| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 1,389 
	Teemad: 167 
	Liitus: Apr 2012
	
 Maine: 
2 
	
	
		Tere,
 Panin ET28 8J 17" alla, 225/50/17 ja ees sööb rehve ääred tiivadega.
 Mis mõõduga peaks rehve panema, et oleks okei, või pole see võimalik sellise offsettiga? Sööb ainult pöörates rattad, otse sõites on normis.
 
	
	
	
		
	Postitused: 486 
	Teemad: 17 
	Liitus: Oct 2010
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (22-11-2013, 07:08 PM)Mike22 Kirjutas:  Tere,
 Panin ET28 8J 17" alla, 225/50/17 ja ees sööb rehve ääred tiivadega.
 Mis mõõduga peaks rehve panema, et oleks okei, või pole see võimalik sellise offsettiga? Sööb ainult pöörates rattad, otse sõites on normis.
  
Mil viisil sa selle söömise ainult pööramisel oled fikseerinud? 
kui rõhk on enamvähem siis rattad jooksevad valesti, ega siin muud ei saa olla. Pane sa suured või väikesed rattad alla, kui piisavalt sirgelt jooksevad siis söömist ei ole.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,389 
	Teemad: 167 
	Liitus: Apr 2012
	
 Maine: 
2 
	
	
		Saab ilusti kuulda mis positsioonis sööb, ja väljast sõber jälgis ka, sööb ainult kõvasti pöörates rohkem kui 75 kraadi rooli keerates. 
Kas on võimalik nende velgedele näiteks 205 või 215 / 45 panna et ei sööks? Või asi on valesti regullitud esisillas? 
Keegi kogemust? Internetis on igal pool kupeesi, mis sõidavad 17-18 velgedega ja ei midagi    
	
	
	
		
	Postitused: 34 
	Teemad: 6 
	Liitus: Apr 2012
	
 Maine: 
2 
	
	
		Terv.Kus ma saan õieti aru, et su rehv käib vastu tiivaplekki siis kui rattad on välja pööratud?
 Minu samasugune kupee sõidab 245/45 r17 nii ees kui taga, ilma et kuskile vastu käiks.
 
 Inz
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,191 
	Teemad: 16 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
8 
	
	
		Esiteks on et28 nagu veidi vale ja teiseks selline rehv 50 se kõrgusega palju 124 jaoks. Üsna loogiline et käib vastu ja sõõb rehvi. Sellise et puhul peaks vist silda jah ümber reguleerima ka.
	 
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,849 
	Teemad: 20 
	Liitus: Feb 2007
	
 Maine: 
5 
	
	
		Velje laius 8 on ka natuke palju ette.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,389 
	Teemad: 167 
	Liitus: Apr 2012
	
 Maine: 
2 
	
	
		Nojah, kartsin seda et28, aga 8j oli ennem ka aga et35 ja polnud probleeme    
	
	
	
		
	Postitused: 486 
	Teemad: 17 
	Liitus: Oct 2010
	
 Maine: 
0 
	
	
		Minu viga, sain aru et söömine tähendab ikka sõites liigset kulumist.Kui vastu käib ja lõikab on teine asi.
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		 (23-11-2013, 12:52 AM)Mike22 Kirjutas:  Nojah, kartsin seda et28, aga 8j oli ennem ka aga et35 ja polnud probleeme  
Sääraste mõõtude puhul n küsimus millimeetrites - kas konkreetne isend ampsab või mitte.
 
Märksõna: tiivakaarte rullimine.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 633 
	Teemad: 47 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (23-11-2013, 10:07 AM)v6sa Kirjutas:   (23-11-2013, 12:52 AM)Mike22 Kirjutas:  Nojah, kartsin seda et28, aga 8j oli ennem ka aga et35 ja polnud probleeme  
 
 Märksõna: tiivakaarte rullimine.
 Tuleks veel esitiibade laiendus komplekt lisada juba antud mõõdus rehvide-velgedega.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,389 
	Teemad: 167 
	Liitus: Apr 2012
	
 Maine: 
2 
	
	
		Kas need laiad tiivad Eestist saab?Või kus kohas tehakse rullimist?
 
	
	
	
		
	Postitused: 34 
	Teemad: 6 
	Liitus: Apr 2012
	
 Maine: 
2 
	
	
		neid laiasid tiibasid nägin mõni kuu tagasi inglismaa ebays müügil.  
tiiva rullimisest lähemalt vw klubis , sealt võid kontakte ka leida kes ära teeks.
 
Inz
	 
	
	
	
		
	Postitused: 633 
	Teemad: 47 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
0 
	
	
	
		
	Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
9 
	
	
		Kasutaja Sheik on tiivade rullimise tee läbi käinud ja kasutab oma A124 Cabriol vabalt 18" (ja vist ka 19") velgi, temalt saaks kindlasti kontakti:http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...=a124+E220 
	
	
	
		
	Postitused: 1,519 
	Teemad: 60 
	Liitus: Nov 2006
	
 Maine: 
5 
	
	
		Auto tungile, pikem ümar puuhalg koopa ja rehvi vahele. Nüüd üks hoiab halgu koopa ja rehvi vahel pinges ja teine annab kergelt gaasi- protsessi tuleb korrata nii R kui D asendis    pidavat toimima    
	
	
	
		
	Postitused: 1,389 
	Teemad: 167 
	Liitus: Apr 2012
	
 Maine: 
2 
	
	
		Tänud soovituste eest! Talveks panin teised veljed alla, suveks aga hakkab nokitsema    
	
	
	
		
	Postitused: 1,120 
	Teemad: 59 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
3 
	
		
		
		29-11-2013, 01:59 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2013, 02:05 AM  ja muutjaks oli sm. pelle.)
	
	 
		 (26-11-2013, 03:50 PM)hannes_s Kirjutas:  Auto tungile, pikem ümar puuhalg koopa ja rehvi vahele. Nüüd üks hoiab halgu koopa ja rehvi vahel pinges ja teine annab kergelt gaasi- protsessi tuleb korrata nii R kui D asendis  pidavat toimima  
Nali naljaks aga töötab, tungile pole vajagi. Õige suurusega toru(kui metall siis soovitaks ära teipida) vms, koopavahele , käik sisse ja tuld. Värvi peaks ka enne soojaks laskma. 
Teine variant on otsida koht kus rullija olemas. 5min googlit ja leiad ka selle.
 
Edit: Kolmas variant - telefoniraamatuga . 
Aga peamine põhjus on sul see, et vale ET ja liigakõrge rehv. 8" lai velg õige ET'ga läheb ilusti 124'le alla.
	 
Turbo
 
	
	
	
		
	Postitused: 932 
	Teemad: 20 
	Liitus: Sep 2006
	
 Maine: 
9 
	
	
		Lisan, et 8 tolli lai velg vale offset'iga tahab kindlasti kitsamat ja madalamat rehvi, et pisut koonusess tõmbaks ning kindlasti tiivakaarte rullimist ning pythoni antud link on ideaalne tiivakaarte rullimis manual!
 Edu
 |