E39 / B4 / E39 / E39 / Bora / E38 / E34 / E36 / E34
Vasta
#4
Tere,

Käsiraamatulink, mille sass730ia andis, on väga hea! Samas on keeruline uskuda, et sel autol (1.8, millel polnud standardvarustuses isegi põhjakatet ja tahhomeetrit) reaalselt ASD peal on ning vastav kiri armatuuritulukeselt puudu. Pigem ikkagi võiks kahtlustada, et ta põleb täiesti ilmaasjata. Samas eks omanik teab oma auto varustust kindlasti paremini.

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#5
Pole sellel masinal mingit ASDd. Pidevalt põlema jäi see tuli siis, kui ilmad külmaks läksid. äkki on tõesti see asi, et tuluke vales augus, kuna suvel sai spidomeetri trossi vahetatud ja armatuur käis maas korraks. Käisin spetsiaalselt kontrollimas, paremal pool põleb süüdet sisse keerates 2 tuld, see "nimetu" ja pesuvedeliku oma, abs-i oma on pime. Ehk pirnid lihtsalt nihkes ja külmaga pesuvee andur jukerdab.
Igatahes tänud Teile, kes heade mõtetega abiks olid.
Vasta
#6
(17-01-2016, 07:58 PM)andres19 Kirjutas: ...
paremal pool põleb süüdet sisse keerates 2 tuld, see "nimetu" ja pesuvedeliku oma, abs-i oma on pime. Ehk pirnid lihtsalt nihkes ja külmaga pesuvee andur jukerdab.
Igatahes tänud Teile, kes heade mõtetega abiks olid.

Kas autol ABS on?

Pesuvee tuli kustub, kui tõmmata pistik andurilt maha.
Vasta
#7
ABS on olemas. Ei taha neid veerand sajandi vanuseid plastik pistikuid eriti väänata. Kuidagi kergesti kipuvad murduma praeguste külmadega.
Vasta
#8
[quote='andres19' pid='248775' dateline='1453049882']
Pole sellel masinal mingit ASDd. Pidevalt põlema jäi see tuli siis, kui ilmad külmaks läksid. äkki on tõesti see asi, et tuluke vales augus, kuna suvel sai spidomeetri trossi vahetatud ja armatuur käis maas korraks. Käisin spetsiaalselt kontrollimas, paremal pool põleb süüdet sisse keerates 2 tuld, see "nimetu" ja pesuvedeliku oma, abs-i oma on pime. Ehk pirnid lihtsalt nihkes ja külmaga pesuvee andur jukerdab.

Spidoblokil on numbrid peal ja samuti on numbrid ka juhtmetel.Vaata,et need klapiksid.

Vasta
#9
Olen näinud analoogse jamaga spidoblokki, aga vasakul pool olid tuled nihkes. Põhjuseks oli see sümbolitega kileriba, mis oli vasakule (Sul siis paremale) otsapidi blokist välja nihkunud. Sel autol oli välistemperatuuri näidiku pärast ribalt tükk vahelt välja lõigatud.
Vasta
#10
Nonii.
Saabus ülevaatuse aeg. Ei läinud läbi. CO oli ligemale 7 ja tühikäigu pöörded üle 1500. Vanal autol need kõrged pöörded eriti ei seganud ka ja seda COd ju ninaga niisama ei tunneta. Sai sõidetud sedasi. Aga kui ei läinud ülevaatusel läbi tuli autoga natuke põhjalikumalt tegelema hakata. Kuna aasta tagasi CO oli normis siis midagi regullima esialgu ei hakanud. Kuna kõrval seisab või õigemini sõidab ka 2,0 mootoriga 190E, siis proovisin sealt pealt vahetuse korras igasugu andureid ja isegi selle tühikäigu reguleerimis klapi tõstsin korraks ringi, tolku ei midagi. Tuhnisin ka siin foorumis ja sain teada, või õigemini tuli uuesti meelde, et aku taga ühe relee peal on ka mingi kaitse. Oligi läbi põlenud see kaitse. Vahetasin uue vastu ja nii kui käivitasin, pöörded 700 kandis CO ülevaatusel 0,30 ja armatuuris see nimetu tuli, milleks see teema tehti, ka kustunud.

Parimat soovides, Andres.
Vasta
#11
(29-12-2016, 10:29 PM)andres19 Kirjutas: Nonii.
Saabus ülevaatuse aeg. Ei läinud läbi. CO oli ligemale 7 ja tühikäigu pöörded üle 1500. Vanal autol need kõrged pöörded eriti ei seganud ka ja seda COd ju ninaga niisama ei tunneta. Sai sõidetud sedasi. Aga kui ei läinud ülevaatusel läbi tuli autoga natuke põhjalikumalt tegelema hakata. Kuna aasta tagasi CO oli normis siis midagi regullima esialgu ei hakanud. Kuna kõrval seisab või õigemini sõidab ka 2,0 mootoriga 190E, siis proovisin sealt pealt vahetuse korras igasugu andureid ja isegi selle tühikäigu reguleerimis klapi tõstsin korraks ringi, tolku ei midagi. Tuhnisin ka siin foorumis ja sain teada, või õigemini tuli uuesti meelde, et aku taga ühe relee peal on ka mingi kaitse. Oligi läbi põlenud see kaitse. Vahetasin uue vastu ja nii kui käivitasin, pöörded 700 kandis CO ülevaatusel 0,30 ja armatuuris see nimetu tuli, milleks see teema tehti, ka kustunud.

Parimat soovides, Andres.

Selle relee nimi on ülepingerelee

Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Palun abi - w202 armatuuril süttivad BAS ja ABS tuled. Mida teha? kagu1996 0 2,073 07-01-2015, 06:31 PM
Viimane postitus: kagu1996
  Üleliigne tuli armatuuril ellyi 13 8,063 26-01-2012, 08:45 PM
Viimane postitus: Werewolf
  w203 220CDI "battery alternator" punane kiri armatuuril? vix 22 24,483 26-01-2011, 10:58 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne