Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
02-02-2015, 10:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2015, 02:55 PM ja muutjaks oli ragnarhe.)
Auto siis MB W203 C200 kompressor 11/2001
Viskas lampi mootoritule põlema, silberis öeldi õhulugeja ja veakood kustutati,hakkas uuesti aga kuna teadsin et on selle viga siis ei tormanud uuesti kustutama ja sõitsin edasi ca, 1-2 nädalat. Nüüd sai uus külge aga sümptomid samad,mootor suht jõuetu ja liigub hästi ainult kui gaasi rahulikult vajutada,muidu ei liigu väga. Mootorituli veel põleb kuna pole käinud silberis. Küsimus siis kas võib olla kogu see jant tingitud,et süsteemis veakood sees ja ennem ei muutu midagi kui viga kustutatud, või peaksin mingit muud viga hakkama otsima?
Postitused: 159
Teemad: 5
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Huvitav oleks teada miks õhulugeja otsad andis, kas põhjuseks õli kui nii siis tuleb intercooler puhtaks pesta muidu läheb uus samamoodi. Mis sorti uue peale panid kas VDO mis on sama nagu originaal kuid B osal on A varuosa märgis maha freesitud, või läksid odavama teed ja panid 50-80 euri maksva hiinaka siis need on juba uuena vigased ja ei pruugi korralikult ültse tööle hakata. Originaal maksab 364 ja VDO mis on sammuti originaal ainult osa teksti ja numbreid on maha freesitud maksab 276 ja ebayst sai 200 euriga.
Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
Ei tea millest läks, õline ei ole. Uus sai võetud kasutatud, kuid tuttava käest ja tean et temal see töötas, peaks originaal olema. Aga mõtlen just kas võib olla nii,et tuleb veakood kustutada või peaks asi kohe tööle hakkama kui terve jupp asendatud?
(02-02-2015, 11:09 PM)mait Kirjutas: Huvitav oleks teada miks õhulugeja otsad andis, kas põhjuseks õli kui nii siis tuleb intercooler puhtaks pesta muidu läheb uus samamoodi. Mis sorti uue peale panid kas VDO mis on sama nagu originaal kuid B osal on A varuosa märgis maha freesitud, või läksid odavama teed ja panid 50-80 euri maksva hiinaka siis need on juba uuena vigased ja ei pruugi korralikult üldse tööle hakata. Originaal maksab 364 ja VDO mis on sammuti originaal ainult osa teksti ja numbreid on maha freesitud maksab 276 ja ebayst sai 200 euriga.
Postitused: 159
Teemad: 5
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Üldjuhul hakkab mingi ajapärast asi tööle kui ei siis tuleb arvutiga viga kustutada ja kondrollida kas näit on õige kuna uue osa täpne seisukord on teadmata.
Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
No siis homme lähen kustutan mootoritule ja vaatab kas õnnestus. Et teoreetiliselt on võimalik,et ajus on veakood sees mis ei lase uut seadet tööle panna kuna on pikalt viga aktiivne olnud?
Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
Korras. Vajas veakoodi nullimist!
Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
Tuli süttis taas vahepeal ja sai käidud Hort Autos diagnostis. Vahetati vaakumklapp mootori tagaosas. 5h hiljem olid sümptomid tagasi, täna veakoode käies lugemas oli näidanud veakoodi P2036. oskab keegi öelda mis järgmiseks vaadata? On kellegil olnud sellist jama?
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
(16-02-2015, 10:13 PM)ragnarhe Kirjutas: Tuli süttis taas vahepeal ja sai käidud Hort Autos diagnostis. Vahetati vaakumklapp mootori tagaosas. 5h hiljem olid sümptomid tagasi, täna veakoode käies lugemas oli näidanud veakoodi P2036. oskab keegi öelda mis järgmiseks vaadata? On kellegil olnud sellist jama?
Kood P2036 on heitgaaside temperatuuri andur (Bank 2 Sensor 2), kui googeldamine õiget infot andis
Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
Postitused: 159
Teemad: 5
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Sellel autol on 2 lambda andurit üks ene ja teine peale cati, kusjuures on oluline kas andur on mõeldud kasutamiseks enne või peale cati
Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
Okey, ja see bank 2 sensor 2 on peale cat?
Postitused: 198
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
3
(17-02-2015, 06:08 PM)ragnarhe Kirjutas: Okey, ja see bank 2 sensor 2 on peale cat?
Jah, sensor 2 on alumine.
Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
Aga kui kindel see olla võib,et on lambda viga?
Postitused: 159
Teemad: 5
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Vot see on juba deagnostiku väljaselgitada ja soovitav on minna Stari seadme otsa.
Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
Aga oskate ehk kedagi soovitada kes jagu saaks ja kellel aparaat olemas on.
(17-02-2015, 09:40 PM)mait Kirjutas: Vot see on juba deagnostiku väljaselgitada ja soovitav on minna Stari seadme otsa.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tasuks uurida kas on näit puudu või on näit vale. Kui arvuti näitab tagumise lambda anduri viga ei tähenda see automaatselt anduri viga, näidaku seda star või miski muu. Tagumine andur on katalüsaatori töö kontrolliks, võib ka väsinud kat olla.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 159
Teemad: 5
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Väsinud kati saab tehnoülevaatus punktis kontrollida, kas co on normis või mitte.
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
(17-02-2015, 09:52 PM)ragnarhe Kirjutas: Aga oskate ehk kedagi soovitada kes jagu saaks ja kellel aparaat olemas on.
(17-02-2015, 09:40 PM)mait Kirjutas: Vot see on juba deagnostiku väljaselgitada ja soovitav on minna Stari seadme otsa. Mõni aeg tagasi hakkas ka minu sõidukil (W203 KOMPRESSOR)) põlema kollane mootori tuluke ja veateateks näitas tagumist lamdaandurit. Mootor töötas ilusti ja ka kütusekulu oli justkui normis. Vahetatud sai siis see andur ning peale mõningasi käivitamisi kustus mootori tuli ise ära ehk siis nullis ise. Nagu ma ütlesin mootoris sellise veateatega probleeme ei täheldanud. Seega tasuks kindlasti diagnostikut külastada, et kindlapeale minna. Muidu vahetad terveid jubinaid mõtetult välja.
Edu
Postitused: 159
Teemad: 5
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Suvel oli minu W203 KOMPRESSORi õhulugeja täielik null kuid mite üks tuli ei põlenud, ainult väga tihti suri välja kui jala korraks kaasipealt tõstsid ja õhulugeja rikkus ära õli mis sattud mb iseärasusi mitetundva lukseppa tõttu valesse kohta.
Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
Täna siis hakkas jälle põlema. Olen täheldanud et just linnasõidus kiirusega 55-60 ning pöörded 1550+- hakkab põlema. Mootoritöös nagu muutusi pole aga kui põlema hakkab käib enne kerge jõnks läbi nagu võtaks korraks jõu tagant ära aga edasi toimib ilusti. Eelnevatel kordadel on jõud ka mingi hetk kadunud nagu poleks kompressorit taga. Suht anomaalia, ei oska kuhugi pöörduda ka kes jagaks "biiti". Hortis öeldi veakoodi kohta et kysivad silberist, no ma ei tea, võin ju ise ka sinna minna või hakata järgemööda asju vahetama kyll 1x ikka joppab. Nii, et paluksin abi pädevate meistrite teadmisel kuhu mind suunata võiks. Auto on hea ja maha nagu ei tahaks myya.
|