W124 3.0D Kõrgsurvepumba probleem - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: W124 3.0D Kõrgsurvepumba probleem (/showthread.php?tid=40980) |
W124 3.0D Kõrgsurvepumba probleem - Kristooo - 13-12-2015 Kas keegi oskab öelda OM603 (81Kw) mootori kõrgsurvepumba plunseripaari mõõdud või kus on võimalik neid mõõte mul teada saada ? Probleem selline, et esimene pütt läinud küte tuleb peale, aga surve on liiga nõrk. Pöördes tundub, et esimene võtab ennast kuidagi järgi. Teine probleem ka pumbal, arvatavasti siis midagi etteandepumbal viga, kuna sain masinaga sõita ainult täispaagiga kui juba pool paaki ei läinud tööle, või viga võib olla nendes samasdes kulunud plunserites. Tundub, et pildil olevad 20 ja 23 on vajalikud ja võivad olla kulunud ja nende mõõdud olulised, varuosakeskusest sain teada neid päris palju erimõõte ja esimesele teised mõõdud, kui ülejäänud viiel. Kõrgsurvepumba joonis https://www.google.ee/imgres?imgurl=http://s1.postimg.org/57zv67khr/leke.jpg&imgrefurl=http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid%3D38335&h=480&w=720&tbnid=-dt-POcG8jiT2M:&docid=o7-Zz_GjhF1OjM&ei=CqJsVquPFca7swHVk5awBw&tbm=isch&ved=0ahUKEwirvKncsdfJAhXG3SwKHdWJBXYQMwg9KBYwFg Ette tänades Kristo RE: W124 3.0D Kõrgsurvepumba probleem - v6sa - 13-12-2015 KSP elemendid töötavad paarina (kolb+hülss). Katsetamiseks võid ju võtta suvalisest vanast pumbast. Arvesta, et ainult elemendivahetusest ei piisa, vaid pumba etteanded vajavad tasandamist. Ettandepronbleemi lahkamist alusta paagisõela avamisest ja trassi lekkekindlaks muutmisest. RE: W124 3.0D Kõrgsurvepumba probleem - kaupo51 - 13-12-2015 Tegelikult ei ole vaja mõõtudega oma pead vaevata. Pumba küljes on silt, millel peal kiri Bosch ja number 0400... või PES6... ja selle järgi saab plunserpaare mõnest varuosapoest või diiseltöökojast tellida. Lisaks veel rõhuklapid ja tihendikomplekt. Hoiatan, et väga odav see ei ole arvestades seda, kui palju auto maksab. Lisaks võib pump vajada stendimist peale vahetust. RE: W124 3.0D Kõrgsurvepumba probleem - Kristooo - 21-01-2016 Tänud teile V6sa ja Kaupo. Probleem oli etteandepumbas, aga nüüd külmaga jälle probleem täpselt selline tunne, et klapid on kulunud. Keerasin esimese püti nulli ja kaliiber vahele ei lähe, ehk siis kui suur peaks olema klabivahe hüdrotõukuritega, mul on see olematu, ainult alla surudes tekib vahe ( klapi ja nuka vahele ). RE: W124 3.0D Kõrgsurvepumba probleem - erx000 - 21-01-2016 Hüdrotõukuri mõte seisnebki selles et klapivahet ei oleks. RE: W124 3.0D Kõrgsurvepumba probleem - Kristooo - 24-01-2016 Jah, siis küll kui mootor töötab! Kuid kui mootor ei tööta peab hüdrotõukur tühjaks jooksma ja peab tekkima vahe, kui vahet ei teki jääb klapp lahti ja pütti ei tule survet ja mootor ei lähegi käima. RE: W124 3.0D Kõrgsurvepumba probleem - Laur - 24-01-2016 Surve all, pikkamööda jookseb tühjaks RE: W124 3.0D Kõrgsurvepumba probleem - v6sa - 24-01-2016 (24-01-2016, 02:02 PM)Kristooo Kirjutas: Jah, siis küll kui mootor töötab! Kuid kui mootor ei tööta peab hüdrotõukur tühjaks jooksma ja peab tekkima vahe, kui vahet ei teki jääb klapp lahti ja pütti ei tule survet ja mootor ei lähegi käima. Ära üle mõtle. Õlitussüsteemis puudub seisvas mootoris surve ja miski ei takista õlil hüdrotõukurist ära voolamast. Niikuinii ei suuda paar baari õlisurvet klapivedru kokku surudes klappi sulgumast takistada. Klapivedru surub hüdrotõukuri kokku vaid sedapalju, kui palju on vaja klapi sulgumiseni. reaalset vahet reeglina ei teki, kuigi välistatud see ei ole. RE: W124 3.0D Kõrgsurvepumba probleem - erx000 - 24-01-2016 Kui seisva mootoriga hüdrotõukur tühjaks jookseb, siis on hüdrotõukur vigane, seal on kuulklapp sees mis õlil välja ei lase voolata. Jah need hüdrokad mis seistes avatud klappide ja nuka vahele jäävad võivad tühjaks joosta ja käivitades kuni õlisurve üles jõudmiseni natuke tiksuda. |