Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W124 velgede suurus
#1
Tere.
Kas oskab keegi infot siia lisada kui suuri rattaid w124 alla pandud on?
Palju keegi siit oma 124 alla mahutanud on.
E500 kohta enamvähem tean, huvitab just tavaline 124sedaan,T,CE.

Tore oleks pildid, ET ja rehvim66dud.
Terv.
having trouble having fun...
Vasta
#2
foorumit lapates leidsin sm pelle auto ja tal selline asjadus all
18"/8.5" et35 ja 225/45 rehv
Arvatavasti on see suht piir ka kupee alla ees. taha kannatab laiemat rehvi alla panna.
sedaanide ja kaubaliftide kohta ei oska öelda. tundb, et keegi pole nii hulluks läinud Big Grin
Vasta
#3
Leidsin enda arvutist sellise tabeli.

http://www.upload.ee/files/3006722/rehvi...d.pdf.html


Kui suurus on tähtis, siis võid ju uhti moodi teha Big Grin http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=23563&page=9
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#4
Kui tahta täiesti muretult ringi lasta siis vast peaks 17" piirduma. 18" ja 8.5" tahab kindlasti ees tiivaservade rullimist, taha võiks et35 puhul isegi panna vähe laiema velje. Madaldus oleks ka sellel juhul suht must be, kuna suur velg tõstab seda autot päris mehiselt.
Sheik'i kabriol oli vist mingi hetk isegi 19" all aga eks ta oskab ise täpsemalt kommenteerida kuidas oli.

E: Ma arvan, et E, CE ja T peaks sama jutt olema, vähemalt ees.
E2: Tegelt ees võiks isegi 8" lai olla või siis velg vähe seespool, kuigi seal vägapalju ruumi pole.
Turbo
Vasta
#5
(22-01-2013, 11:29 AM)itbilen Kirjutas: Tere.
Kas oskab keegi infot siia lisada kui suuri rattaid w124 alla pandud on?
Palju keegi siit oma 124 alla mahutanud on.
E500 kohta enamvähem tean, huvitab just tavaline 124sedaan,T,CE.

Tore oleks pildid, ET ja rehvim66dud.
Terv.
ühel valgel 124 nägin ülemiste ees 20tolliseid AMG veljed all,madalaks oli ka lastud,päris hull nägi välja,ei tea kuidas nendega sõita on,vist mitte väga hea,rehvid olid 30 kõrgus mäletamist mööda,nagu teip oleks veljele peale tõmmatud
Vasta
#6
(22-01-2013, 07:35 PM)kaval Kirjutas: ühel valgel 124 nägin ülemiste ees 20tolliseid AMG veljed all,madalaks oli ka lastud,päris hull nägi välja,ei tea kuidas nendega sõita on,vist mitte väga hea,rehvid olid 30 kõrgus mäletamist mööda,nagu teip oleks veljele peale tõmmatud
Täpsusta palun mida see "hull välja näeb" tähendab. Rinkal peaks vist päris hea s6ita olema sellistega.


(22-01-2013, 03:08 PM)Treiku Kirjutas: Leidsin enda arvutist sellise tabeli.

http://www.upload.ee/files/3006722/rehvi...d.pdf.html


Kui suurus on tähtis, siis võid ju uhti moodi teha Big Grin http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=23563&page=9

Tabeleid leian ise ka ja 33" on mu 124-l all juba Eusa_angel
Aga see ei olnud kysimus.
having trouble having fun...
Vasta
#7
No endale tundub nii, et kuni 18" läheb enamvähem valutult(kui just 10" laiad need pole) ja sealt edasi peaks juba koopaid modima hakkama.
Sheigi teema siin -http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=1013
Turbo
Vasta
#8
(22-01-2013, 07:47 PM)itbilen Kirjutas:
(22-01-2013, 07:35 PM)kaval Kirjutas: ühel valgel 124 nägin ülemiste ees 20tolliseid AMG veljed all,madalaks oli ka lastud,päris hull nägi välja,ei tea kuidas nendega sõita on,vist mitte väga hea,rehvid olid 30 kõrgus mäletamist mööda,nagu teip oleks veljele peale tõmmatud
Täpsusta palun mida see "hull välja näeb" tähendab. Rinkal peaks vist päris hea s6ita olema sellistega.

Kusjuures madal rehv aitab juhitavusele kaasa ainult kuni teatud maani. Rehv on vedrustuse osa. Kui selle külgsein liiga madalax jätta, ei toimu selles enam vetrumist ja haarduvus teepinnaga võib väheneda.

Kui ma õigesti mäletan, siis vist Austraalia Top Gear-is sõitsid nad ringiaja mingi võimsa sedaaniga, millel olid lisana all mingid 19 või 20 tollised veljed mingi 30 või 35 profiiliga rehvidega. Juhil olid käed tööd täis, et autot taltsutada. Hiljem sõitsid nad sama autoga, millel olid alla pandud baasvarustuses pakutud tolli võrra väixemad veljed veidi kõrgema rehviga. Auto käitus oluliselt paremini ja ka ringiaeg oli parem. Sama asi käib auto madaldamise kohta, kui liiale lähed sellega, siis pigem kaotad juhitavuses, haarduvuses ja ringiajas.

Teemasse ka, meie S124-ja suveveljed on 15x7 ET23 ja rehvid 205/55R15. Rattad punnitavad u 2-3mm koopast välja, kuid kuna vedrustus kõrge ja rehv originaal 195/65R15-st veidi madalam, siis kuhugi vastu ei käi. Auto ja veljed on näha selles teemas:

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9214

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#9
Tänan Werewolf, just sellist vastust ootasingi.
having trouble having fun...
Vasta
#10
tervist kõigile ! mul on selline küsimus velgede sobivuse kohta ! milline ET peab olema w124 mersul kui ees on suured pidurisupportid ?
Vasta
#11
17x8 ET35, rehv 225/45, auto standard vedrustusega ja väga äkiliselt pidurdades või siis tugevalt pöördel pidurdades käib esimene ratas tiivaserva. Kuna minu auto on tehasest tulnud tagumise nivoovedrustusega, aga vahetatud on ainult amordid tavaliste vastu, siis 4 inimesega käivad tagumised suuremates hüpekates vastu tiivaserva/koopasse.

Praeguse rehvimõõdu 195/65 ja originaal 15" puhul käib väga kõva jõnksu korral ka välja keeratud esiratas vastu tiivaäärt.
Vasta
#12
Kas on keegi kusagil katsetanud sellist asja et madaldusega autol ees näiteks 17 velg k6rgema rehviga ja taga maksimaalselt suur siis umbes 18 veljel ? 140nel olen näinud sarnast et taga toll suuremad kettad.
Huvitab sellepärast et v6imalikult hästi j6u maha saaks ja et ikka kylgpidamine ka säiliks. Kas oskab keegi targem kommenteerida, kuidas rinkaomadel rattad "lääpa" aetud on ja et mida sellega saavutab?
having trouble having fun...
Vasta
#13
Minu see samune suvekombo paneb madaldusvedrudega igal pöördel/pidurdusel tiivaserva.

Rataste lääpa ajamisega saavutab selle, et kurvides on parem pidamine, otsesõites väiksem veeretakistus, aga siseservad kuluvad ka kõvasti rohkem.

Kui tahad W124'l paremini jõudu maha saada, pane tavaliste vedrude asemele nivoovedrustuse vedrud, kõval kiirendusel käib tagument vasta maad ja pidamist on kõvasti. Ringrajale selle seadega ei lähe, täielik paat on, küljepeegli paneb kurvis vastu maad.
Vasta
#14
No parema pidamise saavutamiseks ma alustaks tänavalegaalsetest slikkidest ja kui nö performance on peamine eesmärk siis üle 17" ma ei läheks. Nii velje raskuse kui ka rehvi hinna poolest. Järgmisena juba vaataks vedrustust, colilovereid(ette saab bmw omasi aretada aga taga tähendaks amordikannude ümber tegemist) 124 ei leia aga b12 või h&r cup on saadaval. Teatud määral saab rattakaldeid ka regullida aga seda ma vaataks juba rehvikulumise järgi peale rajapäeva.

Eero, sul amordid ka vahetatud või aint madaldusvedrud ees? Mul 18 küll nii dramaatiline ei ole. Muidugi pöördeajal ei tasu august läbi panna aga saugal oli täiesti ok, kui äärekive ei lõigand siis oli vaikus majas ja peale tiivaservade rullimist ei pidanud maantee lohke ka kartma.
Turbo
Vasta
#15
Minu auto omab tehasest tulles sellist lisa:
653 SPORTS CHASSIS WITH 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS

Kui ma auto sain, siis anti mulle madalamad esivedrud lihtsalt kaasa, just selle samuse põhjuse pärast, et vastu käisid. Seega ma ei tea öelda, kas seal ees olid teised amordid või mitte(terve ring amorte on vahetatud+tavalised esivedrud). Minu autol tiivaservi ei ole rullitud.
Vasta
#16
(23-01-2013, 01:43 AM)itbilen Kirjutas: Kas on keegi kusagil katsetanud sellist asja et madaldusega autol ees näiteks 17 velg k6rgema rehviga ja taga maksimaalselt suur siis umbes 18 veljel ? 140nel olen näinud sarnast et taga toll suuremad kettad.
Huvitab sellepärast et v6imalikult hästi j6u maha saaks ja et ikka kylgpidamine ka säiliks. Kas oskab keegi targem kommenteerida, kuidas rinkaomadel rattad "lääpa" aetud on ja et mida sellega saavutab?

Alustax sellest, et palju su autol seda jõudu on, mis vaja maha saada? Kas autol piiratud libisemisega differ on (Sest on ju suur vahe, kas kogu jõud läheb ühte või kahte rattasse)?

Läbimõõdult suurem velg võib aidata jõu maha saamisel, kuna see on raskem ja mootoril seda raskem ringi ajada ehk jõudu on vähem (mis ei ole loomulikult ideaalne). Pigem on tähtis velje laius. Velg peab olema vaid nii suure läbimõõduga, et pidurid sinna sisse ära mahux, kui suurem/raskem velg panna, kaotad jõus.

Kõige mõistlikum on osta mingid 16 või 17 tollised kerged veljed u. 8 tolli laiad ja nendele Toyo R888 tänavalegaalsed (võid sõita igapäevaselt ja politseil pole kobisemist, kuna kõik nõutavad märgised peal) slikid peale tõmmata. Kuivaga haarduvad need tavarehvidest tunduvalt paremini, kuid vihmaga tasub ettevaatlik olla, kuna nende muster ei tõrju vett nii hästi kui tavarehvidel ja vesiliug on kerge tekkima.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Toyo/R888.htm

Siin on rehvide haarduvuse kohta veidi tehnilisemat juttu:

http://farnorthracing.com/autocross_secrets4.html
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#17
(23-01-2013, 01:20 PM)Werewolf Kirjutas: Alustax sellest, et palju su autol seda jõudu on, mis vaja maha saada? Kas autol piiratud libisemisega differ on (Sest on ju suur vahe, kas kogu jõud läheb ühte või kahte rattasse)?

Hetkel uurin maad lihtsalt. Pole midagi, veel Eusa_angel
Mul juba pikemat aega m6te keerleb yhe kiire kube ymber. Kuna yks V12 läheb uude peresse siis vormistaks uue kohe.V12 peab lihtsalt olema Eusa_drool
Saksast saan M120 ja ce 320 siit rootsist. Tahaks midagi kerget ja kiiret. Ega j6udu palju ei ole aga oma 700nj tahaks elektrooniliselt kontrollimata maha saada kyll, fun-i pärast. LSD- ta hakkama ei saa.
Madal,suurte ketastega ja kiire- midagi sellist,pyhapäevaks. V6iks ju 6nnestuda M120 l6pp ära tunda Unibrow
Iseasi kui hea toorik CE on. Tean ka kus vedeleb vigane E420.
having trouble having fun...
Vasta
#18
Sa pead siis midagi sellist silmas:

http://www.500eboard.com/forums/showthre...7-3-Brabus

http://fastestlaps.com/cars/brabus_73_v12_w124.html

http://nast-sonderfahrzeuge.de/MB-Exoten...category=0

Mina isiklikult istutax selle M120-e universaalkerega 124-ja, kuna kaalujaotus olex sel juhul veidi võrdsem kui kupeel või sedaanil, millede tagumine ots kergem.

Ja turbostatud M103 või M104 suudab tõenäoliselt ikkagi vabalthingavale M120-le tagatulesid näidata. Hääl ja efekt on muidugi teine teema.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#19
Olen jah neid linke juba näinud, 7.3 Brabus on ikka ylim tase .Selliseid v6imalusi ei ole.Kiire perevagun on huvitav aga neid päris palju juba. Perevagun v6iks olla diisel, selline nagu Piitrel.

Vilepilli ei taha. Kui siis ainult kompressor.Kuna siin neid vilesaabe igal sammul siis ei pea vajalikuks mb-d ära rikkuda. Vabalthingava V-mootori lörin on ikka yle prahi Eusa_angel
having trouble having fun...
Vasta
#20
18" on paras. ET30 ja 35, ees 225/40 ja taga 255/35. Sellise laia slickiga peaks natuke jõudu asfaldile saama küll. Eusa_angel
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 149 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 134 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 361 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 193 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 279 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,718 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 velgede sobivus KsenoonE 17 3,884 24-01-2023, 01:25 PM
Viimane postitus: Alr77
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 374 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 630 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 715 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne