Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ettevaatust kasutajaga MBw140 sõidukite ostmisel.
#1
Ostsin tema käest aasta tagasi umbes Mercedes-Benz s300 td, mis osutus suhteliselt saaniks.
1.-Küsimusele, kas pump leemendab, vastati kindel EI.
2.-Rooste kohta öeldi, et pole kusagil.
3.-Kliima väidetavalt töötab.
4.-Sillad korras ning remonti ei vaja.
5.-Mootor ei pidavat õli võtma

Kui autot näitama tuli, siis oli kapotialune eriti puhtaks lakutud.
1.-Kütusepumbal esialgu ei märganud leemendamist, Haapsallu jõudes oli täitsa märg. Muuseas, selline leemendamine oli kestnud juba pikalt, kuna diisel oli ära söönud ühe mootoripadja.
2.-Parempoolne esimene nurk oli täiesti läbi - ei vaevunud sinna vaatama kahjuks, kuna usaldasin müüjat.
3.-Kliima ei töödanud.
4.-Kuna w140-l mina ei tuvastanud ühtki sillakolksu kõrvaga, siis 3 päeva pärast ostu sillakontrolli minnes oli tagasillas 3 õõtsa, midagi oli esisillas ka, ei mäleta.
5.-Mootor võttis õli u 300km - 1l, tosooli läks ka ikka üksjagu. (500km ning vala uuesti paak täis)

Eelneva jutuga ei soovi kellegile halba ning ise ka ei kiunu, et s*ta auto ostsin, oma viga, et ei vaadanud.
Seoses enda halva kogemusega hoiatan järgnevaid inimesi, kellel on kavas tema autosid osta, hoolega kontrollida, mida nad ostavad ja müüja juttu ei tasuks väga tõsiselt võtta.


Vasta
#2
Kõige tähtsama asja jätsid mainimata, palju maksis?
Sellest oleks pidanud alustama Icon_rolleyes

Vasta
#3
Viimase kuulutuse järgi saab 199 musta värvi, heleda nahksisu ja automaatkastiga W140 S-klassi omanikuks juba 1499.- eestSmile Natuke nörgamöistuslik oleks ju loota et see on samas korras mis 10.000 maksev isendEusa_wall
Vasta
#4
(08-09-2012, 08:56 PM)e220 Kirjutas: Ostsin tema käest aasta tagasi umbes Mercedes-Benz s300 td, mis osutus suhteliselt saaniks.
1.-Küsimusele, kas pump leemendab, vastati kindel EI.
2.-Rooste kohta öeldi, et pole kusagil.
3.-Kliima väidetavalt töötab.
4.-Sillad korras ning remonti ei vaja.
5.-Mootor ei pidavat õli võtma

Kui autot näitama tuli, siis oli kapotialune eriti puhtaks lakutud.
1.-Kütusepumbal esialgu ei märganud leemendamist, Haapsallu jõudes oli täitsa märg. Muuseas, selline leemendamine oli kestnud juba pikalt, kuna diisel oli ära söönud ühe mootoripadja.
2.-Parempoolne esimene nurk oli täiesti läbi - ei vaevunud sinna vaatama kahjuks, kuna usaldasin müüjat.
3.-Kliima ei töödanud.
4.-Kuna w140-l mina ei tuvastanud ühtki sillakolksu kõrvaga, siis 3 päeva pärast ostu sillakontrolli minnes oli tagasillas 3 õõtsa, midagi oli esisillas ka, ei mäleta.
5.-Mootor võttis õli u 300km - 1l, tosooli läks ka ikka üksjagu. (500km ning vala uuesti paak täis)

Eelneva jutuga ei soovi kellegile halba ning ise ka ei kiunu, et s*ta auto ostsin, oma viga, et ei vaadanud.
Seoses enda halva kogemusega hoiatan järgnevaid inimesi, kellel on kavas tema autosid osta, hoolega kontrollida, mida nad ostavad ja müüja juttu ei tasuks väga tõsiselt võtta.
vanal autol ainult 5 viga... väga hea isendi said siis ju Big GrinBig Grin

Vasta
#5
Kurb lugu Smirk Mis konkreetne w140 see siis on? Ja kes selle omanik hetkel on? Kas probleemid said lahendatud? Eusa_think
Vasta
#6
Auto hind oli u 4000eur, sel hetkel oli müügis teised 4500 ja 5500.
nostromo, ma saan aru igasugustest pisivigadest. Inimene vastas mulle küsimusele "Kas auto mootor võtab õli või sööb tosooli?", "Kas kõrgsurvepump lekib?" eitava vastusega, siis kas see sinu arvates on tema käitumine õigustatud?
Ma ei usu, et diisel sööb 3-me päevaga mootoripadja ära. Seega see lekkis enne ostu, kuid jutu järgi oli korras.
Kui keegi ei tea, siis tänapäeval nimetatakse seda VALETAMISEKS! Natuke nõdrameelne on müüjat õigustada.
Ermo, ka sulle ütlen, et ma ei tahtnudki saada mingit 100% korras autot, kuid kas sina arvestad auto ostul kohe mootori kap. remondiga?
Väga ei usu.

Sõiduki reg. märk: 120 BCV

Ainuke asi, mis öeldi ja oli ka katki, oli ESIKLAAS. Kõik pidi olema väga heas korras, remonti ei vaja ning hästi hooldatud.



Igaljuhul praegu ma näen, et te rohkem õigustate müüjapoolset käitumist ehk valetamist. See on küll suur üllatus siin foorumis.
Vasta
#7
(08-09-2012, 08:56 PM)e220 Kirjutas: Ostsin tema käest aasta tagasi umbes Mercedes-Benz s300 td, mis osutus suhteliselt saaniks.
1.-Küsimusele, kas pump leemendab, vastati kindel EI.
2.-Rooste kohta öeldi, et pole kusagil.
3.-Kliima väidetavalt töötab.
4.-Sillad korras ning remonti ei vaja.
5.-Mootor ei pidavat õli võtma

Kui autot näitama tuli, siis oli kapotialune eriti puhtaks lakutud.
1.-Kütusepumbal esialgu ei märganud leemendamist, Haapsallu jõudes oli täitsa märg. Muuseas, selline leemendamine oli kestnud juba pikalt, kuna diisel oli ära söönud ühe mootoripadja.
2.-Parempoolne esimene nurk oli täiesti läbi - ei vaevunud sinna vaatama kahjuks, kuna usaldasin müüjat.
3.-Kliima ei töödanud.
4.-Kuna w140-l mina ei tuvastanud ühtki sillakolksu kõrvaga, siis 3 päeva pärast ostu sillakontrolli minnes oli tagasillas 3 õõtsa, midagi oli esisillas ka, ei mäleta.
5.-Mootor võttis õli u 300km - 1l, tosooli läks ka ikka üksjagu. (500km ning vala uuesti paak täis)

Eelneva jutuga ei soovi kellegile halba ning ise ka ei kiunu, et s*ta auto ostsin, oma viga, et ei vaadanud.
Seoses enda halva kogemusega hoiatan järgnevaid inimesi, kellel on kavas tema autosid osta, hoolega kontrollida, mida nad ostavad ja müüja juttu ei tasuks väga tõsiselt võtta.

Neli esimest punkti on elementaarsed asjad, mida enne ostu tuleb oma silmaga üle vaadata ja kui ise ei oska või ei taha, siis las teeb seda spetsialist väikese raha eest.

Vasta
#8
Ostsid ju kasutatud masina.
Saan aru, et auto oleks olnud alla 10tuhande sõitnud ekseplar.
Mina küll peale kaklust enam rusikatega ei vehiks.

Selles, et sa ise asja üle ei konrollinud, pole müüja küll süüdi.
Võib-olla tema arusaamad korras autost on lihtsalt teisel "level"il??

Kasutatud auto ostmine on ostja(mitte müüja) risk.

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#9
Njah, 4000 on sellise isendi eest nats palju küll, 2000 oleks normaalne.
Kuid eks see olegi et esimese auto ostuga tuleb kooliraha maksta.

Üle 2 aasta tagasi ostsin 3,5 keuriga kah 140 mis omaniku sõnul pidi üsna heas korras olema, kah välimusel polnud viga. Kodus teda ehitama hakates läks aga tuju üsna hapuks, masin oli ikka varjatud kohtadest totaalselt läbi roostetanud ja vaeva andis temaga näha terve puhkuseaja ja veel paar kuud otsa, kuid nüüd vähemalt on 140 ehitus selge ja mida teda ostes vaadata Nod

Siin on juba ennegi öeldud et kasutatud auto ostmine on loterii.
Nüüd sai soetatud järgmine s350td ja seda sai ostetud juba teise pilguga , roomatud all peal ja sees. Hinnaks oli ainult 2 keuri, kuid kere on tugev roostes pole, kusagilt midagi ei tilgu, sõidab ilusti, pisivigu muidugi on kuid need pole kõne väärt, a la rihmaamortisaator, pihutäis pirne, ning vaja uus keskluku kompressor
Ja teha korralik korrosioonitõrje.
Samas käisin ka vaatamas ühte 97 a 140 mille eest taheti 6 keuri, kuid mis oli selline et tema äratoomiseks oleks sobinud ka ämber, luud ja labidas Unibrow

Samas sinu auto vead pole eriti letaalsed, nt minu jaoks on seal ainult ületamatuks takistuseks kliima, ülejäänu on kõik kodus garaazis lahedatatav, oleks ainult AEGA.

Vasta
#10
(09-09-2012, 08:11 AM)janek126 Kirjutas: Ostsid ju kasutatud masina.
Saan aru, et auto oleks olnud alla 10tuhande sõitnud ekseplar.
Mina küll peale kaklust enam rusikatega ei vehiks.

Selles, et sa ise asja üle ei konrollinud, pole müüja küll süüdi.
Võib-olla tema arusaamad korras autost on lihtsalt teisel "level"il??

Kasutatud auto ostmine on ostja(mitte müüja) risk.

Edud.
Janek.
Ma pakuks, et päris nii ikka ei ole. Antud juhul on tahtlikult varjatud vigu ja valetatud sõiduki seisukorra kohta. Auto hind ei ole siin üldse määrav, pole vahet kas 4000 või 10000 euri. Kui nende variatud vigade kompensatsiooni osas ei saa kokkuleppele siis ma viiks auto lihtsalt tagasi.
Vasta
#11
Kino! Sama tegelane peaks olema, kes proovis kunagi suurest vihast teha oma foorumit w140-le.
Mulje jääb küll, et täpselt nii see müük käib, lakutakse puhtaks ja tehakse parandamatu asi korda, et võimalikult suurt kasumit müügist saada.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=24377
Vasta
#12
Pole vist vajadust vaieldagi teemal kasutatud autod ja nende vead. Andke daamid andeks aga reeglina pidavat naiste autodel esinema vaid 2 viga:
1. Ei lähe enam käima
2. Kuskil koliseb midagi.

Rullnokkadel seevastu autodel vaid enamesinev 1 viga: Raadio liialt lahja sest kolinad kostavad läbi.

Samas tean üht "autopede" kes kasutatud autot ostes alustab pedaalikummide vahetusega, rääkimata sajast muust pisiasjast mis kõik tema arvates on vajalik esmalt uutega ja alles seejärel saab sõita.

Mõne arvates on õlikulu 1l 1000km. kohta täiesti normaalne, teisel vahemikus hooldusest hoolduseni lisaõli vajav mootor täiesti kutu jne.

Kõik hinnangud on siiski vaid müüja ja ostja isikupärased ja sõltuvad vaid nende väärtushinnangutest. Hinna ning kvaliteedi suhet kasutatud auto puhul reeglina pole olemas, võime vaid eeldada et kallim on rohkem korras aga ... ja siit mured algavadkiEusa_wall
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#13
Kommenteeriks vaid niipalju et ehk oled järgmisel otsmisel targem ja vaatad masina oma silmaga üle, või lased seda kellegil teha. Kõik ülejäänud on eelnevate kommenteerijate poolt juba öeldud.

edu.
Vasta
#14
Njaa, mis siin ikka kommenteerida. Kahju kuulda.

Samas müüja on alati rõhutanud, et tema auto (W140) on üldiselt etalon ja parim võimalik turul, teised on ilmselgelt ülehinnatud. Eusa_doh

Võta siis kinni.

Mul üks sõber, kes isegi väiksema defektiga asja (mis on räägitud teadlikult valeks) viib tagasi, kui vaja siis jõuga, või laseb konkreetselt kõik valetatud asjad korda teha, ilma et peale maksaks. Isegi siis, kui hind ületab auto hinna ja ostja võtaks nö auto sama raha eest tagasi.

Moraal on selles, et Eesti on väike ja huiareid huiatakse üldiselt veel hullemini.

Edu igal juhul!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#15
Ma ei hakka õigustama konkreetset müüjat aga toon sisse teise perspektiivi (mis küll ilmselt antud ostja puhul ei kehti).

Oletame et auto omanik on tehnikakauge inineme (nt. naisterahvas või kontorirott), kes ise kapotti alla palju ei vaata ja laseb kellelgi kolmandal (näiteks mehhaanikul) autot sõitmas hoida. Nüüd tuled sina ja küsid väga spetsiifilise küsimuse, et kas see või see on korras? Sellel inimesel ei pruugi olla õrna aimugi, kas see on korras või mitte ja tema võib ka heausklikult eeldada, et on. Sa ju ei saa eeldada, et inimene hakkab müüdavat asja maha tegema kui ta kindlalt ei tea, et sellel midagi viga on.

Vana autot ostes tuleks ikka teha enne ostu väike investeering ja asjad üle kontrollida või lasta kontrollida. On ju loogiline, et midagi võib katki olla, see on ju eelmise milleeniumi auto. Olles ise oma vanasid autosid müünud, olen tihti teada saanud vigu, millest mul polnud enne õrna aimugi.


Vasta
#16
Konkreetsel juhtumil on auto müüja MB foorumis registreerinud, ja see vähemalt näitab, et ei ole ta nii kaugel oma teadmistega autodest.
Vähemalt ta on MB huviline, kes arvatavasti natuke uurib ja loeb kasuliku info siin. Miks ta siis kindlalt eitas kõik need probleemid? Kui kindlalt eitas, siis ju teab millest küsiti. Võiks ju ausalt öelda, et täpselt ei tea, või pole need asjad kontrollinud. Kui aga masin sööb õli nii palju, siis pidi müüja sellest kindlasti teadma. Minu arvates see foorum ongi selleks - teine teist aitamiseks mitte peetmiseks ja abinõu küsimiseks. Et saaks omavahel ausad ostud/müügid teha. Muidugi sõltumatu müüjast peab ostja alati väga tähelepanelik olema ning oma silmaga auto ülevaatama enne ostu, eriti lihtsad asjad nagu rooste jne.

See on minu isiklik arvamus Unibrow
Vasta
#17
Aasta hiljem teha teema,et nii oli...no ma ei tea.
Miks ei viinud autot kuhugi remondid töökotta kontrolli?Minusilmis olenemata müüjast,kas sõber-foorumi kaaslane-suvaline jne,peaks autot kontrollima kuskil pädevamas ettevõttes,kui endal teadmisi niipalju ei ole.
Olles saanud remondiettevõttest kalkulatsiooni,siis sealt välja praakida vähetähtsad/vanusega kaasvevad vead,teha kalkulatsioon ja siis mõelda,kas tasub osta v ei.Samas oleks see ka argument hinna läbirääkimistel.
Aga eks tüüpiline auto ostja tahabki 4000 eri eest tutikat autot ja eks iga automüüja jaoks on tema 4000 eurine auto väärt 10,000euri,mida ta siis raske südamega müüma peab.
Surnud ring :S
R129 & R230 & X167
Vasta
#18
(12-09-2012, 07:15 AM)Sqad Kirjutas: Aasta hiljem teha teema,et nii oli...no ma ei tea.
Miks ei viinud autot kuhugi remondid töökotta kontrolli?Minusilmis olenemata müüjast,kas sõber-foorumi kaaslane-suvaline jne,peaks autot kontrollima kuskil pädevamas ettevõttes,kui endal teadmisi niipalju ei ole.
Olles saanud remondiettevõttest kalkulatsiooni,siis sealt välja praakida vähetähtsad/vanusega kaasvevad vead,teha kalkulatsioon ja siis mõelda,kas tasub osta v ei.Samas oleks see ka argument hinna läbirääkimistel.
Aga eks tüüpiline auto ostja tahabki 4000 eri eest tutikat autot ja eks iga automüüja jaoks on tema 4000 eurine auto väärt 10,000euri,mida ta siis raske südamega müüma peab.
Surnud ring :S

Mõned vead isegi töökoda ei leia, kiire kontrollimise ajal, tuleb 2 kuni 4 tundi otsida kõik vead ja normaalses kohas selle eest tahavad normaalne raha, seega paljud ei viitsi seda teha.
Vasta
#19
(12-09-2012, 10:51 AM)edgar1982 Kirjutas: Mõned vead isegi töökoda ei leia, kiire kontrollimise ajal, tuleb 2 kuni 4 tundi otsida kõik vead ja normaalses kohas selle eest tahavad normaalne raha, seega paljud ei viitsi seda teha.

Aga pärast viriseda on viitsimist küll.Eusa_liar

Ma ei kaitse antud hetkel kuidagi toda arusaamatut tegelast (mina ju saatsin ta siit minema, oma foorumit looma), kuid kasutatud auto ost on alati loterii.Paranoid Muidugi on jama, kui müüja teadliku pettuse peale välja läheb, kuid siis peaks reageerima kohe - juba paar nädalat on minu arvates liiga pikk aeg, öelgu seadus, mida tahes.

Kuigi, tegelikult ei teeks kohtupretsedent üldse paha ja siin võiks kaasus isegi olemas olla - me kõik mäletame, kui hea see auto ikka pidi olema. Kas teemaalgatajal on piisavalt suur rahakott (ja karvased munadIcon_rolleyes) selle tee jalgeallavõtmiseks?
Vasta
#20
Tere

Nõustun ka sellega et kasutatud auto ost on loterii. Olen ka palju autosid müünud ja ostnud. Kuid lugedes neid vigu mis sinu autol esinesid. Siis tundub et sa läksid puhtalt sügavale müüja usaldusele välja isegi vist ei vaevunud kapotti lahti lööma. Paraku meil siin eestis on selliseid karvaseid müüjaid palju, kes kasutavad hooletud klienti ära. Minu viimane insident oli ühe Volvo-ga. Kangutasin pealt ja alt ja tegin proovi sõitu. No kõik oli nagu peab. Müüja ka väitis et kõik töötab. Njah minu sõit lõppes peale 150 km, Kui käigukast lõpetas töö. Kõne müüjale ja ja saime kompromissile, kus auto jäi mulle ja ta maksis osa auto rahast mulle lihtsalt tagasi. Tahan õelda sellega seda, et kui sul pole alati võimalik autot kuskile teenidusse viia, siis viida auto juures üsna kaua aega uuri igasuguseid asju, esita kohati ka totraid küsimusi. Ja siis kui oled auto ära ostnud ja tõesti ilmneb kohelslt mingi tõsisem viga siis ka koheselt müüja poole tagasi pöördu. Reeglina halva kauba müüjad murduvad ja annavad alla juba siis kui autot uurid. Aga on ka erandeid. Aga kui tahad osta autot nii et vinguma ei pea siis tuleb sammud seada esindusse, uks jalaga lahti ja õelda et ma võtan selle sealSmileSmileSmile. Ühesõnaga kasutatud auto ostu ja müügi juures on vaja kannatust ja närvi.

Tervitades Siim.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mida jälgida SLK (R170) ostmisel 123 0 2,191 29-11-2013, 01:28 AM
Viimane postitus: 123
  abi ostmisel E 220 cdi 2004 mgrifon 8 9,275 11-03-2011, 12:13 AM
Viimane postitus: marek
  w203 ostmisel nõu, kriitikat ja hinnangut tarvis rakk 19 9,125 31-08-2008, 02:05 AM
Viimane postitus: rakk
  palun abi esimese auto ostmisel mirtel 6 5,384 08-08-2008, 06:48 PM
Viimane postitus: marek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne