26-11-2013, 12:05 AM
Protsess oli järgmine:
-Eemaldasin rooli aluse katte
-Eemaldasin spidoploki
-Võtsin terve süüteluku süsteemi roolivarda küljest lahti
-Vahetasin süüteluku südamiku
-Tegin testi, kas süüteluku südamik toimib kenasti(toimetas)
-Monteerisin süüteluku süsteemi tagasi roolilati külge
-Avastasin signalisatsiooni lahtise juhtme, mille massi ühendamisel hakkas alarm tööle ja immo pulga sisestus aval tuluke vilkuma(cobra alarm). Jätsin juhtme lahti
-Otsisin vaakum viga, leidsin lahtise vaakum juhtme mille ühendasin ainukese lahtise otsaga
-Proovisin, kas suretab võtmest, suretas
-Tõstsin suunatule kangi seibidega ülespoole kuna rooli lati plast kate oli vigane ning kangi mehanism oli liiga roolilati vastu surutud ning automaatne suunatule väljalülitus ei toiminud, läksin kogemata vastu massi millega lõi suunatulede, signaali jms kaitse läbi(jäi vahetamata)
-Viimaks panin kõik igati korda tagasi, kõik jupid omadele kohtadele tagasi ning vaatasin veel eelsüüte küünalde relee üle, leidsin, et sinna tuleb üks valge juhe, millel emane ots joodetud, aga see polnud kuhugi ühendatud ning teda polnud ka kuhugi ühendada ja siis hakkas jama pihta, proovisin uuesti käima panna ja no akus kenasti 12 ja peale volti aga no nii raske oli tal mootorit vedada ning samal ajal hakkas süüte sisselülitamisel ka tsirkulatsiooni pump tööd tegema mida varem pole kuulnud töötamas süüdet lülitades. Samal ajal kui süüte sisse keerasin, läks akust täpselt pool voolu kuhugi ära ning lõppude lõpuks lõi eelsüüte küünalde releel siladmis klemmi pooleks, aga relee lahti ühendatuna oli sama jama, seega välistaks ka relee...
Starter on ühe korra remonditud/joodetud, aga ta toimib, ta veab, aga lihtsalt kogu see värk ei jaksa vedada.
Akulaadija lülitasin käivitus momendiks boosti peale mis omakorda viis selleni ,et lõi laadija kaks 30A kaitset läbi, ja seda kolm korda...
Võta nüüd näpust kus see keor maetud on....
-Eemaldasin rooli aluse katte
-Eemaldasin spidoploki
-Võtsin terve süüteluku süsteemi roolivarda küljest lahti
-Vahetasin süüteluku südamiku
-Tegin testi, kas süüteluku südamik toimib kenasti(toimetas)
-Monteerisin süüteluku süsteemi tagasi roolilati külge
-Avastasin signalisatsiooni lahtise juhtme, mille massi ühendamisel hakkas alarm tööle ja immo pulga sisestus aval tuluke vilkuma(cobra alarm). Jätsin juhtme lahti
-Otsisin vaakum viga, leidsin lahtise vaakum juhtme mille ühendasin ainukese lahtise otsaga
-Proovisin, kas suretab võtmest, suretas
-Tõstsin suunatule kangi seibidega ülespoole kuna rooli lati plast kate oli vigane ning kangi mehanism oli liiga roolilati vastu surutud ning automaatne suunatule väljalülitus ei toiminud, läksin kogemata vastu massi millega lõi suunatulede, signaali jms kaitse läbi(jäi vahetamata)
-Viimaks panin kõik igati korda tagasi, kõik jupid omadele kohtadele tagasi ning vaatasin veel eelsüüte küünalde relee üle, leidsin, et sinna tuleb üks valge juhe, millel emane ots joodetud, aga see polnud kuhugi ühendatud ning teda polnud ka kuhugi ühendada ja siis hakkas jama pihta, proovisin uuesti käima panna ja no akus kenasti 12 ja peale volti aga no nii raske oli tal mootorit vedada ning samal ajal hakkas süüte sisselülitamisel ka tsirkulatsiooni pump tööd tegema mida varem pole kuulnud töötamas süüdet lülitades. Samal ajal kui süüte sisse keerasin, läks akust täpselt pool voolu kuhugi ära ning lõppude lõpuks lõi eelsüüte küünalde releel siladmis klemmi pooleks, aga relee lahti ühendatuna oli sama jama, seega välistaks ka relee...
Starter on ühe korra remonditud/joodetud, aga ta toimib, ta veab, aga lihtsalt kogu see värk ei jaksa vedada.
Akulaadija lülitasin käivitus momendiks boosti peale mis omakorda viis selleni ,et lõi laadija kaks 30A kaitset läbi, ja seda kolm korda...
Võta nüüd näpust kus see keor maetud on....