Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Hoiatustuli armatuuril. - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: Hoiatustuli armatuuril. (/showthread.php?tid=41334)



Hoiatustuli armatuuril. - andres19 - 16-01-2016

Tere.
Autoks on MB 190 E. 1,8 1990 aastast. Armatuuris on hakanud põlema 1 tuluke, kellakeeramisnupu ja pesuvee hoiatustule vahel. Mingit märki ega sümbolit tulel peal ei ole. Kas keegi teab, mille eest see tuluke hoiatab?
Varastasin netist ka sama tule pildi.
http://thumbsnap.com/nKtYAk4u

Parimat soovides ja vastust oodates. Andres.


RE: Hoiatustuli armatuuril. - Werewolf - 17-01-2016

Ega see tuluke vales augus pole? Kui süüte sisse keerad, kas siis kõik ülejäänud tulukesed, kus märgid peal põlevad? Välja arvatud siis kaugtulede ja käsipiduri omad, mis süttivad vastavaid asju pruukides.

Kas autol ASD (hüdrauliliselt lukustuv differentsiaal) on? Siis peax spido keskel kollane hoiatuskolmunurga kujuline tuli ka olema.


RE: Hoiatustuli armatuuril. - sass730ia - 17-01-2016

http://www.benzworld.org/forums/w201-190-class/1300018-instrument-panel-warning-lights-guide.html
siin manual
http://mercedesforum.com/forum/general-tech-5/asd-warning-light-2818/
siin võimalikud vead
ASD ei tööta, mingi andur või veel midagi kallimat vahetada vaja
possible fault:
front left or right vehicle speed sensor (on the wheel), brake light switch, ASD valve valve, or (knock on wood)... the ASD control unit itslef.



RE: Hoiatustuli armatuuril. - Sm. Västrik - 17-01-2016

Tere,

Käsiraamatulink, mille sass730ia andis, on väga hea! Samas on keeruline uskuda, et sel autol (1.8, millel polnud standardvarustuses isegi põhjakatet ja tahhomeetrit) reaalselt ASD peal on ning vastav kiri armatuuritulukeselt puudu. Pigem ikkagi võiks kahtlustada, et ta põleb täiesti ilmaasjata. Samas eks omanik teab oma auto varustust kindlasti paremini.

Parimate soovidega,

Tauno


RE: Hoiatustuli armatuuril. - andres19 - 17-01-2016

Pole sellel masinal mingit ASDd. Pidevalt põlema jäi see tuli siis, kui ilmad külmaks läksid. äkki on tõesti see asi, et tuluke vales augus, kuna suvel sai spidomeetri trossi vahetatud ja armatuur käis maas korraks. Käisin spetsiaalselt kontrollimas, paremal pool põleb süüdet sisse keerates 2 tuld, see "nimetu" ja pesuvedeliku oma, abs-i oma on pime. Ehk pirnid lihtsalt nihkes ja külmaga pesuvee andur jukerdab.
Igatahes tänud Teile, kes heade mõtetega abiks olid.


RE: Hoiatustuli armatuuril. - v6sa - 18-01-2016

(17-01-2016, 07:58 PM)andres19 Kirjutas: ...
paremal pool põleb süüdet sisse keerates 2 tuld, see "nimetu" ja pesuvedeliku oma, abs-i oma on pime. Ehk pirnid lihtsalt nihkes ja külmaga pesuvee andur jukerdab.
Igatahes tänud Teile, kes heade mõtetega abiks olid.

Kas autol ABS on?

Pesuvee tuli kustub, kui tõmmata pistik andurilt maha.


RE: Hoiatustuli armatuuril. - andres19 - 18-01-2016

ABS on olemas. Ei taha neid veerand sajandi vanuseid plastik pistikuid eriti väänata. Kuidagi kergesti kipuvad murduma praeguste külmadega.


RE: Hoiatustuli armatuuril. - Pets - 18-01-2016

[quote='andres19' pid='248775' dateline='1453049882']
Pole sellel masinal mingit ASDd. Pidevalt põlema jäi see tuli siis, kui ilmad külmaks läksid. äkki on tõesti see asi, et tuluke vales augus, kuna suvel sai spidomeetri trossi vahetatud ja armatuur käis maas korraks. Käisin spetsiaalselt kontrollimas, paremal pool põleb süüdet sisse keerates 2 tuld, see "nimetu" ja pesuvedeliku oma, abs-i oma on pime. Ehk pirnid lihtsalt nihkes ja külmaga pesuvee andur jukerdab.

Spidoblokil on numbrid peal ja samuti on numbrid ka juhtmetel.Vaata,et need klapiksid.




RE: Hoiatustuli armatuuril. - TAD17I - 19-01-2016

Olen näinud analoogse jamaga spidoblokki, aga vasakul pool olid tuled nihkes. Põhjuseks oli see sümbolitega kileriba, mis oli vasakule (Sul siis paremale) otsapidi blokist välja nihkunud. Sel autol oli välistemperatuuri näidiku pärast ribalt tükk vahelt välja lõigatud.



RE: Hoiatustuli armatuuril. - andres19 - 29-12-2016

Nonii.
Saabus ülevaatuse aeg. Ei läinud läbi. CO oli ligemale 7 ja tühikäigu pöörded üle 1500. Vanal autol need kõrged pöörded eriti ei seganud ka ja seda COd ju ninaga niisama ei tunneta. Sai sõidetud sedasi. Aga kui ei läinud ülevaatusel läbi tuli autoga natuke põhjalikumalt tegelema hakata. Kuna aasta tagasi CO oli normis siis midagi regullima esialgu ei hakanud. Kuna kõrval seisab või õigemini sõidab ka 2,0 mootoriga 190E, siis proovisin sealt pealt vahetuse korras igasugu andureid ja isegi selle tühikäigu reguleerimis klapi tõstsin korraks ringi, tolku ei midagi. Tuhnisin ka siin foorumis ja sain teada, või õigemini tuli uuesti meelde, et aku taga ühe relee peal on ka mingi kaitse. Oligi läbi põlenud see kaitse. Vahetasin uue vastu ja nii kui käivitasin, pöörded 700 kandis CO ülevaatusel 0,30 ja armatuuris see nimetu tuli, milleks see teema tehti, ka kustunud.

Parimat soovides, Andres.


RE: Hoiatustuli armatuuril. - MbLammutus - 29-12-2016

(29-12-2016, 10:29 PM)andres19 Kirjutas: Nonii.
Saabus ülevaatuse aeg. Ei läinud läbi. CO oli ligemale 7 ja tühikäigu pöörded üle 1500. Vanal autol need kõrged pöörded eriti ei seganud ka ja seda COd ju ninaga niisama ei tunneta. Sai sõidetud sedasi. Aga kui ei läinud ülevaatusel läbi tuli autoga natuke põhjalikumalt tegelema hakata. Kuna aasta tagasi CO oli normis siis midagi regullima esialgu ei hakanud. Kuna kõrval seisab või õigemini sõidab ka 2,0 mootoriga 190E, siis proovisin sealt pealt vahetuse korras igasugu andureid ja isegi selle tühikäigu reguleerimis klapi tõstsin korraks ringi, tolku ei midagi. Tuhnisin ka siin foorumis ja sain teada, või õigemini tuli uuesti meelde, et aku taga ühe relee peal on ka mingi kaitse. Oligi läbi põlenud see kaitse. Vahetasin uue vastu ja nii kui käivitasin, pöörded 700 kandis CO ülevaatusel 0,30 ja armatuuris see nimetu tuli, milleks see teema tehti, ka kustunud.

Parimat soovides, Andres.

Selle relee nimi on ülepingerelee