Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mure w203 200 kompressor
#1
Auto siis MB W203 C200 kompressor 11/2001

Viskas lampi mootoritule põlema, silberis öeldi õhulugeja ja veakood kustutati,hakkas uuesti aga kuna teadsin et on selle viga siis ei tormanud uuesti kustutama ja sõitsin edasi ca, 1-2 nädalat. Nüüd sai uus külge aga sümptomid samad,mootor suht jõuetu ja liigub hästi ainult kui gaasi rahulikult vajutada,muidu ei liigu väga. Mootorituli veel põleb kuna pole käinud silberis. Küsimus siis kas võib olla kogu see jant tingitud,et süsteemis veakood sees ja ennem ei muutu midagi kui viga kustutatud, või peaksin mingit muud viga hakkama otsima?
Vasta
#2
Huvitav oleks teada miks õhulugeja otsad andis, kas põhjuseks õli kui nii siis tuleb intercooler puhtaks pesta muidu läheb uus samamoodi. Mis sorti uue peale panid kas VDO mis on sama nagu originaal kuid B osal on A varuosa märgis maha freesitud, või läksid odavama teed ja panid 50-80 euri maksva hiinaka siis need on juba uuena vigased ja ei pruugi korralikult ültse tööle hakata. Originaal maksab 364 ja VDO mis on sammuti originaal ainult osa teksti ja numbreid on maha freesitud maksab 276 ja ebayst sai 200 euriga.
Vasta
#3

Ei tea millest läks, õline ei ole. Uus sai võetud kasutatud, kuid tuttava käest ja tean et temal see töötas, peaks originaal olema. Aga mõtlen just kas võib olla nii,et tuleb veakood kustutada või peaks asi kohe tööle hakkama kui terve jupp asendatud?

(02-02-2015, 11:09 PM)mait Kirjutas: Huvitav oleks teada miks õhulugeja otsad andis, kas põhjuseks õli kui nii siis tuleb intercooler puhtaks pesta muidu läheb uus samamoodi. Mis sorti uue peale panid kas VDO mis on sama nagu originaal kuid B osal on A varuosa märgis maha freesitud, või läksid odavama teed ja panid 50-80 euri maksva hiinaka siis need on juba uuena vigased ja ei pruugi korralikult üldse tööle hakata. Originaal maksab 364 ja VDO mis on sammuti originaal ainult osa teksti ja numbreid on maha freesitud maksab 276 ja ebayst sai 200 euriga.

Vasta
#4
Üldjuhul hakkab mingi ajapärast asi tööle kui ei siis tuleb arvutiga viga kustutada ja kondrollida kas näit on õige kuna uue osa täpne seisukord on teadmata.
Vasta
#5
No siis homme lähen kustutan mootoritule ja vaatab kas õnnestus. Et teoreetiliselt on võimalik,et ajus on veakood sees mis ei lase uut seadet tööle panna kuna on pikalt viga aktiivne olnud?
Vasta
#6
Korras. Vajas veakoodi nullimist!
Vasta
#7
Tuli süttis taas vahepeal ja sai käidud Hort Autos diagnostis. Vahetati vaakumklapp mootori tagaosas. 5h hiljem olid sümptomid tagasi, täna veakoode käies lugemas oli näidanud veakoodi P2036. oskab keegi öelda mis järgmiseks vaadata? On kellegil olnud sellist jama?
Vasta
#8
(16-02-2015, 10:13 PM)ragnarhe Kirjutas: Tuli süttis taas vahepeal ja sai käidud Hort Autos diagnostis. Vahetati vaakumklapp mootori tagaosas. 5h hiljem olid sümptomid tagasi, täna veakoode käies lugemas oli näidanud veakoodi P2036. oskab keegi öelda mis järgmiseks vaadata? On kellegil olnud sellist jama?

Kood P2036 on heitgaaside temperatuuri andur (Bank 2 Sensor 2), kui googeldamine õiget infot andis

Vasta
#9
Ehk siis lambda?
Vasta
#10
Sellel autol on 2 lambda andurit üks ene ja teine peale cati, kusjuures on oluline kas andur on mõeldud kasutamiseks enne või peale cati
Vasta
#11
Okey, ja see bank 2 sensor 2 on peale cat?
Vasta
#12
(17-02-2015, 06:08 PM)ragnarhe Kirjutas: Okey, ja see bank 2 sensor 2 on peale cat?

Jah, sensor 2 on alumine.
Vasta
#13
Aga kui kindel see olla võib,et on lambda viga?
Vasta
#14
Vot see on juba deagnostiku väljaselgitada ja soovitav on minna Stari seadme otsa.
Vasta
#15

Aga oskate ehk kedagi soovitada kes jagu saaks ja kellel aparaat olemas on.



(17-02-2015, 09:40 PM)mait Kirjutas: Vot see on juba deagnostiku väljaselgitada ja soovitav on minna Stari seadme otsa.

Vasta
#16
Tasuks uurida kas on näit puudu või on näit vale. Kui arvuti näitab tagumise lambda anduri viga ei tähenda see automaatselt anduri viga, näidaku seda star või miski muu. Tagumine andur on katalüsaatori töö kontrolliks, võib ka väsinud kat olla.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#17
Väsinud kati saab tehnoülevaatus punktis kontrollida, kas co on normis või mitte.
Vasta
#18
(17-02-2015, 09:52 PM)ragnarhe Kirjutas: Aga oskate ehk kedagi soovitada kes jagu saaks ja kellel aparaat olemas on.



(17-02-2015, 09:40 PM)mait Kirjutas: Vot see on juba deagnostiku väljaselgitada ja soovitav on minna Stari seadme otsa.
Mõni aeg tagasi hakkas ka minu sõidukil (W203 KOMPRESSOR)) põlema kollane mootori tuluke ja veateateks näitas tagumist lamdaandurit. Mootor töötas ilusti ja ka kütusekulu oli justkui normis. Vahetatud sai siis see andur ning peale mõningasi käivitamisi kustus mootori tuli ise ära ehk siis nullis ise. Nagu ma ütlesin mootoris sellise veateatega probleeme ei täheldanud. Seega tasuks kindlasti diagnostikut külastada, et kindlapeale minna. Muidu vahetad terveid jubinaid mõtetult välja.

Edu

Vasta
#19
Suvel oli minu W203 KOMPRESSORi õhulugeja täielik null kuid mite üks tuli ei põlenud, ainult väga tihti suri välja kui jala korraks kaasipealt tõstsid ja õhulugeja rikkus ära õli mis sattud mb iseärasusi mitetundva lukseppa tõttu valesse kohta.
Vasta
#20
Täna siis hakkas jälle põlema. Olen täheldanud et just linnasõidus kiirusega 55-60 ning pöörded 1550+- hakkab põlema. Mootoritöös nagu muutusi pole aga kui põlema hakkab käib enne kerge jõnks läbi nagu võtaks korraks jõu tagant ära aga edasi toimib ilusti. Eelnevatel kordadel on jõud ka mingi hetk kadunud nagu poleks kompressorit taga. Suht anomaalia, ei oska kuhugi pöörduda ka kes jagaks "biiti". Hortis öeldi veakoodi kohta et kysivad silberist, no ma ei tea, võin ju ise ka sinna minna või hakata järgemööda asju vahetama kyll 1x ikka joppab. Nii, et paluksin abi pädevate meistrite teadmisel kuhu mind suunata võiks. Auto on hea ja maha nagu ei tahaks myya.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190E 2.0 87kw käivitus-mure EnricoN 0 8 3 tundi tagasi
Viimane postitus: EnricoN
  w203 c200cdi 2005a. Võti ei keera, ESL vs EIS? topdust 3 149 05-11-2024, 03:19 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 7 1,786 02-11-2024, 03:32 PM
Viimane postitus: topdust
  W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. Pr0phet 6 219 10-10-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Pr0phet
Sad w203 spidomeeter ei tööta villand 6 540 13-07-2024, 07:25 PM
Viimane postitus: villand
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 440 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 paagisise pumba torustik Maxml 1 325 05-12-2023, 03:57 PM
Viimane postitus: Lahekas
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 358 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  W204 lukustus mure tomm75 2 517 11-08-2023, 05:11 PM
Viimane postitus: tomm75
  w203 kontrollid maha merce 3 742 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne