Teema hinnang:
  • 3Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W202 '94 3.0bitd OM606 - erx000
0-100 on natuke raske mõõta kuna ei saa automaadiga kohalt minema, 125kmh saab 3. käik otsa ja 4-5 käik hakkavad üle 1 bari libisema, seega väänet peaks natuke olema.

Kohaltvõtt, ilma pidurita ja 1. käiguga, 2,8bar. C klassil töötab spido vasakust esirattast, seega seierit nii kiftilt ei loobi nagu mõnes teises videos w124-l ja kutsikal.

https://www.youtube.com/watch?v=p-uggNTO...e=youtu.be
Vasta
Liigub täitsa vägevalt Thumbsup
Naftapress.
Vasta
Vb kunagi midagi sellist:
http://www.driftworks.com/forum/drift-ca...oject.html
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
No vaatab, esialgu jääks ikka tänavaseadesse. Hetkel otsin käigukasti, peaks olema siis elektroonilise juhtimisega automaat 722.6 koodiga, sobivad 320cdi, 400cdi, 55amg, need peaks 700nm kinni hoidma. Tellisin egt ehk siis väljalaskegaaside temperatuuri kella ära, enne seda ei ole millegi järgi orienteeruda mis mootoris toimub. Praegu on 60mm wastegates sees kõik 4 vedru ja kruvi on põhja keeratud, viskab seierit üle 3 bari ja kõik see toimub meeletu musta suitsu saatel, seega 600hp-st on veel asi kaugel.
Vasta
Rõhku võiks reguleerida ülemise kambriga, mitte ainult vedrude baasil.

722.6 kastile saad kontrolleri minu käest kui huvi on.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Rõhu reguleerimine on mul kruviga manuaalregulaatoriga, ma ei ole veel süvenenud kuidas see ülemise kambriga reguleerimine käib, tõenäoliselt mingi elektroonilise jubinaga. Mul on hetkel kõik asjad kas mehaanilised, survelt või vaakumilt, elekter mootori töösse ei puutu. Esialgu oleks kasti ennast vaja, kontroller muudaks asja muidugi tunduvalt mugavamaks.
Vasta
Oskab keegi selle võtmega aidata? Kunagi ammu leidsin netist mingi eesti firma kelle kodulehel olid kõikvõimalikud diisli erirakised aga enam ei suuda leida.

[Pilt: th413408059035472_Front.jpg]

Põlemiskambrialune tihend sutsub päris kõvasti läbi, hea meelega laseks selle töö kellelgi teha ja seega ootan soovitusi kelle poole pöörduda, ideaalne oleks muidugi L-Virumaa piires.
Vasta
http://www.ebay.de/itm/221315953880?ssPa...1423.l2649

(23-08-2014, 11:52 PM)erx000 Kirjutas: Oskab keegi selle võtmega aidata? Kunagi ammu leidsin netist mingi eesti firma kelle kodulehel olid kõikvõimalikud diisli erirakised aga enam ei suuda leida.

[Pilt: th413408059035472_Front.jpg]

Põlemiskambrialune tihend sutsub päris kõvasti läbi, hea meelega laseks selle töö kellelgi teha ja seega ootan soovitusi kelle poole pöörduda, ideaalne oleks muidugi L-Virumaa piires.

Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Vasta
Sain ka käe valgeks, ilma egt kellata pole mõtet üle 2,5 bari keerata, tulemuseks kaks lillat pihustiotsa ja ülejäänud neli kusesid kuna nõela otsad olid tahma täis. Jupid ei maksa õnneks suurt midagi, kahele pihustile uued otsad 13.- tk, ülejäänud ultrahelis puhtaks. Rõhu keerasin egt kella saabumiseni 2,5 bari peale ehk hetkel safe mode.
Sõidab kenasti, lähiajal tarvis hankida v8 kast, siis saaks 4. käigu pidama ja dünos ka ära käia.


[Pilt: IMG_5202_zpsd732fecd.jpg]

[Pilt: IMG_5199_zpsdd747996.jpg]

[Pilt: IMG_5198_zpsd1f9babe.jpg]

Sain laenata põlemiskambri rakised, põlemiskambritel polnudki üldse tihendeid ehk siis pind pinnaga, mingeid sooni sisse polnud tekkinud ja tundub et piisas puhastamisest ja õrnast lihvist, kokku läks samamoodi ilma seibideta.

[Pilt: IMG_5201_zps2e21ec47.jpg]
Vasta
Kas vanema tüübi vaakumiga suretus koosneb ainult süüteluku küljes olevast vaakumlülitist või on kusagil veel mõni jubin vahel? Kas on otse vaakumpumbast süütelukku ja süütelukust kõrgsurvepumpa? Sel juhul peaks süüte sisse keeramisel lüliti ise pumbast vaakumi maha ka laskma.
Vasta
Vaakumiga suretus oleks mõistlik el. solenoidiga teha. Tavaline N75 klapp ja "süüde sees" tüürimine.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
Ma sain juba vaakumiga süüteluku, vaakumi saab vist tulede regulaatorist ja lukust üks toru kõrgsurvepumbani juurde vedada ja peaks toimima. Mul ei olnud sulguvat solenoidi käepärast, praegu on avanev ja suretus on eraldi nupust, natuke tülikas.
Vasta
Kas nii vanal pillil mingit SRS-i diagnostikat ka teha saab? Millegipärast hakkas SRS tuli armatuuris põlema.
Vasta
Mina sain küll oma 94aasta g klassile bochi kts'iga ligi ja srs veateate kustutatud...seega peaks proovima, usun et õnnestub
Vasta
Mootor maas.

[Pilt: IMG_5228_zps6e922645.jpg]

Kuna 4. ja 5. käik libisesid, otsisin teise käigukasti. Hetkel kasti margiks w5a330 mis peaks kannatama 330nm, pakun huupi et hetkel tuleb mootorist 600nm. Uus kast on 2005a W211 320cdi alt ja kasti margiks w5a580 ehk ette nähtud taluma kuni 580nm. Sama tähistusega kast on ka V8 mootoritel. Kuna oli teada et V8 kasti koda ei sobi, valisin spetsiaalselt R6 kasti, aga selgus et 320cdi-l on veel omamoodi koda. Ei ole päris ümar nagu V8 aga suurem kui OM606, nüüd vaja ikka koda ära vahetada. Turbiin ka ei sobi, kuna hooratta külge minevad poldid on suurema ringjoonega, turbiinid ise tunduvad väliselt ühesugused ja tõenäoliselt kasutan 3,0td oma.

Vasakul 3,0td ja paremal 320cdi

[Pilt: IMG_5235_zps54e83618.jpg]

320cdi kast lahti võetud, õli on suhteliselt kena, mingit nõge ei ole settinud, homme võtan teise kasti ka laiali.

[Pilt: IMG_5236_zps5149aef6.jpg]
Vasta
Oli juttu et kas musta ka viskab, suve ajast üks video:

https://www.youtube.com/watch?v=tbU-gSPF...e=youtu.be
Vasta
CDI kastil vahetasin koja ära ja mootor peale tagasi

[Pilt: IMG_5238_zpsde4def49.jpg]

[Pilt: IMG_5239_zpsf4bb9fba.jpg]

Sõidab, tahho töötab, kellad paigas, käigud olemas. Lühike video ka, 4. käik madala pöördega, boost, EGP, EGT. Kusjuures kuulda olevat tugevat kõrinat teeb väljalaske rõhukell, tundub et ei kannata väljalaskegaaside võnkumist.

https://www.youtube.com/watch?v=5iQMk4Mp80w

EGP-d ma enne jälginud pole, kella järgi ca 4bari on üsna karm, 8 koda on ilmselgelt väike ja 3000rpm on juba max boost. Linnavahel sõiduks ideaalne, aga tegelikult saavutab see mootor õige hingamise alles 5000 juures, pumba piiraja on 6200. Töristan kuni lumeni nii nagu on, kindlasti peab dünos ka ära käima. Talvel ehk uue kollektori tegema ja proovima 12 koda.
Vasta
Rõhukellale pane filter vahele, see väike voolikutevaheline.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
See filtri variant on jah mõeldav, aga ma arvan et need läbipaistvad pisikesed filtrid ei kannata 4 bari rõhku. Täna jälgisin temperatuuri ja rõhkusid, 800 kraadi tuleb ikka päris lihtsalt, pole ime et varem pihustiotsad lillaks läksid. Keerasin rõhku veits vähemaks 2,5 bari peale, nüüd väljalaskes natuke üle 3 bari, tundub et üle selle polegi mõtet keerata kuna vasturõhk läheb nii suureks et erilist jõudu juurde ei tule.
Vasta
Jõhkrad rõhud küll disladel. Thumbsup
Naftapress.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 300 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,202 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202
  MB C230 W202 ATP Tour 1997 - W202 W202 3 12,942 20-03-2022, 01:53 PM
Viimane postitus: W202
  MB w202 (swap 5.4amg m113 + manuaal kast)-erko1234 erko1234 15 6,086 25-10-2021, 09:35 PM
Viimane postitus: erko1234
  MB, C180, 1996, W202 - Ruudi05 Ruudi05 1 1,230 29-04-2021, 11:32 PM
Viimane postitus: Ruudi05
  MB w201 92a swap OM606 Marks07 mrmikumike 32 28,536 11-07-2019, 11:18 AM
Viimane postitus: Marks07
  Mercedes-Benz C200 w202 aastast 99 torvalds 19 20,586 02-04-2018, 11:44 AM
Viimane postitus: torvalds
  w124 3.0 OM603 108kw > OM606 130kw STD karl7 37 37,753 24-03-2017, 04:06 PM
Viimane postitus: karl7
  MB W202, OM605 '97 - pukkko pukkko 5 7,800 07-12-2016, 03:29 PM
Viimane postitus: pukkko
  W202 C36 AMG tommyboy 35 45,732 10-09-2016, 06:19 AM
Viimane postitus: tommyboy



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne