Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sprinter 903 314KA 1999 - Thompson
#41
(13-04-2013, 01:14 PM)itbilen Kirjutas:
(05-01-2013, 01:11 PM)Thompson Kirjutas: Niih, eile leidsin firma kelle tegevusalaks on imelike asjade valmistamine ja konsulteerisin natuke. Firmajuht ise on näppepidi õli sees nagu väikese töökoja omanikule kohane ja väga pädev. Ühesõnaga suurepärane. Ühesõnaga saavad nad treida overdrive'le kaane koos laagripesaga, lõigata võllilt maha see hammasratastega osa ja treida otsa auk koos keermega ning nuudid ja simmerlingi soon.

Selge. Yhes6naga keegi hindas natuke v6imed yle. Millegipärast arvasin ise ka et just v6ll saab takistuseks...

...ja raiskas minu aega venitamisega kuni mul mõõt täis sai ja ma otsisin pädevama venna kes ütles mulle kuidas asjad on ja mis sellega kaasneb.

Enivei mina ei leina. Ma sain korraliku õppetunni võllide ja tsementiitimise teemal ning praeguseks on mul juba uus lahendus pooleli (seisab Lesvenis angaaris).

Kui esmaspäeval saab kardaan lühendatud, siis saab Sidrun omal jalal koju sõita. 5 käiku, kickdowni ja spidokat küll pole, aga need seisavad elektritööde taga.


Vasta
#42
Niih, update...

Täna sai kardaan lühendatud ja alla pandud. Homme peaks enamus (v.a. elektritööd) töödest tehtud olema ja auto juba omal võimel liikuma.
Vasta
#43
Oeh. Täna tuli võigas deja vu tunne peale.

Kas keegi oskab soovitada mingit töökoda kes tegeleb käigukastidega?
Vasta
#44
Kasutajalt R129 saad parimat abi kui vaid ajaliselt ja logistiliselt (Kadrinas) sobibThumbsup
Vasta
#45
Mnjaa... kui kast all oli ja hakkasime seda economizeri julka eemaldama, avastasime et õlivann on igasugust sitta täis ja mis kõike toredam - keegi oli sellele autole toppinud vale filtri, nii et see oli vaid kahe kruviga kinni. Väga võigas...

Imre arvas et ehk toimib, ehk pole kast täiesti perses. Nojah... tagasiteed enam pole. Krt oleks pidanud esimese asjana panni alt kakkuma ja vaatama.

Homme saab nibinad-nabinad ühendatud, saab häälestada ja... proovida. Niiet hoidke pöidlad peos palun.
Vasta
#46
Kes iganes mulle siin foorumis viitsisid pöialt hoida - väga suured tänud.

Kast sai ühendatud ja... töötas! Käike vahetas kenasti. Kuna hetkel pole kaabeldust 4 käigu jaoks tehtud, hüppab 3 käigu pealt 5nda peale.

maanteel käin homme, aga järvevana-tammsaare peal sai kiirus 80 peale lükatud ja pöörded olid ~2200-2300 rpm, seega suurepärane. linnas 55ga tiksuda viiendaga on huvitav.
Kui kickdown, spidokas ja kontrollernupp on tehtud, siis võib asjale joone alla tõmmata.

Igaljuhul minu poolt hetkel suured tänud Imrele, Tarmole & kambale.
Vasta
#47
Ükski uus asi ei pääse viperustest.

Eile õhtul hakkas auto fooride taga välja surema ja lõpuks jubedalt tossama. Vaatasin esimese asjana käigukasti ja see nägi jumalast normaalne välja. Tegin kindlaks et midagi ei põle ega kärssa. Tossu tuli ainult summutist ja väljalaske kolle ning leegitoru liitekoha juurest.

Helistasin Imrele ja küsisin et mis võiks olla probleemiks. Selgus et vaakummodulaator oli läbi ja mootor imes käigukastist õli, mis põledes tegi rõvedat suitsu. Toss jäi kohe väiksemaks. Eks ma pean selle sodi süsteemist "välja sõitma" ja uute modulaatori panema.

Ühtlasi peab leegika ja väljalaske kolle liitekoha üle vaatma.
Vasta
#48
Täna proovisin veits maanteesõitu. Gps otsustas mitte signaali leida ja sõitsin teiste autode järgi. Nägu venis naerule kui 90-100 (?) sõites oli vaid välismüra kuulda. Möödasõite ei saa 4 käigu puudumise tõttu veel teha. Õigemini saab, aga milleks. Selline tunne oli et nagu oleks lendava vaibaga sõitnud. Kui panna mõnda kohta pigimatte, siis peaks päris vaikseks saama.
Vasta
#49
Tegin kaabelduse. Praegu on veel veits robustne, aga tahtsin proovida et kas süsteem hakkab tööle nii nagu ma tahtsin.

HakkasEusa_dance.

Olemas on kickdown ja vahetab nupust 4 ja viiendat käiku.

Teisipäeval kui asi on tõstuki peal siis tõmban alt kõik kaablivitsdega ilusaks ja teibin kõik vee ja lollikindlaks.

Spidokas ongi veel vaja tööle saada.
Vasta
#50
Lisan ka paar pilti.

Suhteliselt robustne kaabeldus... but so what, see töötab. Naljakas on see et üks tore pdf pani täiesti puusse, nimetades kickdowni klappi controll valve'ks ja vastupidi. Esimesel katsel ühendasin klahvi kickdowni klapiga. Ütleme nii et auto muutub siis eriti närviliseksIcon_razz.
Kui veast aru sain siis vahetasin ümber ja asi hakkas kenasti toimima... lihtsalt isegi remondi-pdfisid ei saa usaldada.

[Pilt: 2223606503c946_l.jpg]

Niih... ei viitsinud igasuguse automaatikaga jamada ja panin lihtsalt nupu ja märgutule armatuurlauda. Kuna 722.5 kast vajab kontrollklapile voolu et 4 käik sisse lülitada (muidu hüppab 3 pealt 5ndale), siis ma pidin kontrolltule kasutamise jaoks asja tegema läbi relee. Kui relee ei tööta, siis juhib ta voolu käigukasti kontrollklapile ja tipmiseks käiguks on 4. Kui vajutada nupule, süttib tuli, relee hakkab tööle ja katkestab voolu kontrollklapile, määrates tipmiseks käiguks 5. Ühtlasi kui on 4 käik, siis vahetab ta kohe käigu 5ndaks ja vastupidi.
[Pilt: 222360675b3e20_l.jpg]

MISSION SUCCESSFUL

Saaks veel spidoka tööle...
Vasta
#51
Eusa_clap Tore et korda läks Pyha yritus!
Eks anna teada varsti ka lahusti keskmisestEusa_angel
having trouble having fun...
Vasta
#52
Ma ei mõõda lahusti keskmist...

...ma mõõdan...em, ei teagi nüüd ühtki head aasimisnime propaanile... keskmist. Praegu ei viitsi linna keskmist mõõta sest koos spidokaga ei tööta ka odokas ja vaevalt et see muutus, aga järgmine nädal tuleb üks väike maantee ots ja siis kavatsen gepsu ja täisballooni meetodil järgi proovida. Isegi kui see pole nii võimas, siis mootori jõuramise puudumine on kah väärus omaette, mille nimel see jant ära tasus.
Vasta
#53
Sain isegi spidoka tööle üsna teravmeelsel moel:

(28-04-2013, 05:01 PM)Thompson Kirjutas: Heh... lahendasin probleemi just 5 min tagasi. Libistasin end auto alla ja avastasin et saan pika katusekruviga anduri kinnitada kasti korpuse tagaossa. Seal oli isegi selline süvis kuhu ta suruda, niiet kruvi sai lasta väljaulatuva metalli külge. Lugemiseks kasutab andur väljundflantsi harusid. Üllataval kombel see toimis ja isegi kiirus oli esialgsel pööretearvestamisel täpne. Pean veel GPSiga kontrollima. Ju siis oli vanal kastil samuti neli nukki mõõtmiseks.

Igaljuhul mul on nüüd töötav spidokas... heh.

Kui kanalile satun, siis klõpsan mõned pildid.
Vasta
#54
Lihtne lahendus... ühe katusekruviga. Loeb flantsiharusid ja gepsuga mõõtes oli viga ainult 3 km/h.

Tegin ka manuaalse stressitesti - tirisin ja sakutasin. Väga kõvasti oli kinni ja jõud mis selle lahti virutaks, lõhuks juba midagi muud kah ära.

[Pilt: 22245211af66fa_l.jpg]
Vasta
#55
Väga hea et oma 722.3->722.5 vahetust siin oled kajastanud, hulka küsimusi vähem jälle. Kas võtad ikkagi selle automaatselt 4/5 käigu lülituse ka ette või jäädki selle nupuga mängima Icon_razz
Tahaks seda automaatse lülituse lahendust ikkagi kõige enam näha.
Vasta
#56
Arvan et jään nupuga mängima. Linnas niiehknii üle 4 käigu ei pruugi ja maanteel pole väga vaja nuppe näppida.
Aga samas... kes teab, äkki lasen mingi karbikese kokku joota... seguklapi signaal ja kiirusandur kokku panna signaaliks.
Praegu keskendun sellele et juunis esimene päris tõsine tripp teha.
Igaljuhul tean nüüd infot jagada kui kellelgi elektroonika jupsib, et saab kasvõi ajutiselt nupu alla panna kuni korda saab.
Vasta
#57
Lahendasin konditsioneerimure

Lisaks kleebisin kummist tihendid kabiiniuste ülaservadele. Nimelt tekitab sõiduajal tuul uksepraos turbulentsi ja suurendab sisemüra.
Toimis väga hästi, tuulemüra vähenes päris palju.

Tihend:

[Pilt: 1]

Tihend suletud uksega. Eemaltab prao effektiivselt.
[Pilt: 1]
Vasta
#58
Täna leotasin MAF senorit denatureeritud piirituses ja hiljem lasin veel spets elektrookinapuhastus spreiga üle. Oli teine selline õliga kaetud ja sitane. Ütleme nii et vahe oli tuntav... käivitades ei jää puterdama, gaasi vahetades reageerib auto koheselt ja üleüldse tundub jõulisem.
Lugesin et MAF sensorit tuleks puhastada kord aastas.
Vasta
#59
See on täitsa omakandi kiirabi.
Pildil ma vaatan esimesel paistab roheline bemmiroigas ka..seisab mul tööjuures hetkel..ootab elustamistEusa_dance
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Vasta
#60
Huvitav kas on siis nii keeruline luua el. skeem, milles kindlaks määratud sagedusest alates rakendub relee mis 4/5 käigu lülitust juhiks? Kas elfa tehnikafoorumist ei leia abi, võibolla saad kasutada mõnda valmis, universaalset controllerit?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB V220 1999 W638 isakene isakene 12 7,756 28-05-2019, 09:19 AM
Viimane postitus: herki
  Mercedes-Benz E 200 Classic, 1999, W210 - Uku Uku 0 2,976 09-04-2017, 01:04 PM
Viimane postitus: Uku
  MB C 220 CDI 1999, Random Hero Random Hero 21 19,460 17-05-2016, 11:43 AM
Viimane postitus: Random Hero
  MB w210 300td, 1999 stern100 stern100 15 11,478 13-11-2015, 07:24 PM
Viimane postitus: stern100
  MB E320 Elegance 4matic, 1999, w210 - tumesinine tumesinine 8 11,115 27-05-2015, 09:23 AM
Viimane postitus: tumesinine
  Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor, 1999, w208 - OnkelMats OnkelMats 22 18,791 28-07-2014, 11:34 PM
Viimane postitus: OnkelMats
Smile W210 E320CDi Avantgarde - 1999/12 - GrHo66 GrHo66 34 30,151 09-02-2014, 04:49 PM
Viimane postitus: Maitz
  W220, S320, 1999 - tets tets 9 7,131 18-10-2013, 01:46 PM
Viimane postitus: danil523
  Mercedes-Benz, w210, E290, 1999 - Sumerko sumerko 8 10,931 08-02-2011, 01:07 AM
Viimane postitus: sumerko
  W210 E 320 CDI T Avantgarde12/1999 a. - Maitz Maitz 43 30,147 03-09-2010, 06:06 PM
Viimane postitus: Maitz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne