Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
e290td BAS?
#1
Lööb ainult BAS tule põlema, mida kontrollida?
Võib pedaaliga seotud olla?
Pidurituled toimivad.
Püsikiirusehoidja töötab.
Diagnostist pole mõtet rääkida, üritaks enne ise kontrollida ja ehk ka jagu saada.
Vasta
#2
Pidurikonn vaata üle.
Asub piduripedaali peal, kontrollib piduritulesid ja BASi.

Endal oli enam-vähem sama jama pärast ühte järsemat pidurdamist.

Õpetuse, kuidas see konn kätte saada leiad internetist kindlasti.
Vasta
#3
Okei, tänan.

Kas w210-tel on kõikidel pidurikonn sama, või esineb erinevate mootoritega erinevaid pidurikonnasid?

Loogiline oleks, et sama, kuid igaks juhuks küsin.
Vasta
#4
Ei oska öelda.
E300TD oli igatahes koodiks A0015450109.
Vasta
#5
No ei tea... kui mul pidurikonn lakkas töötamast, siis püsikiirusehoidja ka ei töötanud... vahetasin välja, püsikiirusehoidja hakkas tööle...
The soul smells like diesel
Vasta
#6
Välismaa foorumitest eile lugesin,et need vead pidurikonnaga võivad esineda paljudel erinevatel kujudel.
Mõnel ainult BAS, teisel BAS ja ESP jne.
Vasta
#7
290 pole ESP´d
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
(16-10-2012, 11:50 PM)Laur Kirjutas: 290 pole ESP´d

Aga onpooletoobine ETS...
Vasta
#9
Võtsin just konna maha, mõõtsin testriga üle ning töötas.
Siis proovisin juhtmed ära ühendada ning vajutasin käega pidurikonna.
BAS ei süttinud.
Kui jalaga proovisin piduripedaali, lõi BAS uuesti põlema. Seega viga pole pidurikonnas,vist.

Kas võib lahti olla mingi piduriklotsijuhe vms?


Vb see on ka seotud BASiga - Kõik pirnid on korras, kuid taob armatuuri veateate "lamp defekt", ehk arvab, et mingi pirn on läbi.
Vasta
#10
Konna viga siis jah
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#11
Indrek, täpsusta palun, mis põhjusel konna viga..
Vasta
#12
Pidurikonn vahetatud, kasu ei miskit..
Vasta
#13
Küsiks veel, kas 98a w210 2.9td 95kw on üldse BAS? Väidetavalt on autosse pandud teine spido, seega äkki hydraulic oil ja BAS põlevad spido pärast?
Vasta
#14
Meie 96 aasta isendil on ETS, mis on hoopis juhmim tegelane. Minu teada BAS tuli E-klassile koos mudeliuuendusega...

Kui osavate n2ppude ring on vahetanud armatuuri, siis v6ib k6ike oodata...
Vasta
#15
(26-10-2012, 05:36 PM)e220 Kirjutas: Küsiks veel, kas 98a w210 2.9td 95kw on üldse BAS? Väidetavalt on autosse pandud teine spido, seega äkki hydraulic oil ja BAS põlevad spido pärast?

Minu 220CDI-l 99 aasta (prefacelift mudel) oli BAS. Mäletan et kunagi läks ka vahel põlema, siis kui juhuslikult mõnest suuremast ja teravamast august sai läbi sõidetud. Poole tunni jooksul kustus ise alati ära.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w210 e290td 96a ei käivitu hästi erkir 30 30,301 26-10-2014, 06:04 PM
Viimane postitus: PurpleFire
  w210 e290td süütelukk etikas 9 7,286 03-08-2013, 06:45 PM
Viimane postitus: itbilen
  W210 1996a. E290TD konditsioneeri vent kinni humax 7 5,455 21-06-2013, 11:27 PM
Viimane postitus: kpokyc
  MB 1997a. e290td probleem mootoriga ! mis kõige targem teha oleks ? sigivigi 9 6,044 13-06-2013, 10:18 AM
Viimane postitus: hannes_s
  veakood BAS ! roosi 1 2,012 30-05-2013, 09:40 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  w210 E290TD käigukastiga probleem? Rendilimu 5 3,911 19-06-2012, 08:04 PM
Viimane postitus: Rendilimu
  E290td Turbo ei tööta hanka 1 1,843 28-11-2011, 11:26 PM
Viimane postitus: hellrix
  w210 e290td 96a elektroonika sassis Wenna 0 1,370 05-07-2011, 08:10 PM
Viimane postitus: Wenna
  W210 mootor ei käivitu ja bas kiri ees. aidake kiire hallmersu 2 2,923 27-05-2011, 07:26 AM
Viimane postitus: v6sa
  ASR ja BAS erros E300D 1997 indrek 6 4,221 22-12-2009, 07:25 PM
Viimane postitus: indrek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne