02-10-2013, 06:05 PM
Head ja vead?
Kumba eelistada?
Sooviks saada autot omavate inimeste arvamusi..
Kumba eelistada?
Sooviks saada autot omavate inimeste arvamusi..
w204 C klass VS w211 E klass
|
02-10-2013, 06:05 PM
Head ja vead?
Kumba eelistada? Sooviks saada autot omavate inimeste arvamusi..
02-10-2013, 06:17 PM
Kuigi ise ei oma antud keremudeleid siis valiksin kindlasti E-klassi ehk W211.
02-10-2013, 06:27 PM
Miks just E klass?
Väikest kartust E klassi puhul tekitavad need linna legendid algus aastate kohta... Kuigi ise valiks E klassi kindlasti facelifti
02-10-2013, 06:50 PM
Puhtalt juba sellepärast et suurem ja soliidsem. Eks targemad oskavad muidugi vigadest ka rääkida ning võimalusel tasub alati Facelifti eelistada.
02-10-2013, 06:59 PM
Täpselt legendid ehk minevik! Või arvad, et need alguses tekkinud vead on ikka veel parandamata?
02-10-2013, 07:14 PM
Mitte seda ,et parandamata...
pigem ega need korduma ei kipu? Ja mis mootorit diislitest eelistada? (Ökon. Ja vastupidavuse poole pealt)
02-10-2013, 10:24 PM
Tee mõlemaga proovisõit (-sõidud) ja otsusta siis ISE. Mõlemal omad head ja vead. Mis teisele meeldib, ei pruugi sulle meeldida.
02-10-2013, 10:55 PM
Mōistetav täiesti..aga huvitaks just see kumb mudel neist töökindlam ja vastupidavam..
E klassi kohta palju nö ōudusjutte C klassi on siin foorumis jällegi nimetatud yle pika aja ōnnestunud Mercedeks Vōta siis näpust kumb mudel oleks ōigem
03-10-2013, 08:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2013, 08:48 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Sa küsisid küll omanike arvamust, kuid ehk ei pahanda ka kõrvalseisja mõttemõlgutusest...
C või E? Õkonoomne või mugav? Nii ongi. Tee proovisõit ja veendu ise, kas E lisasentimeetrid annavad midagi juurde. Nii 204 kui 211 on elektriautod. Ehk kogu juhtimine käib juhtmeidpidi. Millest ka enamus probleeme. Mille tegelikke põhjuseid vähesed oskavad tuvastada ja veel vähem on seda tegevust rahastada soovivaid omanikke. Raudvara kestvat mõlemal. Diisel on ökonoomsem. CDI puhul tuleb jälgida pihustiseibide tihedust ja esimese lekkemärgi peale vahetada kõik. V6 diislitel on soojusvaheti plokihaarade vahel ja selle tihendite leke on kulukas likvideerida. Bensukatel on olnud probleeme süütesüsteemiga. Ning õnnetuseks ei oska seda keegi diagnostida, ainult pimesi juppe vahetada. Vahel läheb täkke, vahel mitte. Roosteprobleem on tõsine käestlastud autodel, hooldatud isenditel väga tõsiseid kahjustusi pole. Kui tegu on esimese mersuga, siis tasub tõsiselt kaaluda - MB ei ole mõistlik ost. Kui auto puhul on tähtsad töökindlus ja ökonoomsus odava hinna eest, vali pigem midagi Korea toodangust. Aga kui auto peab ka hingele midagi pakkuma, tasub MB-d tõsisemalt mekkida. Kuigi siin on oht - kui meeldima hakkab, siis tagasiteed ei pruugi olla.
03-10-2013, 05:26 PM
(02-10-2013, 10:55 PM)egon1235 Kirjutas: Mōistetav täiesti..aga huvitaks just see kumb mudel neist töökindlam ja vastupidavam.. E-klassiga ei ole mingeid probleeme kui on korralikult hooldatud ja hoitud. Kui ostad tohutu läbisõiduga rondi, siis on see normaalne, et laguneb - iga romu laguneb, ei ole vahet kas audi, bmw või mb. w211 puhul võiks alustada sellest, et ei oleks airmaticut. Samuti ei tohiks olla suur läbisõit (eriti diislitel võib võtta aastas vähemalt 40 000 - 50 000 km) ja hooldamata pidurisüsteem võib saada päris kulukaks. Need kes 10a vana autot ostavad, võiks kasvõi huvipärast vaadata neid millel garantii äsja läbi saanud - juba nendel on 200 000km kellal! Ma olen enda w211'ga sõitnud 6a aastat ja võiks ainult kiidusõnu öelda. Muidugi läbisõit on ka 125 000km hetkel. http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=32634 Kohe saab aasta ka 204-ga. Need on ikka TÄIESTI erinevad autod ja enam eriti w211'ga sõita ei taha. Väga BMW-likud sõiduomadused. Ainuke mis veidi häirib on jube jäik vedrustus ja suured veljed meie teedel, aga head juhitavust muud moodi kahjuks ei saa. Aga eks rolli mängib ka 510Nm mis 45:55 suhtega maha pannakse. Lisaks on hea meel, et R ega ML ei ostnud (kõikuvad kaubikud IMO), kuigi oli pea-aegu otsus tehtud... Seega ma ikkagi ei ütle kumb osta, PROOVI ISE ja otsusta.
03-10-2013, 08:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2013, 08:17 PM ja muutjaks oli kaspar.)
Tee endale selgeks kas sul vaja 3-me või 4-ja inimest autos vedada pidevalt. W204 on ikka w211 palju väiksem. Kui sõidad üksi siis W204-ga on ikka väga hea sõita. Kui otsisin endale W204 siis sai seda uuritud igalt poolt missugust ostma peaks.
Koheselt öeldi ,et C350 (3,5 bensukas 200kw) on väga janune. Mõnel mootoril on probleeme kettiga mis on ka ajapikku eemaldatud (sellel pole vahet kas w204 või w211 mõlemal samad mootorid). Tasuks eemale hoida elektromehaanilisest vedrustusest (sõidukil siis "SPORT" nupp armatuuril). W204-jal tüüp veaks on tagatulede pistiku massi klemm väsib ära (mitte midagi hullu). Silberi väitel pidi olema W204 väga hea auto ilma igasuguste probleemidetta ja tüüpvigu ei ole. Minul olev Avantgarde vedrustus on pigem pehme kui jäik. 17" velgedega ja laiade rehvidega on üllatavalt stabiilne sõita ei uju teel. Suur mootor ja hea varustus selle sõiduki puhul müüs end ise peale proovisõitu (170kw ja 300Nm 0-100 7,2s mõnusa V6 heli saatel). Hetkel olen juba w204 omanud umbes 4/5 kuud ja olen siiani väga rahul. Mercedestel on kere olnud nõrk koht ja kui sõiduk ikka Eestis kaua olnud võib ilmselgelt sealt roostet leida. Kunagi kui kaalusin w211 siis öeldi ,et peaks arvestama keskmiselt 1000 Krooni (tänapäeval umbes 100 eurot) kuus remondi raha. Nagu Marek ütles tuleb eemale hoida Airmaticust. Aga kuna ise omanud ei ole siis seda täpselt ei kinnita.
04-10-2013, 12:59 PM
Kuid kumba diislit w204 puhul eelistada kas 2,0 100kw või siisi 2,2 125kw?
http://www.auto24.ee/used/1547341 http://www.auto24.ee/used/1499429 mis arvate antud autodest..?
04-10-2013, 06:32 PM
Kui nende kahe vahel valida, siis ostaks musta. AMG pakett, väiksem läbisõit ja tundub, et lisasi ka tunduvalt rohkem. Kui seal just mõnda viga küljes ei ole mida kirja pole pandud.
04-10-2013, 07:05 PM
Valiks ka musta-AMG pakett ikka välimuselt teine tera hoopis!
04-10-2013, 07:14 PM
(03-10-2013, 08:14 PM)kaspar Kirjutas: Minul olev Avantgarde vedrustus on pigem pehme kui jäik. 17" velgedega ja laiade rehvidega on üllatavalt stabiilne sõita ei uju teel. Väga huvitav, mul ka Avantgarde aga nagu puuvankriga sõidaks... Isegi uued teed on nagu merepõhi. Eelmine omanik oli HP Saksa esindus, vaevalt et nad mingid üüberjäigad vedrud sinna toppind on... (03-10-2013, 08:14 PM)kaspar Kirjutas: Mercedestel on kere olnud nõrk koht ja kui sõiduk ikka Eestis kaua olnud võib ilmselgelt sealt roostet leida. 204 väidetavalt ei roosteta, keregarantii oli vist 30a. (03-10-2013, 08:14 PM)kaspar Kirjutas: Kunagi kui kaalusin w211 siis öeldi ,et peaks arvestama keskmiselt 1000 Krooni (tänapäeval umbes 100 eurot) kuus remondi raha. BS. Isegi mul sõbral kes ÜLDSE autosid ei hoia ei kulunud nii palju raha REMONDILE. Hooldusele ka ei kulunud, kuna ta ei hooldanud ka, ainult sõitis. Kaastunne uuele omanikule, aga vähemalt odavalt sai.
05-10-2013, 06:18 PM
W204 roostetab ikka kui halvasti hooldatud või avarii teinud. Kui endale otsisin w204 käisin põhimõtteliselt kõik Eestis olevad bensukad üle. Kõigil oli kerega midagi halvasti.
Eks see jäikus ole kah omaniku tunde küsimus mõnele meeldib mõnele ei. Mõnele jäik mõnele ujuvalt pehme. Võibolla sul rehvirõhus asi või rehvides? Minu arust väga mõnus. W211 Nagu ütlesin pole ise omanud seega täpselt ei tea. Aga nii palju kui uurisn Imre juurest siis nii minule vastati. On ka inimiesi kes ütlevad ,et BMW E39 ei lagune (tegelikult laguneb selle auto veermik ka seistes).
06-10-2013, 11:00 AM
(05-10-2013, 06:18 PM)kaspar Kirjutas: On ka inimiesi kes ütlevad ,et BMW E39 ei lagune (tegelikult laguneb selle auto veermik ka seistes). Endal ka garaaziz üks selline isend. Sõitnud üle 2 aasta, kokku 25000km. Sai just ülevaatusel käidud. Ei olnud ühtegi detaili mis vahetust vajaks. Ehk siis jutu mõte, ei saa üheseid üldistusi teha. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|