29-09-2013, 12:14 PM
Tere!
Kasutan sõiduautot MB A140. Väljalaske aasta 2000, automaatkast. Tegu siis automaadiga (millel saab kangi paremale ja vasakule nõksutades vajadusel ise käiku vahetada) mitte rahvasuus nn poolautomaadiks kutsutuga.
Probleemiks see, et kast on avariirežiimis ja spidomeetril täht F. Asi sai alguse ühel hetkel, kui foori taga seistes käis autost läbi väike nõks ja spidomeetril täht F. Sisse jäi mingi kõrgem käik, kas nt 3 või 4, sest kohapealt sai vaevalt liikuma. Foorumitest leidsin, et viga võib olla kangi kõrval olevas pistikus. Võtsin pistiku pesast välja, eemaldasin kõik juhtmed pistikust ning puhastasin need ära ja siis kõik kohtadele tagasi. Pärast seda sõitis auto paar kuud ilma probleemideta, kui kõik algas otsast peale. Asi uuesti lahti ja kokku, kuid nüüd oli sõidulõbu vaid paar nädalat. Ühel päeval autot kasutama hakates läks kast kohe avariirežiimi, kuid selle erinevusega, et nüüd oli see ilmselt teine käik. Otsustasin, et seekord võtan lahti ka pistiku pesa. Võtsingi siis kõik lahti, puhastasin ära ja panin kokku. Vahe on nüüd selles, et kui pistik on pesas ei lähe auto enam käima ehk siis võtit keerates ei juhtu midagi. Nagu oleks kang R või D asendis (siis ka ei juhtu võtit keerates midagi). Kui tõmban pistiku pesast välja, siis läheb käima, kuid pistiku tagasi pessa torgates on kohe avariirežiimis. Mootori väljasuretamisel see enam uuesti ilma pistikut eemaldamata ei käivitu. Kas on keegi varem sellise asjaga kokkupuutunud ja või oskab pakkuda mingit lahendust?
Tänud ette
Kasutan sõiduautot MB A140. Väljalaske aasta 2000, automaatkast. Tegu siis automaadiga (millel saab kangi paremale ja vasakule nõksutades vajadusel ise käiku vahetada) mitte rahvasuus nn poolautomaadiks kutsutuga.
Probleemiks see, et kast on avariirežiimis ja spidomeetril täht F. Asi sai alguse ühel hetkel, kui foori taga seistes käis autost läbi väike nõks ja spidomeetril täht F. Sisse jäi mingi kõrgem käik, kas nt 3 või 4, sest kohapealt sai vaevalt liikuma. Foorumitest leidsin, et viga võib olla kangi kõrval olevas pistikus. Võtsin pistiku pesast välja, eemaldasin kõik juhtmed pistikust ning puhastasin need ära ja siis kõik kohtadele tagasi. Pärast seda sõitis auto paar kuud ilma probleemideta, kui kõik algas otsast peale. Asi uuesti lahti ja kokku, kuid nüüd oli sõidulõbu vaid paar nädalat. Ühel päeval autot kasutama hakates läks kast kohe avariirežiimi, kuid selle erinevusega, et nüüd oli see ilmselt teine käik. Otsustasin, et seekord võtan lahti ka pistiku pesa. Võtsingi siis kõik lahti, puhastasin ära ja panin kokku. Vahe on nüüd selles, et kui pistik on pesas ei lähe auto enam käima ehk siis võtit keerates ei juhtu midagi. Nagu oleks kang R või D asendis (siis ka ei juhtu võtit keerates midagi). Kui tõmban pistiku pesast välja, siis läheb käima, kuid pistiku tagasi pessa torgates on kohe avariirežiimis. Mootori väljasuretamisel see enam uuesti ilma pistikut eemaldamata ei käivitu. Kas on keegi varem sellise asjaga kokkupuutunud ja või oskab pakkuda mingit lahendust?
Tänud ette