26-05-2015, 12:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2015, 12:39 AM ja muutjaks oli erx000.)
(25-05-2015, 10:39 PM)k2igukast Kirjutas:Päris nii ma ka ikka ei mõelnud, sa keesid vähe üle praegu. Minu jaoks on lihtsalt see veidi ulme et stock 2,5td puhul hakatakse rääkima a.la nissani ja bmw difrile ümberehitusest andmata aru miks see praegune differ üldse puruks läks. Hents rääkis täpselt ära kuidas asi käib, kui minut aega burnouti teha nii et üks ratas seisab siis satelliidid selle aja jooksul põlevad kinni ja keeravadki tihvtid pooleks, usun et isegi suure korpusega e55 differ läheks pikapeale sellise piinamise peale laiali.(25-05-2015, 07:50 PM)erx000 Kirjutas: Päris hull lugu kui juba 70kw külarallikal ei pea difrid vastu. Kui hirmus tahtmine kummi põletada siis võta korralik w124 differ ja keevita kinni, enne kui hammakad ja pulgad kinni jooksevad.Sinu lausest loen ma preagu seda välja, et sina oled tore mees, jõudsid rootslase pumba osta, mina olen lollakas debiilik...
Eks ma olen ka koolis käinud ja viimaste sentide eest autole juppe ja kütet ostnud, ei ole mõtet arvata et ma mingi rikas ülbik olen nagu sa väitsid. Kui mul piisavalt raha oleks siis ma ilmselgelt ei püherdaks tahma sees ja keevitaks kollektoreid vaid laseks kõik asjad õigetel meestel teha ja keeraks valgete kinnastega naerusuil ainult uhkeid juppe külge.
Selle tagasilla juurde tagasi tulles on tegemist siiski puuduliku lahendusega kuna õõtsade otsad hõõruvad sillatala vahel metall metalliga ja pikapeale pead polte peale pingutama jne. Usu mind, paari aasta pärast vaatad ise ka neid pilte muigega ja saad ehk aru et nii tegelikult õõtsasid ei tehta vaid igal otsal peaks olema siiski vabalt liikuv sõrm või uniball sees.