Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
190D 2,0 kütusekoguse reguleerimine ja uued mured!
#11
(10-10-2012, 09:58 AM)v6sa Kirjutas: Alusta diiselmootori tööpõhimõtte selgekstegemisest.Eusa_wall

Pihustiotsad? Pritsehetk? Mootori tihedus? Hõre ja hooldamata mootor ei hakka paremini käima, kui KSP reguleering peeti keerata.Eusa_whistle

Tagasilöögiklappi tehasest ei paigaldatud. Küll on aga petsialitsid neid paigaldanud oma käpardlikkuse peitmiseks või omaniku ihnsuse märgiks.
Umbes võib olla ka paagis olev sõel.

Etteandetorustik peab mõlemas suunas läbi käima!

Ei maksa eeldada et kõik kes küsida julgevad, ei oma aimu tööpõhimõttest. Pole just elu esimene diisel.
Pihustid käinud stendis, pihustavad ilusti.
Kompresiooni kül mõõtnud pole, kuid ei kahtlustaks seda absoluutselt. -30 kraadi käivitumiseks probleemi ei valmista, kohviveski kombel ringi ei käi, mootori pidurdus on mehine.

Good point on paagisõel. eelfiltri juurest paaki õhku puhuda ei õnnestunud. Kütusetorustik on originaal, mingeid isearetuslikke vigureid vahel pole.
(10-10-2012, 10:18 AM)stihl Kirjutas: Kui mulle tuleks keegi sellise murega, siis ma alustaks lihtsast katsest: kas seda autot on võimalik vabakäiguga/seisupidur maas sileda maa peal (plaatpõrand on parim) ainult pöialt kasutades edasi veerema lükata...?
190 on väike ja kerge auto.

Kui see pool korras, alles siis sukelduks mootorisse...
Mis ma sellega tahan öelda, on see, et kui pidurid peal ja sillad kõverad, siis see 55kw ei hakkagi teda erksamalt liigutama, tuuni palju tahad.
Pidurid üle käidud, üks laagritest vahetatud, vabajooks normaalne. Eile läks starter loojakarja. Suutsin üksi käimalükata.

(10-10-2012, 11:07 AM)hannes_s Kirjutas: Vot ei taha seda uskuda, mitu pooret millist kruvi keerasid. Napitud pumbaga om601 kiirendab gramm paremini kui om602 millel originaal seades pump.

Keerasin full load kruvi ja tühikäigu kruvi alustuseks 3 pööret. Panin filtrijala tagasi ja käigupealt ümbernurga siis hakkasin tagasi keerama kuni tahm normis. kokku umbes 2,5 pööret võrreldes algseisuga. Huvipärast sai proovitud ka teiselepoole, tulemuseks see et gaasipedaal ei tõstnud ühtegi pööret enam.

Hetkel ainus pääsetee tundubki see paagisõel. Tunda on et küttenäljas on see mootor. Kõik muu tundub olevat juba üle vaadatud.

Õhtul proovin starteri harjad ära vahetada, siis hakkab ehk tõde selguma.

Tänud neile kes vastata viitsisid.

(10-10-2012, 01:59 PM)itimees8 Kirjutas:
(10-10-2012, 09:58 AM)v6sa Kirjutas: Alusta diiselmootori tööpõhimõtte selgekstegemisest.Eusa_wall

Pihustiotsad? Pritsehetk? Mootori tihedus? Hõre ja hooldamata mootor ei hakka paremini käima, kui KSP reguleering peeti keerata.Eusa_whistle

Tagasilöögiklappi tehasest ei paigaldatud. Küll on aga petsialitsid neid paigaldanud oma käpardlikkuse peitmiseks või omaniku ihnsuse märgiks.
Umbes võib olla ka paagis olev sõel.

Etteandetorustik peab mõlemas suunas läbi käima!

Ei maksa eeldada et kõik kes küsida julgevad, ei oma aimu tööpõhimõttest. Pole just elu esimene diisel.
Pihustid käinud stendis, pihustavad ilusti.
Kompresiooni kül mõõtnud pole, kuid ei kahtlustaks seda absoluutselt. -30 kraadi käivitumiseks probleemi ei valmista, kohviveski kombel ringi ei käi, mootori pidurdus on mehine.

Thumbsup Good point on paagisõel. eelfiltri juurest paaki õhku puhuda ei õnnestunud. Kütusetorustik on originaal, mingeid isearetuslikke vigureid vahel pole.
(10-10-2012, 10:18 AM)stihl Kirjutas: Kui mulle tuleks keegi sellise murega, siis ma alustaks lihtsast katsest: kas seda autot on võimalik vabakäiguga/seisupidur maas sileda maa peal (plaatpõrand on parim) ainult pöialt kasutades edasi veerema lükata...?
190 on väike ja kerge auto.

Kui see pool korras, alles siis sukelduks mootorisse...
Mis ma sellega tahan öelda, on see, et kui pidurid peal ja sillad kõverad, siis see 55kw ei hakkagi teda erksamalt liigutama, tuuni palju tahad.
Pidurid üle käidud, üks laagritest vahetatud, vabajooks normaalne. Eile läks starter loojakarja. Suutsin üksi käimalükata.

(10-10-2012, 11:07 AM)hannes_s Kirjutas: Vot ei taha seda uskuda, mitu pooret millist kruvi keerasid. Napitud pumbaga om601 kiirendab gramm paremini kui om602 millel originaal seades pump.

Keerasin full load kruvi ja tühikäigu kruvi alustuseks 3 pööret. Panin filtrijala tagasi ja käigupealt ümbernurga siis hakkasin tagasi keerama kuni tahm normis. kokku umbes 2,5 pööret võrreldes algseisuga. Huvipärast sai proovitud ka teiselepoole, tulemuseks see et gaasipedaal ei tõstnud ühtegi pööret enam.

Hetkel ainus pääsetee tundubki see paagisõel. Tunda on et küttenäljas on see mootor. Kõik muu tundub olevat juba üle vaadatud.

Õhtul proovin starteri harjad ära vahetada, siis hakkab ehk tõde selguma.

Tänud neile kes vastata viitsisid.

Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: 190D 2,0 kütusekoguse reguleerimine - Autor: Laur - 08-10-2012, 02:02 PM
RE: 190D 2,0 kütusekoguse reguleerimine - Autor: hannes_s - 08-10-2012, 03:16 PM
RE: 190D 2,0 kütusekoguse reguleerimine - Autor: itimees8 - 08-10-2012, 04:27 PM
RE: 190D 2,0 kütusekoguse reguleerimine - Autor: hannes_s - 08-10-2012, 05:00 PM
RE: 190D 2,0 kütusekoguse reguleerimine - Autor: itimees8 - 08-10-2012, 05:43 PM
RE: 190D 2,0 kütusekoguse reguleerimine - Autor: itimees8 - 10-10-2012, 12:52 AM
RE: 190D 2,0 kütusekoguse reguleerimine - Autor: v6sa - 10-10-2012, 09:58 AM
RE: 190D 2,0 kütusekoguse reguleerimine - Autor: hannes_s - 10-10-2012, 11:07 AM
RE: 190D 2,0 kütusekoguse reguleerimine ja uued mured! - Autor: itimees8 - 10-10-2012, 01:59 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S203 sildade reguleerimine minenohh 2 1,260 02-06-2021, 10:45 PM
Viimane postitus: Werewolf
  190D vedrud (tagaosa on kikkis) BKR 23 10,377 08-07-2019, 03:27 PM
Viimane postitus: Ott
  190D xenon Rainiskoop 10 7,586 07-01-2017, 05:34 PM
Viimane postitus: killer666
  Probleem siduriga 190D Rainiskoop 2 3,008 07-09-2016, 08:38 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  Mured mb w202 c230 kompressoriga kenn 1 1,878 25-05-2016, 08:34 AM
Viimane postitus: 124STD
  Probleem 190d 2.5 ohutulede lülitiga. mhku 2 2,501 05-12-2014, 11:06 AM
Viimane postitus: killer666
  W201 84.a 190D salongi ventikas ToomasW201D 0 1,909 21-11-2014, 09:16 PM
Viimane postitus: ToomasW201D
  MB 190D 53kW '88 - Paagist ei tule kütet peale Kodan1k 6 4,058 19-02-2014, 11:01 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB 190D 2.0 55 kw Kasutusjuhendi otsing deeremees 1 1,908 02-02-2014, 10:05 PM
Viimane postitus: 190
  MB 190d differ? oliver330 12 8,014 09-01-2014, 10:40 PM
Viimane postitus: python



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne