| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 33 
	Teemad: 17 
	Liitus: Mar 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tere huvilised, mul küsimus, palun soovitage sellele isendle mootor, mis oleks lolli kindel, ökunoomne, ning ei oleks uimane nagu tigu. Hetkel peal 2,3i 97kw, bensu sööb nagu kaamel, edasi ei lähe, ning pidevalt on mingid probleemid, küll ei lähe käima, ei hoia tühikäiku jne. Diagnostikute sõnul kõik on ok. Siiber, tahaks panna mingi muu mootori, kõik soovituse ning arutelu on oodatud!
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
9 
	
		
		
		01-06-2013, 11:23 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2013, 11:24 AM  ja muutjaks oli nostromo.)
	
	 
		Uuema tüübi 16-klapiga M111  bensukas 2.0 100kW või veel parem 2.2 110kW  kuna kütusekulu pea sama.
 
2.0  
16V  
R4  
136 PS (100 kW; 134 hp)  
190 N·m (140 lb·ft)  
0-100km/h: 11.5-12.1  
183–200 km/h  
8.7 L/100 km
 
2.2  
16V  
R4  
150 PS (110 kW; 148 hp)  
210 N·m (155 lb·ft)  
0-100km/h: 10.6-11.1  
193–210 km/h  
8.8 L/100 km
 
2.3 97kW oma 8 klapiga jah suht antiik.
W124 Wikipedia 
	
	
	
		
	Postitused: 616 
	Teemad: 41 
	Liitus: Aug 2010
	
 Maine: 
2 
	
	
		Pigem on Sul ikka viga mootori juhtimises kui mootoris endas... 
 
having trouble having fun...
 
	
	
	
		
	Postitused: 621 
	Teemad: 125 
	Liitus: May 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		Mina saan küll oma 2,3 väga rahul olla.Läheb hästi edasi ja on parajalt ökonoomne ja probleeme esineb harva .
	 
Mercedes-Benz S500L W221
 FB: Mercedes-benz klubi MTA
 
	
	
	
		
	Postitused: 759 
	Teemad: 12 
	Liitus: Mar 2011
	
 Maine: 
1 
	
	
		 (01-06-2013, 08:37 AM)nöbsu Kirjutas:  Tere huvilised, mul küsimus, palun soovitage sellele isendle mootor, mis oleks lolli kindel, ökunoomne, ning ei oleks uimane nagu tigu. Hetkel peal 2,3i 97kw, bensu sööb nagu kaamel, edasi ei lähe, ning pidevalt on mingid probleemid, küll ei lähe käima, ei hoia tühikäiku jne. Diagnostikute sõnul kõik on ok. Siiber, tahaks panna mingi muu mootori, kõik soovituse ning arutelu on oodatud! 
Kui see saladus ei ole, kes need targad diagnostikud on olnud? Kas nad enne on Boschi mehaanilist pritset remontinud/reguleerinud?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 61 
	Teemad: 9 
	Liitus: May 2013
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (01-06-2013, 08:37 AM)nöbsu Kirjutas:  ..Diagnostikute sõnul kõik on ok. Siiber, tahaks panna mingi muu mootori, kõik soovituse ning arutelu on oodatud!
 
Kui Tallinna juhtud sattuma, siis www.truumu.ee  abiks, nemad tegelevad lisaks diagnostikale just Boschi seadmetega ja omavad Mersudega pikaajalist kogemust. Kindlasti on vähem peavalu ja tunduvalt odavam olemasolev mootor tööle saada kui uus paigaldada.
 
Tõnu
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,993 
	Teemad: 199 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
16 
	
	
		Olemasoleva remont ei pruugi olla odavam, samas kui mõistus otsas olemasolevaga, siis uue mootori paigaldus võib osutuda keerulisemaks tööks. 
 Mina soovitaks igal juhul uuemat, aga mootorit on vaja koos kogu juhtmestikuga, mis pole just kõige lihtsam. Nõuab kõvasti aega.
 KE-jeti juhtmestik on köömes, aga ikkagi võtab aega, et see kogunisti eemaldada juhtmeid lõikumata.
 
 Uuema mootori juhtmestik on vähemalt 2x keerulisem ja pikem. Lahti on vaja võtta aku tagusest kaitsmekarbini, kaitsmekarbist salongi (rooli alla), ja sealt edasi armatuur maha ja kõrvalistuja jalge ette välja.
 
 Saab ka teha rõvedalt.....
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,127 
	Teemad: 60 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Mul pakkuda 2,2 kõikide vajalikude asjadega!
	 
	
	
	
		
	Postitused: 33 
	Teemad: 17 
	Liitus: Mar 2011
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (02-06-2013, 09:57 AM)MantaOwner Kirjutas:   (01-06-2013, 08:37 AM)nöbsu Kirjutas:  ..Diagnostikute sõnul kõik on ok. Siiber, tahaks panna mingi muu mootori, kõik soovituse ning arutelu on oodatud!
 Kui Tallinna juhtud sattuma, siis www.truumu.ee abiks, nemad tegelevad lisaks diagnostikale just Boschi seadmetega ja omavad Mersudega pikaajalist kogemust. Kindlasti on vähem peavalu ja tunduvalt odavam olemasolev mootor tööle saada kui uus paigaldada.
 
 Tõnu
 
Tänan nõuande eest, äkki see oleks tõesti mõeldav lahendus. 
	 |