Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Pime ette vaakumile, või pistikud tagant.
hõõgküünalde vahetuseks pole vaja sisselaset maha võtta.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
21-10-2012, 10:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2012, 10:27 AM ja muutjaks oli ralak.)
Üks kahest, kas tagant ära või veenduda et see vanakooli EGR ikka kindlasti töötab. Endal on R6 disla sama süsteemiga ls.500-600k ning kogu sisselaske torustik jms läigib seest. Ilma asjata eemaldama ma seda ei hakka, vb suurendab küttekulu vb mitte, hetkel endiselt 6-7 keskmine sajale ja kõik toimib hästi.
Täpselt ei mäleta missugune, kuid selle klapi juhtimisega on seotud ka üks aku taga asetsev relee.
setud sõitsid seciga
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Tänud vastajatele.See pildi peal olev süsteem erineb natuke 2,5d omast,millel on lisaks õhupuhastaja juures vaakummembraan,mis pöörete langemisel sulgeb klapi õhupuhasti korpuse sees.Sai siis mõlematele pimedad ette pandud.Eks aeg näitab,mis edasi saab,ka küttekuluga.Aga kui ta on välja mõeldud,miks siis peab süsteemi sulgema.Saan aru kui karteri tuulutus on kinnine,aga sisse ja väljalase omavahel kokku lasta on sama nagu summuti sellest läbi viia.Paratamatult tekib tahm ja nõgi.Milles siis asi,kas süsteemi puudulikkuses või enda teadmatuses.
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
EGR suunab osa väljalaskegaase uuesti põlemiskambrisse, alandab tipmist põlemistemperatuuri, vähendades seeläbi väljalaskegaasides NOx (lämmastiku oksiidide) teket.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee