15-01-2014, 11:19 AM
Tere,
Mul selline mure, et olen kaks korda nüüd teele jäänud oma autoga A160, aasta 99, 75KW, bensiin, automaat. Maanteel 85-90km/h sõites viskas pöörded 2.5 peale ja üle 80-ne sõita ei lase (mõlemal korral olin saanud sõita umbes 30min).
Esimesel korral suri auto välja foori taga ja umbes 15min pärast sain uuesti tööle. Teisel korral võtsin kohe tee äärde, kui pöörded üles viskas ning samamoodi ei lasknud kohe uuesti käivitada. See kord aga lõi uuesti käivitamisel armatuuril põlema aku ja ESP märgi (peale 15-20min möödumist sain uuesti teele). On ka eelnevalt juhtunud, et umbes peale 20min ühtlast sõitu ~90km/h on armatuuril hakanud põlema ESP ja ABS tuli, mis uuesti käivitamisel ära kustuvad. Samas tundub nagu ei oskaks käiku vahetada ja automaatkastilt ise käigu vahetamisele üle minnes ei juhtunud midagi (pöörded jäid ikka kõrgeks).
Autole on tehtud diagnostika ja esmasteks vigadeks, millega tegelema pidi leiti nukkvõlli andur ja õhulugeja. Nukkvõlli andur on vahetatud, aga see õhulugeja pole just kõige odavam lõbu .
Kas asi võibki õhulugejas olla või ehk on käigukastis või? On ehk teadjamaid ja oskaksid nõu anda.
Tänud
Mul selline mure, et olen kaks korda nüüd teele jäänud oma autoga A160, aasta 99, 75KW, bensiin, automaat. Maanteel 85-90km/h sõites viskas pöörded 2.5 peale ja üle 80-ne sõita ei lase (mõlemal korral olin saanud sõita umbes 30min).
Esimesel korral suri auto välja foori taga ja umbes 15min pärast sain uuesti tööle. Teisel korral võtsin kohe tee äärde, kui pöörded üles viskas ning samamoodi ei lasknud kohe uuesti käivitada. See kord aga lõi uuesti käivitamisel armatuuril põlema aku ja ESP märgi (peale 15-20min möödumist sain uuesti teele). On ka eelnevalt juhtunud, et umbes peale 20min ühtlast sõitu ~90km/h on armatuuril hakanud põlema ESP ja ABS tuli, mis uuesti käivitamisel ära kustuvad. Samas tundub nagu ei oskaks käiku vahetada ja automaatkastilt ise käigu vahetamisele üle minnes ei juhtunud midagi (pöörded jäid ikka kõrgeks).
Autole on tehtud diagnostika ja esmasteks vigadeks, millega tegelema pidi leiti nukkvõlli andur ja õhulugeja. Nukkvõlli andur on vahetatud, aga see õhulugeja pole just kõige odavam lõbu .
Kas asi võibki õhulugejas olla või ehk on käigukastis või? On ehk teadjamaid ja oskaksid nõu anda.
Tänud