Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210 e290td 96a ei käivitu hästi
#1
tere. probleemid diisliga. hakkas mingist hetkest halvasti käivituma ja nüüd jõnksutab sõidu ajal,jätaks justkui vahele ja mootoris jõudu ka kuidagi vähe. paagi pealevoolu toru ja filtri vahelt vajub küte tagasi kohe kui auto seisma jätad. kust peaks viga otsima,oskab keegi öelda? ette tänades.
Vasta
#2
Eks ikka tihenditest ja voolikutest. Kuigi sellel olev pump pole kah just puhas poiss.

On kaks võimalust: kas vahetad kõik tihendid korraga või hakkad ükshaaval tegelikku süüdlast otsima. Teise variandi puhul saavutad kehval juhul esimesega võrdse tulemuse (vahetad kõik tihendid) oluliselt suurema ajakuluga.

Harvadel isenditel on olnud muret mõranenud filtrikinnitusega. Tõsi, siis on see olnud ka niiske.

Igaks petteks küsin üle - kas pihustite ülevoolud on ikka korras ja kuivad? Kui neid voolikuid pole mõne aasta jooksul vahetatud, tasukski neist alustada.

Kui aga ise teha ei soovi, siis tuleb lasta mõnel diislipoel asjaga tegelda. Ning nemad peavad ise teadma, mis sellele mootorile enim peavalu põhjustab.

EDIT. veel võimalusi: paagi tuulutus umbes (siis peaks paagis ikka mehine vaakum olema mootori töötamisel) või kütusevõtturi paagisisene sõel umbes.
Vasta
#3
(14-06-2011, 12:54 PM)v6sa Kirjutas: Eks ikka tihenditest ja voolikutest. Kuigi sellel olev pump pole kah just puhas poiss.

On kaks võimalust: kas vahetad kõik tihendid korraga või hakkad ükshaaval tegelikku süüdlast otsima. Teise variandi puhul saavutad kehval juhul esimesega võrdse tulemuse (vahetad kõik tihendid) oluliselt suurema ajakuluga.

Harvadel isenditel on olnud muret mõranenud filtrikinnitusega. Tõsi, siis on see olnud ka niiske.

Igaks petteks küsin üle - kas pihustite ülevoolud on ikka korras ja kuivad? Kui neid voolikuid pole mõne aasta jooksul vahetatud, tasukski neist alustada.

Kui aga ise teha ei soovi, siis tuleb lasta mõnel diislipoel asjaga tegelda. Ning nemad peavad ise teadma, mis sellele mootorile enim peavalu põhjustab.

EDIT. veel võimalusi: paagi tuulutus umbes (siis peaks paagis ikka mehine vaakum olema mootori töötamisel) või kütusevõtturi paagisisene sõel umbes.

tänud. hakkan otsast yle vaatama.
Vasta
#4
nii,vahetasin tihendeid ja nyyd ei taha enam yldse pöördesse minna. armatuuri viskab kirja ELEKTRON.TRAKT.SYST.
Vasta
#5
ilmus veel yks kiri displeile MOTOR EPC ELEKTRONIK teab keegi mis need mõisted tähendavad?
Vasta
#6
Mida Sa hakkad peale teadmisega, et esimene veateade on kaapeväldiku ETS tõrke ja teine mootori elektroonika vea kohta? Ikkagi on vaja juhtme otsa minna, niisama need ei kao.
Vasta
#7
õhulugeja on hoopis läbi põlenud! maksab ala 400 sotti! kas kuskilt võiks normaalsema hinnaga ka leida?
Vasta
#8
eks lammutustest võid ju ka otsida
Vasta
#9
ETS kohta käiv veateade ei tohiks olla ÕKM seotud. Kuigi, mine seda tamagotsit tea...

Kas ÕKM rike diagnoositi veakoodide alusel? Või pani "oskaja" käe peale?
Vasta
#10
(16-06-2011, 03:20 PM)v6sa Kirjutas: ETS kohta käiv veateade ei tohiks olla ÕKM seotud. Kuigi, mine seda tamagotsit tea...

Kas ÕKM rike diagnoositi veakoodide alusel? Või pani "oskaja" käe peale?

võtsin lahti ja ots on läbi põlenud õhulugejal,ilma selleta ei ava turbo surve klappi ega midagi.
Vasta
#11
(16-06-2011, 05:57 PM)erkir Kirjutas: võtsin lahti ja ots on läbi põlenud õhulugejal,ilma selleta ei ava turbo surve klappi ega midagi.

Kas sellest põlenud vidinast pilti ka saab? Ma tahaks täitsa näha ÕKM, mis on konkreetselt läbi põlenud.Icon_eek
Vasta
#12
(16-06-2011, 01:36 PM)erkir Kirjutas: õhulugeja on hoopis läbi põlenud! maksab ala 400 sotti! kas kuskilt võiks normaalsema hinnaga ka leida?

Kas "400 sotti" on vana raha või uus?

Kui vana raha siis pole sugugi palju.

CDI-de õhukulumõõtjad maksavad vanas rahas 1000 raha ehk 63€.
Kurjajuur
Vasta
#13
(17-06-2011, 11:24 AM)kurjajuur Kirjutas:
(16-06-2011, 01:36 PM)erkir Kirjutas: õhulugeja on hoopis läbi põlenud! maksab ala 400 sotti! kas kuskilt võiks normaalsema hinnaga ka leida?

Kas "400 sotti" on vana raha või uus?

Kui vana raha siis pole sugugi palju.

CDI-de õhukulumõõtjad maksavad vanas rahas 1000 raha ehk 63€.

ikka uues rahas!! 400 euri on nagu vähe liiast välja käia selle eest!
Vasta
#14
tellisin omale homseks just ühe. 54 eur oli hinnaks.
Vasta
#15
CDI oma pidi odavam olema
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#16
(20-06-2011, 02:50 PM)kentq Kirjutas: tellisin omale homseks just ühe. 54 eur oli hinnaks.

kust sellise hinnaga tellida võimalik on?
Vasta
#17
Mina tellisin autospetsialistist.
originaali kasutatut pakuti 40 eurot.
võtan siiski analoogi ja uue kuna selle kohta netis kirjutatakse ilusaid sõnu.
Vasta
#18
(21-06-2011, 01:50 PM)kentq Kirjutas: Mina tellisin autospetsialistist.
originaali kasutatut pakuti 40 eurot.
võtan siiski analoogi ja uue kuna selle kohta netis kirjutatakse ilusaid sõnu.

aga tänud. tellisin endale ka. uskumatu hinnavahe on ikka kohtadel!!! igal pool kysiti 180- 400 euroni ja silberis oli päris 460.
Vasta
#19
(21-06-2011, 04:03 PM)erkir Kirjutas:
(21-06-2011, 01:50 PM)kentq Kirjutas: Mina tellisin autospetsialistist.
originaali kasutatut pakuti 40 eurot.
võtan siiski analoogi ja uue kuna selle kohta netis kirjutatakse ilusaid sõnu.

aga tänud. tellisin endale ka. uskumatu hinnavahe on ikka kohtadel!!! igal pool kysiti 180- 400 euroni ja silberis oli päris 460.

hinna vahe on jah päris suur, Fixuses oli täpselt sama karp 150 eur. mujal kallim.
Mina panin peale täna ja asi toimetas küll.
Vasta
#20
nii õhulugeja vahetatud,ikka pöörded yle 3000-de ei lähe ja kakub sõiduajal? tundub justkui mingi vaakumi probleem oleks,madalatel pööretel töötavad klapid,nii kui gaasi annad ei jõua enam avada???
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 128 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  E280 2008 ei käivitu normaalselt ja kast läheb lukku Katiw211 0 333 23-03-2023, 11:51 AM
Viimane postitus: Katiw211
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 374 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 840 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 536 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 1,035 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 756 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 15,030 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 1,199 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,981 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne