Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kas W168 käigukast sobib W414 Vaneo-le?Ka korras ja unustatud.
#1
Tere,tegemist siis väikekaubikuga WDB4147001N248157 mille manuaal käigukast tegi juba ammu häält ja see lasti "võiduka lõpuni". Leidsin uue k.kasti A-klass WDB1680081J384298.Suure ringi küsimus siis selline,et kas sobib?Varuosa nr.-d on erinevad,Vaneo k.kast nr.716513 ja A-klassi nr.716500.Mõlemal on 1,7cdi mootorid,millest võib tulla numbrite erinevus?pooltelgede pikkusest,kinnitusest?Ülekande erinevusest?Kas antud A-klassi k.kast teisele sobib?Eusa_doh
Vasta
#2
(13-09-2012, 10:16 PM)kriipspois Kirjutas: Tere,tegemist siis väikekaubikuga WDB1417001N248157 mille manuaal käigukast tegi juba ammu häält ja see lasti "võiduka lõpuni". Leidsin uue k.kasti A-klass WDB1680081J384298.Suure ringi küsimus siis selline,et kas sobib?Varuosa nr.-d on erinevad,Vaneo k.kast nr.716513 ja A-klassi nr.716500.Mõlemal on 1,7cdi mootorid,millest võib tulla numbrite erinevus?pooltelgede pikkusest,kinnitusest?Ülekande erinevusest?Kas antud A-klassi k.kast teisele sobib?Eusa_doh

Sobib ikka!


Mercedes-Benz  =   Edasiliikumise parimad lahendused!
GSM - 52 222 40
Mercedes-Benz Eesti Klubi Juhatuse Liige
  
Vasta
#3
Kui nüüd saaks veel teada milles seisneb tagavaraosa nr. erinevus, saaksingi oma küsimustele vastused.Eusa_clap
Vasta
#4
Vaneo kerekood algab ikka 414 mitte 141

Vasta
#5
Väga õige tähelepanek,kuigi see minu küsimustele vastust ei anna,aitab ehk jõuda õige tulemuseniIcon_rolleyes
Vasta
#6
vaata varuosakataloogist üksikdetailide koode, differ, poolteljed, sidur.

Teine asi et palju kilomeetreid kast kestis?
Oma a-klassil vahetasin 170000 pealt kõik kasti laagrid ja esimese käigu sünkro ära. Tundus et imelikult vähe kilomeetreid kestnud.

Minuteada peaks kastid omavahel vahetatavad olema. Sidurite järgi vaata ikkagi eelkõige.
Vasta
#7
Ongi 170 000 sõitnud
Vasta
#8
Kui laiali su oma kast läks? Minu kastil oli viga alguse saanud tagumistest laagritest, sinna jookseb siuke renn, mida mööda ilmselt ka kõik tahke ollus laagritesse jookseb, uued laagrid olid kinnised ja uuenenud koodiga. Seejärel läheb sama võlli teise otsa laager ja seejärel diffrilaagrid. Esimene kord kui kasti laiali võtsin vahetasin ainult diffri omad ära, hääl ära ei kadunud. Kakkusin siis kasti veel teist korda ära ja vahetasin kõik laagrid ära ja esimese käigu sünkrorõngakomplekti ka. Kokku läks vist 120 või 140 euri. Diffrilaagrid lähevad volkari omad ka ja neid saab autoeksperdist ja need on kõige kallimad, tagumised laagrid on erilised randiga laagrid ja ka üsna kallid, rull-laagrid olid odavamad kõvasti. Laagrite vahetamine oli suhteliselt lihtne, pressi oli tarvis ainult ning paar tundi ja tehtud.
Vaneol käib vist kast lihtsamini alt ära kuna sillatala käib vist pooleks, facelift w168-l on vähemalt nii väidetavalt.

Ilmselt tuleks kastis õli vahetada ca 60000 tagant või tihedamini, et seda probleemi vältida.
Vasta
#9
(03-10-2012, 10:05 PM)thalenfrei Kirjutas: Kui laiali su oma kast läks? Minu kastil oli viga alguse saanud tagumistest laagritest, sinna jookseb siuke renn, mida mööda ilmselt ka kõik tahke ollus laagritesse jookseb, uued laagrid olid kinnised ja uuenenud koodiga. Seejärel läheb sama võlli teise otsa laager ja seejärel diffrilaagrid. Esimene kord kui kasti laiali võtsin vahetasin ainult diffri omad ära, hääl ära ei kadunud. Kakkusin siis kasti veel teist korda ära ja vahetasin kõik laagrid ära ja esimese käigu sünkrorõngakomplekti ka. Kokku läks vist 120 või 140 euri. Diffrilaagrid lähevad volkari omad ka ja neid saab autoeksperdist ja need on kõige kallimad, tagumised laagrid on erilised randiga laagrid ja ka üsna kallid, rull-laagrid olid odavamad kõvasti. Laagrite vahetamine oli suhteliselt lihtne, pressi oli tarvis ainult ning paar tundi ja tehtud.
Vaneol käib vist kast lihtsamini alt ära kuna sillatala käib vist pooleks, facelift w168-l on vähemalt nii väidetavalt.

Ilmselt tuleks kastis õli vahetada ca 60000 tagant või tihedamini, et seda probleemi vältida.
Ostsin auto katkise kastiga,laupäev saan romulast töökorras kasti,ei sa kaasa rääkida.Endine omanik ütles ,et hakkas häält tegema ja servis kallis,lasi edasi, kuniks...otsa sai.
Vasta
#10
(04-10-2012, 11:12 PM)kriipspois Kirjutas:
(03-10-2012, 10:05 PM)thalenfrei Kirjutas: Kui laiali su oma kast läks? Minu kastil oli viga alguse saanud tagumistest laagritest, sinna jookseb siuke renn, mida mööda ilmselt ka kõik tahke ollus laagritesse jookseb, uued laagrid olid kinnised ja uuenenud koodiga. Seejärel läheb sama võlli teise otsa laager ja seejärel diffrilaagrid. Esimene kord kui kasti laiali võtsin vahetasin ainult diffri omad ära, hääl ära ei kadunud. Kakkusin siis kasti veel teist korda ära ja vahetasin kõik laagrid ära ja esimese käigu sünkrorõngakomplekti ka. Kokku läks vist 120 või 140 euri. Diffrilaagrid lähevad volkari omad ka ja neid saab autoeksperdist ja need on kõige kallimad, tagumised laagrid on erilised randiga laagrid ja ka üsna kallid, rull-laagrid olid odavamad kõvasti. Laagrite vahetamine oli suhteliselt lihtne, pressi oli tarvis ainult ning paar tundi ja tehtud.
Vaneol käib vist kast lihtsamini alt ära kuna sillatala käib vist pooleks, facelift w168-l on vähemalt nii väidetavalt.

Ilmselt tuleks kastis õli vahetada ca 60000 tagant või tihedamini, et seda probleemi vältida.
Ostsin auto katkise kastiga,laupäev saan romulast töökorras kasti,ei sa kaasa rääkida.Endine omanik ütles ,et hakkas häält tegema ja servis kallis,lasi edasi, kuniks...otsa sai.

kui vähegi vaeva viitsid näha, võta see uus kast korraks pooleks, näed vähemalt diffri laagrid ja rull-laagri võlli seisukorra ära. Pooleksvõtmisega midagi muud ei kaasne, midagi laiali ei lenda aga silikooni pead ainult uue panema ja enne ära puhastama korralikult.
Umbes tunni töö.

ses mõttes et kui need kastid sellised äbarikud on siis on lihtsam enne järgi kontrollida ju. Diffrilaagrisaaledele (koonus-rull) tulevad jäljed sisse. Samas lammar hakkab jälle teistpidi sind peetima kui tõesti mingi jama on kastiga.

Vasta
#11
Nii, kast vahetatud,kõik sobis,ongi põhimõtteliselt A-klass kõhu alt.Proovisõit veel tegematta,kas ülekanne on sama või mitte ei tea veel,annan teada kas spidokas valetab või mitte.
Vasta
#12
Kas A klassil on spidole miski andur kusagil jõuülekandes, et kardad valetamist?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#13
(15-10-2012, 03:13 AM)Laur Kirjutas: Kas A klassil on spidole miski andur kusagil jõuülekandes, et kardad valetamist?
Käigukastil on ainult tagurpidi käigu tule andur,ratastel abs andurid,sealt vast auto kiirust ei arvuta(või eksin),mõtlen et kui siis äkki on A-klassi kast natsa kiirem kui kaubiku varjandil.Ainuke erinevus mis olen leidnud on tagasillal on ketaspidurid,A-l aga trumlid.
Vasta
#14
ABSilt ikka kiirus
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w168 saaga jätkub arcar 30 1,594 19-04-2021, 07:33 AM
Viimane postitus: arcar
  A170 CDI (W168) ei käivitu benzest 8 14,414 13-08-2019, 05:31 PM
Viimane postitus: villimar
  195/65 r15, kas mahub A170-le? kunks 2 4,749 17-08-2018, 02:08 PM
Viimane postitus: kunks
  W168 A190 2001 a otsin kasutatud roolivõimu. aeg 0 6,072 18-07-2016, 12:44 AM
Viimane postitus: aeg
  w168 rool keerab tagasi. törr 1 6,500 24-06-2016, 05:23 PM
Viimane postitus: törr
  W168 omanikud ETTEVAATUST esituledega Hasso 3 8,430 17-12-2015, 12:19 AM
Viimane postitus: nostromo
  w168 kesklukule kaugjuhtimispult. vilts 1 4,545 25-10-2015, 06:49 PM
Viimane postitus: vilts
  Vaneo`le püsikiiruse hoidja anttil 4 5,612 28-06-2014, 10:29 PM
Viimane postitus: anttil
Exclamation bensiini mootoriga w168 vigane õhuandur, õhulugeja. Mrko 6 10,311 18-11-2013, 01:51 PM
Viimane postitus: virgo
  W414.Põlevad mootori sümbol ja EPC tulukesed. kriipspois 2 4,656 22-07-2013, 08:37 AM
Viimane postitus: waseemjutt647



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne