Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W140 S420 automaatkastiprobleem?
#1
Tervist!

Autol tekkis täna täiesti ootamatult selline probleem, et oli tunne nagu oleks manuaalkastiga sõitnud ja 3 käiguga üritand kohapealt minema minna, no vaevaliselt sai hoo sisse ja siis kui kiirus suurem, siis oli vinks vonks. Manuaalselt vahetades 1, 2, 3, siis toimis normaalselt. Just siis kui D peal, siis teeb sellist pulli. Eile õhtul sai muidu kontrollitud kastiõli taset ja sõbraga leidsime, et võiks natuke juurde panna ning valasimegi natuke ATF III peale. Täna hommikul sain mingi paar km sõita kui hakkas jupsima.

Kas kellegil targemal on aimu, milles võib probleem olla või äkki sarnane probleem esinenud? Äkki tuleks proovida kastiõli ja filter ära vahetada, sest auto alles saksast toodud ja krt seda teab, millal seal viimati vahetati.

Ette tänades

Tanel
Vasta
#2
Isiklik arvamus:vaheta kasti filter ja õli ära:wink:
Mb W124 300CE 3.0 132kW
Kontakt:56694123
Vasta
#3
Kas sinna mitte ATF Dextron II ei peaks minema, mitte III... ja saxast tulles tuleb ettevaatlik olla, sageli seal õldse kas kolland või roheline ATF sees ja neid ei tohi omavahel kokku lasta punasega eriti....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#4
Oleks hea muidugi teada mis aasta 140 -ga on tegemist . Lõpupoole tulid elektroonilise juhtimisega kastid millele on ette nähtud Mercedes-Benz originaalõli(mitte ,et ma usuksin mingit Mercedes-Benz originaalõlijuttu vaid pigem saada teada antud õli mark) mida kasutavad MB ja Audi teenindused vastab siis mingi tabeli järgi ehk Dextron III (igasugu juttu räägitakse õli omaduste kohta alates selle elektrijuhtivusest kuni kõrgendatud kuumuskindluseni välja ) .Seepärast soovitan võtta auto kerenubmer ja küsida esindusest järgi millise kastiga antud juhul tegemist on .
Kui on uuem kast siis annab ka kompuutriga diagnosti teha .(veakoodid)
Igaljuhul ei soovita niisama lambist igasugu õlisi sisse surada.

ps. ma ei ole antud vallas spetsialist vaid värskelt nende asjadega oludesunnil tegelenud .Seepärast olengi veidi ettevaatlikum .:biggergrin:
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#5
Saigi kastiõli ja filter ära vahetatud. Kataloogid näitavad tõesti DII, aga panin siiski DIII, sest vanale W124-le ei teinud ka see halba. Praegu tundub, et probleemi tekitaski vana õli, sest nüüd enam kast õnneks ei jama - ptüi, ptüi, ptüi. Aga tänud infi eest!!!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Rainbow W140 CO² paigast Preda 8 898 18-04-2024, 03:06 PM
Viimane postitus: EuroMerc600SEL
  W140 Tagurdustuled ktmduke 5 600 27-09-2023, 08:24 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W140 värvtööd TAD17I 3 726 23-04-2023, 04:37 AM
Viimane postitus: TAD17I
  W140 kesklukk ktmduke 1 655 21-02-2023, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W140 tagatuled MAV 4 1,200 21-04-2022, 11:27 PM
Viimane postitus: Rolz
  W140 500SEL ASR/ABS Barbarossa 8 1,641 13-12-2021, 03:24 PM
Viimane postitus: Lahekas
  w140 Süütelukk katki hanr 2 1,239 05-05-2021, 09:44 AM
Viimane postitus: hanr
  W140 paar tüüphäda + kadunud säde roodla 7 2,320 19-04-2021, 11:20 PM
Viimane postitus: roodla
  W140 500SEL heitgaasid Barbarossa 6 1,549 28-03-2021, 08:53 PM
Viimane postitus: mydimees
  1993 W140 CL500 heitegaasid tanelro 4 2,910 06-09-2020, 05:02 PM
Viimane postitus: tanelro



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne