Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
300ce 24v 1991 puterdab ja sureb välja
#1
Probleem esineb vahest ja algab sellest et auto ei võta ennem pöördeid üles ja tasapisi jääb seisma seisma jäädes ja natuke gaasi andes ei võta korralikult pöördeid üles ja siis sureb välja ning lõpus ei lähe enam käima!
Seisab öö läbi ning siis töötab jälle ilusti! Mõned räägivad et asi võib olla bensupumbarelees??? Kus kohas ta umbes kapoti all asetseb kui on viga selles ?
Vasta
#2
Kruti jagaga kaas maha ja vaata mis seal all toimub. Selle aluse oksydeerumine on selle mootori tyypviga ja sellest tingitud symptomid ysna sarnased sinu kirjeldatule- kylmalt läheb käima, siis puterdama ja löpuks sureb välja...Mina olen köigil oma kolmestel pidanud vähemal korra jagaja kaane ja rootori vahetama
Vasta
#3
(29-05-2013, 03:17 AM)tommyboy Kirjutas: Kruti jagaga kaas maha ja vaata mis seal all toimub. Selle aluse oksydeerumine on selle mootori tyypviga ja sellest tingitud symptomid ysna sarnased sinu kirjeldatule- kylmalt läheb käima, siis puterdama ja löpuks sureb välja...Mina olen köigil oma kolmestel pidanud vähemal korra jagaja kaane ja rootori vahetama

ok peab siis uurima seda asja! suured tänud!
Vasta
#4
kus see bensiinipumba relee asub ka muidu ?
Vasta
#5
Aga kas keegi ikka teab kus bensupumbarelee asetseb ?Paranoid
Vasta
#6
(04-06-2013, 07:54 PM)mario86 Kirjutas: Aga kas keegi ikka teab kus bensupumbarelee asetseb ?Paranoid
sellel isendil peaks olema aku taga MAS relee .
Vasta
#7
Leidsin sellise postituse: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=24277 ja siis veel selle http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=18629

Mul on olnud sarnast probleemi varem, aga päris välja pole surnud ja kui rohkem sõidan (igapäevaselt), siis kaob mure ära.

Nüüd seisis auto terve talve garaažis ja enam ei saa sõitma. Olen korra töökotta viinud ja ütlesid, et kuivatasid kaane ära. Seisis jälle paar päeva ja sama mure tagasi. Sõidan, kuni mootor läheb soojaks ja siis kaob jõud (sõidab ehk 15km/h max) kuni sureb välja. Vahest isegi läheb uuesti käima ja sõidab, aga enamjaolt siiski mitte enne maha jahtumist.

Ma olen juba vahetanud jagaja kaant mitu korda ja pannud Bremi oma. Kas kellelegi on kogemust, et mõne teise tootja kaan peab kuidagi paremini vastu? Vajaks autot ehk korra, paar kuus - tulebki siis iga kord kuivatama hakata?
Vasta
#8
Mina sain oma auto korda, kui lasin puhuda paagi õhtuse läbi. Selle leiab mootori ruumist.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  1992 C124 300CE-24 akukate paremal pool pagasiruumis-kas üldse ette nähtud? nostromo 14 10,531 30-04-2016, 04:12 PM
Viimane postitus: mesavend
  Mb 300ce pooltelje vastupidavus SanderP 12 10,335 11-08-2015, 02:21 PM
Viimane postitus: Madisv
  MB 300ce 138kw mootor lonkab Nookur 6 4,186 06-08-2015, 07:07 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 300CE 1990.a 3,0 L 162 kw probleem mootoriga. Toomas.A. 5 4,707 19-01-2015, 09:50 AM
Viimane postitus: Lahekas
  w124 300CE 1990.a probleem reduktoriga. Toomas.A. 9 7,511 01-12-2014, 10:44 PM
Viimane postitus: Toomas.A.
  Mõningad probleemid 300CE-ga. kodutu 8 6,912 24-11-2014, 11:07 AM
Viimane postitus: kodutu
  w124 300ce 90. a - Ettevalmistus ülevaatuseks. Nõu vajatud. Sleven 15 13,751 12-09-2014, 10:31 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  ce124 300 24v mootor ei tööta korralikult mario86 7 5,894 24-03-2014, 12:34 PM
Viimane postitus: mario86
  w124 300CE 90a probleem juhipoolse aknaga Sleven 1 2,538 16-02-2014, 08:09 PM
Viimane postitus: inzzz
  W124 300CE 89a. käivitus mure Vallu 0 2,707 06-01-2014, 01:41 PM
Viimane postitus: Vallu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne