Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w123 1984 2.5TD - K2igukast
#1
Tervist!
Tükk aega sai oodatud, kuni tuleb mõni erilisem Mercedes müüki. Kuulutust nähes kohe masin huvi ei pakkunud ilmselt raha pärast, aga mida aeg möödus seda rohkem see hinge läks ja tekkis tahtmine see endale saada. Lõpuks sai omanikuga asjad selgeks räägitud ja Jõgevalt Pärnusse järgi mindud. Toomine oli huvitav, w124 käigukast hakkas jamama ja omal pole samas ka E-kategooria lube.Eusa_shhh Aga sinna ja tagasi ilusti kokkuvõtteks jõudsime.
Originaalis peaks ta olema 2.4 diisel, aga oli vahetatud see 2.5 diisli vastu. Midagi erilist vahetusest ei arva, näiteks mootoripadja poldid keerasin juba näpuga lahti. Kere alguses kõige hullem ei tundud, kuid nüüdseks on esiots laiali võetud ja pisarad tulid silma, lihtsam vist doonor kõrvale osta...
Ise plaanin väljast jätta enam vähem originaali, seest võimalikult tänapäevaseks ning kapoti alla natuke rohkem kui tavaline turbodiisel teha... Alusteks tõin omale 2.5 TD mootori, mille peal hea alustada. Pump plaan teha 8mm elemntidega ja lasta Oisul? regull teha. Turbo veel lahtine, eks näha ole mis tulevik toob.
[Pilt: 10276980_707215559314997_7264563031766283505_n.jpg]
[Pilt: 10367698_707215609314992_1839776626291495690_n.jpg]
[Pilt: photo_1.JPG]
Järgmiste uuendusteni!
Vasta
#2
Kannatlikkust valitud tee lõpunikäimisel. Kolmesid pole enam kuigi palju järel...

Oled Oisu meestega juba suhelnud sel teemal? Minu teada nad kuigi palju kaheksaid teinud pole... Samas, keegi peab ju otsa lahti tegemaEusa_angel

Kas esinurgad all (ehk tõstekoht) ja üleval (stabika all) on veel kõvad? Kuudiakende alaservad on ikka kinni kere küljes?
Vasta
#3
Pealt vaadates on nagu enam vähem, paar tiiva äärt ja juhiuks on läbi. Eks näha ole, mis välja tuleb, kui pritsiga üle saab käidud. Oisu meestega pole veel jõudnud suhelda. Eks näha ole mis saab, kui üks kord asi nii kaugel.
Vasta
#4
Täna sai hakatud w123ga lõpuks tegelema. Mingi aeg sai parem ninaots sebitud, millest nüüd hakkasin endale nina kombineerima. Mida rohkem puhastasin ja lõikusin, seda rohkem pisar tuli, päris kohutav on see nina ikka. Kas neil pleki liite kohad ongi paksult silikoniga tehtud või on keegi ise mäkerdanud? Ühesõnaga sellist tööd sai põhimõtteliselt esimest korda tehtud, ning keevitusega on kogemus ka ainult punktimine. Õnneks piltidel pole keevitust näha, keegi väga viriseda ei saa. Big Grin Tuli ette läks, kinnitada sai, tundub et õnnestus see osa.
[Pilt: IMG_0088.JPG]
[Pilt: IMG_0089.JPG]
[Pilt: IMG_0090.JPG]
[Pilt: IMG_0091.JPG]
Homme möllan edasi...
Vasta
#5
Kuidagi väga tuttav pilt.
Roostekohti on sellel veel kindlasti palju. Soovitan vaadata canyondrift-i teemat, et need kõik üles leida.

Liitekohad peavadki olema paksu silikooniga üle tõmmatud.


Edu keevitamisel ja kui juppe puudu tuleb, siis mul on üks s123 varuosadeks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 9 729 22-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: Lexuz
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 65,841 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 200, 1978, W123 - fittipaldi fittipaldi 27 12,584 27-12-2023, 10:36 PM
Viimane postitus: fittipaldi
  MB 230E, 1982, w123 Arkadi.T Arkadi.T 21 3,983 21-03-2022, 07:23 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T Arkadi.T 65 13,796 03-11-2021, 04:42 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 23,292 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  W123, 200d, 1982 - 190hans 190hans 10 10,860 14-06-2019, 10:17 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mb 240d 1978 w123 M1X 30 20,082 30-04-2019, 10:20 PM
Viimane postitus: M1X
Thumbs Up W123, 230e, 1984, sedaan - Ander anderander4 23 19,761 03-06-2018, 04:24 PM
Viimane postitus: anderander4
  MB W123 200,1982 Verner Verner2 59 66,156 17-07-2017, 10:44 PM
Viimane postitus: Verner2



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne