Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 3.0D Kõrgsurvepumba probleem
#1
Kas keegi oskab öelda OM603 (81Kw) mootori kõrgsurvepumba plunseripaari mõõdud või kus on võimalik neid mõõte mul teada saada ? Probleem selline, et esimene pütt läinud küte tuleb peale, aga surve on liiga nõrk. Pöördes tundub, et esimene võtab ennast kuidagi järgi. Teine probleem ka pumbal, arvatavasti siis midagi etteandepumbal viga, kuna sain masinaga sõita ainult täispaagiga kui juba pool paaki ei läinud tööle, või viga võib olla nendes samasdes kulunud plunserites.
Tundub, et pildil olevad 20 ja 23 on vajalikud ja võivad olla kulunud ja nende mõõdud olulised, varuosakeskusest sain teada neid päris palju erimõõte ja esimesele teised mõõdud, kui ülejäänud viiel.


Kõrgsurvepumba joonis
https://www.google.ee/imgres?imgurl=http...Mwg9KBYwFg


Ette tänades
Kristo
Vasta
#2
KSP elemendid töötavad paarina (kolb+hülss). Katsetamiseks võid ju võtta suvalisest vanast pumbast. Arvesta, et ainult elemendivahetusest ei piisa, vaid pumba etteanded vajavad tasandamist.

Ettandepronbleemi lahkamist alusta paagisõela avamisest ja trassi lekkekindlaks muutmisest.
Vasta
#3
Tegelikult ei ole vaja mõõtudega oma pead vaevata. Pumba küljes on silt, millel peal kiri Bosch ja number 0400... või PES6... ja selle järgi saab plunserpaare mõnest varuosapoest või diiseltöökojast tellida. Lisaks veel rõhuklapid ja tihendikomplekt. Hoiatan, et väga odav see ei ole arvestades seda, kui palju auto maksab. Lisaks võib pump vajada stendimist peale vahetust.
Vasta
#4
Tänud teile V6sa ja Kaupo. Probleem oli etteandepumbas, aga nüüd külmaga jälle probleem täpselt selline tunne, et klapid on kulunud. Keerasin esimese püti nulli ja kaliiber vahele ei lähe, ehk siis kui suur peaks olema klabivahe hüdrotõukuritega, mul on see olematu, ainult alla surudes tekib vahe ( klapi ja nuka vahele ).
Vasta
#5
Hüdrotõukuri mõte seisnebki selles et klapivahet ei oleks.
Vasta
#6
Jah, siis küll kui mootor töötab! Kuid kui mootor ei tööta peab hüdrotõukur tühjaks jooksma ja peab tekkima vahe, kui vahet ei teki jääb klapp lahti ja pütti ei tule survet ja mootor ei lähegi käima.

Vasta
#7
Surve all, pikkamööda jookseb tühjaks
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
(24-01-2016, 02:02 PM)Kristooo Kirjutas: Jah, siis küll kui mootor töötab! Kuid kui mootor ei tööta peab hüdrotõukur tühjaks jooksma ja peab tekkima vahe, kui vahet ei teki jääb klapp lahti ja pütti ei tule survet ja mootor ei lähegi käima.

Ära üle mõtle. Õlitussüsteemis puudub seisvas mootoris surve ja miski ei takista õlil hüdrotõukurist ära voolamast. Niikuinii ei suuda paar baari õlisurvet klapivedru kokku surudes klappi sulgumast takistada. Klapivedru surub hüdrotõukuri kokku vaid sedapalju, kui palju on vaja klapi sulgumiseni. reaalset vahet reeglina ei teki, kuigi välistatud see ei ole.
Vasta
#9
Kui seisva mootoriga hüdrotõukur tühjaks jookseb, siis on hüdrotõukur vigane, seal on kuulklapp sees mis õlil välja ei lase voolata. Jah need hüdrokad mis seistes avatud klappide ja nuka vahele jäävad võivad tühjaks joosta ja käivitades kuni õlisurve üles jõudmiseni natuke tiksuda.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 210 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 170 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 403 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 244 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 313 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 426 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 1,589 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 494 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,909 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 341 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne