Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 500SEC 1987
#1
Smile 

Mark: MB 500 SEC
Väljalaskeaasta: 1987
Mootor: 5,0 V8 164 kw
Varustus: ABS, roolivõim, konditsioneer, kesklukk, 4x el.aknad, el.katuseluuk, 2x el.istmed (juhiiste mäludega), püsikiiruse hoidja, udutuled, 2x istmesoojendused, soojendusega peeglid, 1x el.peegel, välistemperatuuri näidik, esitulede pesurid, tulede korrektor, tagaklaasi soojendus, 4x peatoed, must nahksisu, puitdekoor, käetoed, 17" AMG veljed, Alpine stereo, toonitud klaasid, fun factor Smile.

Muud: üldiselt väga korralik, roostet ei ole (näha on, et selle teemaga on tegeldud), midagi ei kolise, käigukast töötab ideaalselt. Igasugused heitgaasid u 3 korda alla KAT normide. Klaasid ja sisu väga heas korras, pandud uus nahk. Pisut on teda tuunitud, kuid üle piiri mindud ei ole ja mulle tulemus meeldib.

Vead: tühikäigul mootor väriseb veidi - 1 silinder nagu ei töötaks (võib olla ka pikast seismisest tingitud ajutine prob), turvavööde "kelnerid" ei tööta, mõned armatuuri tulukesed ei põle, paar lülitit kinnitustest lahti, kell ei käi, el. antenn katki.

Mis tehtud: kõik mahlad vahetatud, summuti kriitilisemad kohad üle keevitatud, diagnostika-aeg broneeritud.

Mis plaanis: kõigepealt mootor korralikult tööle, siis (tõenäoliselt siiski kevadel) armatuuri tulukesed jms elektri-vidinad korda. Stereo on ühendatud originaalkõlarite külge ja see ei kõla kohe mitte kuidagi - kevadeks teen korda. Võimalik, et ühel hetkel vajan summuti keskmist (kahe kõrvuti asuva pütiga osa.

Mõned Saksas tehtud pildid ka siia. Kohalikke pilte kahjuks veel pole, kuid küll saab kunagi Smile

[Pilt: mb01.jpg]
[Pilt: mb02.jpg]
[Pilt: mb03.jpg]
[Pilt: mb04.jpg]
Vasta
#2
Vägagi ponks näeb välja piltidel ja loetletud vead pole ka hingematvad.
Hoia siis teda hästi,kena auto! Cool
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
Kena on ta küll jah.
krt sece tuleb nagu seeni peale vihma.
Vasta
#4
Beeeaauuutiful!!! Tõsiselt kena SEC. See värvikombinatsioon ning AMG veljed sobivad sellele väga hästi. Loodetavasti võib seda ka mõningatel klubi kogunemistel näha.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#5
mnjaaaa piltidel ilus aga mis ta ka reaalses pildis on seda ei oska öelda.. Kus näha saab muidu?
Vasta
#6
ilus! millegi pärast fännan ma musta värvi secidel ja sellidel neid peegeldavaid koopaäärte kaunistusi, mitte sellepärast et omale ka sain, vaid juba varem. Üldiselt 6 ja kroom...mida rohkem seda uhkem, kuid mitte ise lisaks aretatult. Rolzi secil on veel blingivad lävepakud kah... jõle kena vaade kui ukse lahti tõmbad, ei tea aind kas nood originaalid on. Aga hoolt ja armastust siis ka sellele autole.
setud sõitsid seciga
Vasta
#7
Tänud kommentaaride eest Smile. See kroom + ideaalne värvikombinatsioon oligi see põhjus, miks ta silma jäi. Vahtisin neid netis juba aasta algusest saati ja selle auto juures käis kiiks ära... Enamus teisi olid kas liiga "plank" või liiga tuunitud.
Miskid kroomitud, ilma MB kirjadeta lävepakud anti kaasa - kas need ongi "blingivad"?

Mõnele klubiüritusele tuleks ehk kevadepoole - praegu on väga palju töist ja kodust sebimist ja pole aega meelelahutusega tegeleda. Samal põhjusel on edasi lükatud ka kõik need parandused, mida saab edasi lükata.

Midagi uut ka vigade listi:
Õlirõhu andur veidi õline ja roolikarp ka märg. Eks vedelikutasemest ole aja jooksul näha, kas ja millal selle teemaga on vaja tegeleda...
Tagaakna alaservas on roostet tapetud ja viimistlus suht räpakas. Õnneks paistab see välja ainult siis, kui luuk lahti on. Pakiruumi luuk istub üldse tagantpoolt paar mm liiga madalal, luku häälestamine (ja ehk ka tihendivahetus?) peaks aitama.
Madaldamisega on tiba liiale mindud. Näha on, et esirattad on riivanud kroomliiste ja need "lokivad" veidi. Ise pole tänavatel probleemi täheldanud, küll aga 1kord parkas auku sattudes. Siin aitab vist ainult vedrude vahetus? Mis see maksta võib?
Üks suur puks (või misiganes), mis tagasilda eestpoolt kere küljes kinni hoiab, vajab vahetust. Kas kellelgi on sellist pakkuda?

Vasta
#8
irw, see on selline ütlus, et kui tegemist millegi sätendavalt edevaga siis bling-bling stuff you know :bigsmile: vaatan, et Sul on küljes miskid MB graveeringuga ja puha, seega äri ära mulle need, mis kaasa anti?? :eureka:
setud sõitsid seciga
Vasta
#9
Kas veljed on "kuuele" mõeldud? Mul kah vanal kuuel käisid rattad ees koopasse sest ma panin talveks alla mingid kroomveljed, aga nad olid maru väljaulatuvad, seepärast käisid vastu.
Amortide vahetus aitab ilmselt. Bilsteini sport vms. mittereguleeritav. Muude "tuuning" amortidega peaks juba vedru kah ära vahetama.
Ilus SEC muidu, tõesti päris palju on neid Eestisse tekkind, kaunistabki tänavapilti, endal jookseb suu vett...
Edu!
Vasta
#10
Information 
Ma mõtlesin, et äkki peavad kusagil mingid tulukesed vilkuma, et "bling" olex Smile
Anyway, esialgu ma neid ei müü - kogu see seci teema alles nii uus, et pole otsustanud, mis rohkem meeldib. Kui otsustan müüa, annan foorumis teada.

Ma arvan küll, et need on kuue veljed. Ees on 225 ja taga 245 laiusega. Mingeid vahe-tükke, mis rattaid laiali ajaks, igatahes pole. Vaatan, ehk õnnestub kroomliiste veidi töödelda, et vastu ei käiks.
Kas sport-amordid on palju jäigemad? Hakkab rohkem auke lugema?

Vasta
#11
Kui küsida tohib, siis kuhu kanti masina hind jäi? Auto muidu viis pluss :hump:
Vasta
#12
Selgus, et mootori korralikuks töölesaamiseks siiski vaja pritsungipead, süütejuhtmeid ja ehk ka mõnda pihustit. Kas kellelgi on pakkuda???
Vasta
#13
sul vist uuema tyybi mootor ja pritsel mingi elektroonika jubin ka juures - tavaline oleks mul olemas muidu
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#14
Jah, peaks olema uuema tüübi oma.
Kas enne lammutama hakkamist on mõtet proovida mõnda sissepritse puhastamise möginat, mis segatakse bensiini sisse? On kogemust?

Lisaks väideti diagnostikas, et 1 klapi vahelt tuleb kütust tagasi - nagu hüdrotõukur oleks kinni. Siin aitab ilmselt ainult vahetus. Küsimus selles, et kas niimoodi natuke aega sõita võib ilma, et suuremat jama sünniks?

Krt mingid imelikud jamad hakkavad välja ujuma - auto on vist väga pikalt seisnud.... No seda väitis ka müüja, et viimane omanik sõitis mingi 5 aasta jooksul 3000 km... No a krt seda teab...
Vasta
#15
Seisnud SECi Sõitmasaamine (SSS) VOL1

Niisiis, diagnostikas tulid välja igasugused põnevad üllatused:
1. paaris silindris polnud sädet ollagi. Süütejuhtmed polnud vanad ega midagi, kuid hoopis oskamatu peale-maha kangutamisega ära lõhutud.
2. mingi 2 või isegi 3 silindrit pidid läbi ajama praktiliselt ilma bensiinita, sest see ei jõudnud pritsungipeast kaugemale.
3. üks hüdrotõukur kinni vms - klapp ei sulgunud korralikult.

Kokkuvõttes töötasid enam-vähem korralikult 5 silindrit (ehk).
Esimese paagitäie bensiiniga (70L) sain sõita u 350 km....
Ja kõige tipuks tõusid tühikäigu pöörded äkki lambist 1600 peale ja allapoole ei tulnudki.

Olles esimesest ehmatusest üle saanud (ja paar päeva teise autoga sõites närve rahustanud) hakkasin siis asja harutama. Tühikägupöörete teema lahenes lihtsalt - tühikäigurelee kaitsme kontaktide kokku-painutamisega. Nimelt loksus eelmainit' kaitse kontaktide vahel ja sealt see jama. Uhhh....

Siis lasin süütejuhtmed ära vahetada. Mootoril "hakkas kergem", kütusekulu endiselt laes.

Teised vead on puhtalt pika seismise tagajärg. Mehhaaniline pritsung pidi ses suhtes eriti kapriisne olema - juba mõne kuuga settib sinna igast' soga. Seega otsustasin enne võimalikku lammutama hakkamist pritsungi ja mootori millegagi läbi pesta.
Mootorisse läks kohe hüdrotõukurite ja bensiini sisse pritsungi puhastusvahend. Järgmisel hommikul tiksus 1 tõukur kõvasti ja pikalt, mootori soojenedes jäi vait. Ülejärgmisel hommikul enam ei tiksunud ja siiani on kõik vaikne. Sõidan selle vahendiga veel mõni aeg, siis tuleb mootori läbipesu ja uus õli sisse.

Mõne päeva pärast sai ette võetud esimene pikem sõit - u 200 km. Enne olin kogu aeg linnas jorutanud, siin pöörded teadagi praktiliselt üle 2000 ei tõuse. Peale mõnekümne km läbimist maanteel, oli tunda, kuidas mootor hakkab ärkama. Möödasõidud muutusid nauditavaks - ikka nurr ja viuhhh Smile. Pritsungi puhastusvahend hakkas korralikult mõjuma seega.
Vahepeal sai paak tühjaks - tankisin tee pealt 15L Nitro3000 nimelist bensiini, millele midagi sisse ei seganud. Hea minek on sellega, peab ütlema. Anyway, selle 200km lõppedes läks sisse jälle "tavaline" bensiin ja uus pritsungi puhastusvahend.

Kogu selle tralli peale on kütusekulu kõvasti alla läinud. Mõõtnud ei ole, kuid vahe on väga selgelt tuntav. Enne liikus bensiiniseier tahhomeetriga sünkroonis kiirendamisel Smile))

Mootor töötab vaikselt ja pehmelt, tühikäigul on siiski võbin sees. Kuna see võbin on ebaühtlane - mõnikord suurem, siis jälle väiksem - on põhjust arvata, et küllap seal pritsungis ikka mõni saastatükk ringi ujub ja segab mõnikord rohkem ja siis vähem. Siiani loodan asja mingite vahenditega puhtaks sõita a eks paistab. Lasen veel paar paagitäit läbi ja siis uuesti diagnostikasse.

Kas keegi teab, mis võib maksta summuti keskmine osa (see, kus 2 pütti kõrvuti on)? Ühes on auk sees nii nõmeda koha peal, et väidetavalt ei saa keevitada. Löriseb veidi ja mõnikord ajab paha haisu sisse. See võib olla ka mootori ebaühtlase käigu üheks põhjuseks teoreetiliselt.
Vasta
#16
Mnjaaa. Mina istun juba pikemat aega oma mure otsas kus samamoodi pöörded seisavad 1300 peal soojana minnes ja ei tea ka kuidas mida ja kus. Kytusekulu tundub natuke suurem aga nuh ex see 2,8l nõuab ka. Kuigi ma ei saa kyll linnas hakkama alla 2000 pöörde, ikka kipub suurem olema. Aga nuh ex ma proovin ka selle relee klemmi yles otsida ja tiksutada teda. Ja kus neid klappe yle lasid vaadata?:question:
Vasta
#17
Diagnostikas käisin Bakt'is.
Kui hiljem pöörete jama hakkas, helistasin ka sinna ja soovitati seda releed uurida. Peale relee pesast välja tirimist kukkus selle 10A kaitse ka küljest ära. Painutasin klemmi-vahed kokku ja surusin kaitsme tagasi ja siiani tühikäigu pöörded korras.

Normaalse rahulikumat sorti sõidu korral linnas pöörded jah mingi 1500 kandis, vahel isegi vähem. Foori tagant kiirendades tavaliselt mingi 2000 või tiba rohkem.
Pole ise ka enne sellist autot näinud, mis 1000 pöördega juba liigub Confusedmile:
Lugesin kusagilt, et 500-l ongi tagasilla jms ülekanded nii tehtud, et pöörded võimalikult madalad ja auto tänu sellele ökonoomsem oleks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300SE 1987 W126 - ashton ashton 34 6,261 04-10-2024, 09:24 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,218 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes-Benz w124 1987.a 200d. Tuvastus nordrainbow 0 2,282 13-03-2018, 06:05 PM
Viimane postitus: nordrainbow
  MB 300D, W124, 1987 - stihl stihl 31 42,006 22-02-2018, 09:27 PM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes-Benz 190E 1987. 2.0 Daniel Daniel 6 5,170 17-08-2015, 09:57 PM
Viimane postitus: tns-one
  Mercedes-Benz 190, 1987, w201 - tairo solba23 5 5,431 20-03-2015, 07:51 PM
Viimane postitus: Ott
Thumbs Up Mercedes-Benz 230/300CE 24v, 1987, w124-ErmQ ErmQ 13 14,216 18-12-2013, 09:38 PM
Viimane postitus: ErmQ
  W124, 200D, 1987- Kauro123 kauro123 1 2,281 18-11-2013, 01:22 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W124, 300D atm, 1987 - 2015c 2015c 59 48,677 30-07-2013, 03:31 PM
Viimane postitus: 2015c
  MB W126 500SEC 1992 - devean devean 110 89,433 07-07-2013, 09:57 PM
Viimane postitus: devean



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne