Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1994 E300TD 4MATIC mootoril kett/rihm?
#1
3.0 R6 108kW Turbo diisel
1994
4MATIC

Kas mootoril kett või rihm?
Vasta
#2
See küsimus tundus isegi naljakas või olen mina loll...loomulikult kett Eusa_angel
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
Viimsi ülevaatuses küsiti.
Vasta
#4
(25-04-2013, 01:56 AM)nostromo Kirjutas: ...
Kas mootoril kett või rihm?

Viimsi meestele võid öelda, et mõlemad on ette näidata: soonikrihm väljas ja kett sees.

Millal kett vahetatud on? 1994 aasta autol võiks juba teine kett sees olla - poole miljoni pealt neid vahetatatakse kindluse mõttes.
Vasta
#5
Korrektne välp on 200 000km, poole milli pealt on juba veninud kett kahjustanud hammakaid ning sel juhul kulub uus kett juba kiirelt- teooria.

Loomulikult reaalsuses vahetusvälbast kinnipidamine sòitmust ei sega.
Vasta
#6
Vabandust, aga tõepoolest oli natuke rumal küsimus.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#7
Pole kahjuks jah mootori hingeeluga hästi kursis kuid TÜV töötaja ei tohiks küll W124 diislit elus esimest korda näha et seda küsida. Ütles et kui rihm siis enne ÜV see kindlasti ära vahetada et seal midagi puruks ei läheks.

Samuti käskis need mootoripealsed vist pihustid (mustad kaablitaolised 6tk R6-l) ära vahetada kuna paar tk olid märjad kuna hoiavad mootorit 4000RPM juures et midagi ära ei laguneks.
Vasta
#8
Päris hullult vist piinavad jah seal, olen kuulnud ka kui on mõni diisel kotti lastud.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#9
(29-04-2013, 06:04 PM)jegesmesh Kirjutas: Päris hullult vist piinavad jah seal, olen kuulnud ka kui on mõni diisel kotti lastud.

Linnalegend.Eusa_snooty Kui mingi Fordi püksirihmaga ajami saav paadiankur Retardtõesti ei oma varu, siis Stuttgardi poisid on ikka kodutööd ka teinud ja need piirajast lubatud 5x00 pööret on mootorile täiesti talutavad.

Ning pealegi on oluliselt ohutum lasta mootor laiali ülevaatusel, kui maanteel mõnda hapuksminevat möödasõitu lõpetades...

Aga eks ikka teeb meele mõruks, kui hooldamata masin oma peremehe häbisse jätabEusa_shifty
Vasta
#10
Eile läbis ülevaatuse edukalt-tahmasisaldus 0,75 kui lubatud max 2,5.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w212 E350CDI 4matic esimene kardaan?? kait 8 700 12-10-2023, 02:14 PM
Viimane postitus: martr
  W212 4MATIC AIRMATIC vigurid chrishere 9 1,328 20-05-2022, 04:33 PM
Viimane postitus: chrishere
  E350 CDI W212 4MATIC - DPF sensor chrishere 18 2,528 17-05-2022, 04:00 PM
Viimane postitus: chrishere
  Eesmine drive shaft/kardaan - W212 4MATIC chrishere 5 1,072 17-03-2022, 06:23 PM
Viimane postitus: chrishere
  Varuosadeks MB e280 (w211) 4matic ning airmatic IlmselgeltMerss 0 720 30-05-2021, 08:48 PM
Viimane postitus: IlmselgeltMerss
  W124 4matic Esisilla alternatiivjupid TanelH 9 5,911 04-11-2017, 03:28 PM
Viimane postitus: TanelH
  MB E350 CDI 4Matic 2011. Mootori probleem? Guess 4 3,940 12-10-2017, 01:43 PM
Viimane postitus: Rai66
  S124,1994;300d; vaakumi otsad ja tundmatu blok spidomeetri taga 966mkr 7 4,148 19-04-2017, 02:16 PM
Viimane postitus: Treiku
  W124 rihm vibreerib, põriseb l3gion 7 4,581 08-04-2015, 10:03 PM
Viimane postitus: erx000
  w210 e220 CDI 105kw ja E300TD 130kw genekas sobivus? trancespirit 1 2,190 08-04-2015, 06:14 AM
Viimane postitus: laf1247



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne