Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Tere.
Kas oskab keegi infot siia lisada kui suuri rattaid w124 alla pandud on?
Palju keegi siit oma 124 alla mahutanud on.
E500 kohta enamvähem tean, huvitab just tavaline 124sedaan,T,CE.
Tore oleks pildid, ET ja rehvim66dud.
Terv.
having trouble having fun...
Postitused: 207
Teemad: 16
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
foorumit lapates leidsin sm pelle auto ja tal selline asjadus all
18"/8.5" et35 ja 225/45 rehv
Arvatavasti on see suht piir ka kupee alla ees. taha kannatab laiemat rehvi alla panna.
sedaanide ja kaubaliftide kohta ei oska öelda. tundb, et keegi pole nii hulluks läinud
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
22-01-2013, 03:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2013, 03:19 PM ja muutjaks oli Treiku.)
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
22-01-2013, 06:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2013, 07:01 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Kui tahta täiesti muretult ringi lasta siis vast peaks 17" piirduma. 18" ja 8.5" tahab kindlasti ees tiivaservade rullimist, taha võiks et35 puhul isegi panna vähe laiema velje. Madaldus oleks ka sellel juhul suht must be, kuna suur velg tõstab seda autot päris mehiselt.
Sheik'i kabriol oli vist mingi hetk isegi 19" all aga eks ta oskab ise täpsemalt kommenteerida kuidas oli.
E: Ma arvan, et E, CE ja T peaks sama jutt olema, vähemalt ees.
E2: Tegelt ees võiks isegi 8" lai olla või siis velg vähe seespool, kuigi seal vägapalju ruumi pole.
Turbo
Postitused: 34
Teemad: 9
Liitus: Jan 2012
Maine:
0
(22-01-2013, 11:29 AM)itbilen Kirjutas: Tere.
Kas oskab keegi infot siia lisada kui suuri rattaid w124 alla pandud on?
Palju keegi siit oma 124 alla mahutanud on.
E500 kohta enamvähem tean, huvitab just tavaline 124sedaan,T,CE.
Tore oleks pildid, ET ja rehvim66dud.
Terv. ühel valgel 124 nägin ülemiste ees 20tolliseid AMG veljed all,madalaks oli ka lastud,päris hull nägi välja,ei tea kuidas nendega sõita on,vist mitte väga hea,rehvid olid 30 kõrgus mäletamist mööda,nagu teip oleks veljele peale tõmmatud
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
22-01-2013, 07:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2013, 07:49 PM ja muutjaks oli itbilen.)
(22-01-2013, 07:35 PM)kaval Kirjutas: ühel valgel 124 nägin ülemiste ees 20tolliseid AMG veljed all,madalaks oli ka lastud,päris hull nägi välja,ei tea kuidas nendega sõita on,vist mitte väga hea,rehvid olid 30 kõrgus mäletamist mööda,nagu teip oleks veljele peale tõmmatud Täpsusta palun mida see "hull välja näeb" tähendab. Rinkal peaks vist päris hea s6ita olema sellistega.
(22-01-2013, 03:08 PM)Treiku Kirjutas: Leidsin enda arvutist sellise tabeli.
http://www.upload.ee/files/3006722/rehvi...d.pdf.html
Kui suurus on tähtis, siis võid ju uhti moodi teha http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=23563&page=9
Tabeleid leian ise ka ja 33" on mu 124-l all juba
Aga see ei olnud kysimus.
having trouble having fun...
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
No endale tundub nii, et kuni 18" läheb enamvähem valutult(kui just 10" laiad need pole) ja sealt edasi peaks juba koopaid modima hakkama.
Sheigi teema siin - http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=1013
Turbo
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(22-01-2013, 07:47 PM)itbilen Kirjutas: (22-01-2013, 07:35 PM)kaval Kirjutas: ühel valgel 124 nägin ülemiste ees 20tolliseid AMG veljed all,madalaks oli ka lastud,päris hull nägi välja,ei tea kuidas nendega sõita on,vist mitte väga hea,rehvid olid 30 kõrgus mäletamist mööda,nagu teip oleks veljele peale tõmmatud Täpsusta palun mida see "hull välja näeb" tähendab. Rinkal peaks vist päris hea s6ita olema sellistega.
Kusjuures madal rehv aitab juhitavusele kaasa ainult kuni teatud maani. Rehv on vedrustuse osa. Kui selle külgsein liiga madalax jätta, ei toimu selles enam vetrumist ja haarduvus teepinnaga võib väheneda.
Kui ma õigesti mäletan, siis vist Austraalia Top Gear-is sõitsid nad ringiaja mingi võimsa sedaaniga, millel olid lisana all mingid 19 või 20 tollised veljed mingi 30 või 35 profiiliga rehvidega. Juhil olid käed tööd täis, et autot taltsutada. Hiljem sõitsid nad sama autoga, millel olid alla pandud baasvarustuses pakutud tolli võrra väixemad veljed veidi kõrgema rehviga. Auto käitus oluliselt paremini ja ka ringiaeg oli parem. Sama asi käib auto madaldamise kohta, kui liiale lähed sellega, siis pigem kaotad juhitavuses, haarduvuses ja ringiajas.
Teemasse ka, meie S124-ja suveveljed on 15x7 ET23 ja rehvid 205/55R15. Rattad punnitavad u 2-3mm koopast välja, kuid kuna vedrustus kõrge ja rehv originaal 195/65R15-st veidi madalam, siis kuhugi vastu ei käi. Auto ja veljed on näha selles teemas:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9214
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Tänan Werewolf, just sellist vastust ootasingi.
having trouble having fun...
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
tervist kõigile ! mul on selline küsimus velgede sobivuse kohta ! milline ET peab olema w124 mersul kui ees on suured pidurisupportid ?
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
17x8 ET35, rehv 225/45, auto standard vedrustusega ja väga äkiliselt pidurdades või siis tugevalt pöördel pidurdades käib esimene ratas tiivaserva. Kuna minu auto on tehasest tulnud tagumise nivoovedrustusega, aga vahetatud on ainult amordid tavaliste vastu, siis 4 inimesega käivad tagumised suuremates hüpekates vastu tiivaserva/koopasse.
Praeguse rehvimõõdu 195/65 ja originaal 15" puhul käib väga kõva jõnksu korral ka välja keeratud esiratas vastu tiivaäärt.
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Kas on keegi kusagil katsetanud sellist asja et madaldusega autol ees näiteks 17 velg k6rgema rehviga ja taga maksimaalselt suur siis umbes 18 veljel ? 140nel olen näinud sarnast et taga toll suuremad kettad.
Huvitab sellepärast et v6imalikult hästi j6u maha saaks ja et ikka kylgpidamine ka säiliks. Kas oskab keegi targem kommenteerida, kuidas rinkaomadel rattad "lääpa" aetud on ja et mida sellega saavutab?
having trouble having fun...
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Minu see samune suvekombo paneb madaldusvedrudega igal pöördel/pidurdusel tiivaserva.
Rataste lääpa ajamisega saavutab selle, et kurvides on parem pidamine, otsesõites väiksem veeretakistus, aga siseservad kuluvad ka kõvasti rohkem.
Kui tahad W124'l paremini jõudu maha saada, pane tavaliste vedrude asemele nivoovedrustuse vedrud, kõval kiirendusel käib tagument vasta maad ja pidamist on kõvasti. Ringrajale selle seadega ei lähe, täielik paat on, küljepeegli paneb kurvis vastu maad.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
No parema pidamise saavutamiseks ma alustaks tänavalegaalsetest slikkidest ja kui nö performance on peamine eesmärk siis üle 17" ma ei läheks. Nii velje raskuse kui ka rehvi hinna poolest. Järgmisena juba vaataks vedrustust, colilovereid(ette saab bmw omasi aretada aga taga tähendaks amordikannude ümber tegemist) 124 ei leia aga b12 või h&r cup on saadaval. Teatud määral saab rattakaldeid ka regullida aga seda ma vaataks juba rehvikulumise järgi peale rajapäeva.
Eero, sul amordid ka vahetatud või aint madaldusvedrud ees? Mul 18 küll nii dramaatiline ei ole. Muidugi pöördeajal ei tasu august läbi panna aga saugal oli täiesti ok, kui äärekive ei lõigand siis oli vaikus majas ja peale tiivaservade rullimist ei pidanud maantee lohke ka kartma.
Turbo
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Minu auto omab tehasest tulles sellist lisa:
653 SPORTS CHASSIS WITH 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
Kui ma auto sain, siis anti mulle madalamad esivedrud lihtsalt kaasa, just selle samuse põhjuse pärast, et vastu käisid. Seega ma ei tea öelda, kas seal ees olid teised amordid või mitte(terve ring amorte on vahetatud+tavalised esivedrud). Minu autol tiivaservi ei ole rullitud.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(23-01-2013, 01:43 AM)itbilen Kirjutas: Kas on keegi kusagil katsetanud sellist asja et madaldusega autol ees näiteks 17 velg k6rgema rehviga ja taga maksimaalselt suur siis umbes 18 veljel ? 140nel olen näinud sarnast et taga toll suuremad kettad.
Huvitab sellepärast et v6imalikult hästi j6u maha saaks ja et ikka kylgpidamine ka säiliks. Kas oskab keegi targem kommenteerida, kuidas rinkaomadel rattad "lääpa" aetud on ja et mida sellega saavutab?
Alustax sellest, et palju su autol seda jõudu on, mis vaja maha saada? Kas autol piiratud libisemisega differ on (Sest on ju suur vahe, kas kogu jõud läheb ühte või kahte rattasse)?
Läbimõõdult suurem velg võib aidata jõu maha saamisel, kuna see on raskem ja mootoril seda raskem ringi ajada ehk jõudu on vähem (mis ei ole loomulikult ideaalne). Pigem on tähtis velje laius. Velg peab olema vaid nii suure läbimõõduga, et pidurid sinna sisse ära mahux, kui suurem/raskem velg panna, kaotad jõus.
Kõige mõistlikum on osta mingid 16 või 17 tollised kerged veljed u. 8 tolli laiad ja nendele Toyo R888 tänavalegaalsed (võid sõita igapäevaselt ja politseil pole kobisemist, kuna kõik nõutavad märgised peal) slikid peale tõmmata. Kuivaga haarduvad need tavarehvidest tunduvalt paremini, kuid vihmaga tasub ettevaatlik olla, kuna nende muster ei tõrju vett nii hästi kui tavarehvidel ja vesiliug on kerge tekkima.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Toyo/R888.htm
Siin on rehvide haarduvuse kohta veidi tehnilisemat juttu:
http://farnorthracing.com/autocross_secrets4.html
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
(23-01-2013, 01:20 PM)Werewolf Kirjutas: Alustax sellest, et palju su autol seda jõudu on, mis vaja maha saada? Kas autol piiratud libisemisega differ on (Sest on ju suur vahe, kas kogu jõud läheb ühte või kahte rattasse)?
Hetkel uurin maad lihtsalt. Pole midagi, veel
Mul juba pikemat aega m6te keerleb yhe kiire kube ymber. Kuna yks V12 läheb uude peresse siis vormistaks uue kohe.V12 peab lihtsalt olema
Saksast saan M120 ja ce 320 siit rootsist. Tahaks midagi kerget ja kiiret. Ega j6udu palju ei ole aga oma 700nj tahaks elektrooniliselt kontrollimata maha saada kyll, fun-i pärast. LSD- ta hakkama ei saa.
Madal,suurte ketastega ja kiire- midagi sellist,pyhapäevaks. V6iks ju 6nnestuda M120 l6pp ära tunda
Iseasi kui hea toorik CE on. Tean ka kus vedeleb vigane E420.
having trouble having fun...
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Sa pead siis midagi sellist silmas:
http://www.500eboard.com/forums/showthre...7-3-Brabus
http://fastestlaps.com/cars/brabus_73_v12_w124.html
http://nast-sonderfahrzeuge.de/MB-Exoten...category=0
Mina isiklikult istutax selle M120-e universaalkerega 124-ja, kuna kaalujaotus olex sel juhul veidi võrdsem kui kupeel või sedaanil, millede tagumine ots kergem.
Ja turbostatud M103 või M104 suudab tõenäoliselt ikkagi vabalthingavale M120-le tagatulesid näidata. Hääl ja efekt on muidugi teine teema.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Olen jah neid linke juba näinud, 7.3 Brabus on ikka ylim tase .Selliseid v6imalusi ei ole.Kiire perevagun on huvitav aga neid päris palju juba. Perevagun v6iks olla diisel, selline nagu Piitrel.
Vilepilli ei taha. Kui siis ainult kompressor.Kuna siin neid vilesaabe igal sammul siis ei pea vajalikuks mb-d ära rikkuda. Vabalthingava V-mootori lörin on ikka yle prahi
having trouble having fun...
Postitused: 597
Teemad: 19
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
18" on paras. ET30 ja 35, ees 225/40 ja taga 255/35. Sellise laia slickiga peaks natuke jõudu asfaldile saama küll.
|