Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
...190 tahhomeeter...
#21
(22-12-2016, 04:24 PM)Rainiskoop Kirjutas: sooviks ikka originaali tööle saada vnoh see mis kellaplokis, mainin ka seda et kellaplokk on vist bensiini oma kas siis ei saa tööle seda?

No loogiline ju, et ei saa, bensuka tahho saab kõva signaali poolilt ja diisli oma migilt hädiselt andurilt. Plokid, mis nõela liigutavad on ilmselgelt erinevad.
Diisli tahhokat siis pole kuskilt saada?
Vasta
#22
Asi pole ilmselt "kellas", vaid elektroonikas, mis kella "käitab".
Või arvasid, et soovitan karpi, mis ise pöördeid kuvab?
Küsin otse: Kas vaatasid, mis lingi taga oli või vastasid juba enne vaatamist?

Mulle jäi selline tunne, et postitasin selle oma jaoks Retard

Originaalsüsteem on muidugi õige, aga mõtsin soovitada lihtsat ja odavamat varianti.

Diisli ja bensuka tahhokad on ju samad? Nagu ka 4, 5, 6, 8 või 12 silindri tahhod.
Küsimus on infos, mis kellani jõuab. Pärast on lihtsalt vaja sagedus vastavalt paika panna, et skaala õige oleks.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#23
Hents, sama raha eest ta saab juba ju originaal kellade ploki koos kogu jamaga ntx SIIT, kus hind on samuti 7 kümpi kanti ja mõtlema väga ei pea.
Ja tahho on õige ning mitte mingeid punaseid alasid nagu bensukal ei ole.

Ja Eestis, üleüldse, me oleme siiani harjunud, et sellised asjad vahetavad 10-15€ omanikku...Eusa_whistle
Iseasi, kas diisli tahhot saada on, paigaldati seda vist ju ainult tellimuse peale. See oli järelpaigalduse tahho ja OE-s olid kõik analoogkellaga.
Vasta
#24
(22-12-2016, 06:56 PM)hents99 Kirjutas: Asi pole ilmselt "kellas", vaid elektroonikas, mis kella "käitab".
Või arvasid, et soovitan karpi, mis ise pöördeid kuvab?
Küsin otse: Kas vaatasid, mis lingi taga oli või vastasid juba enne vaatamist?

Mulle jäi selline tunne, et postitasin selle oma jaoks Retard

Originaalsüsteem on muidugi õige, aga mõtsin soovitada lihtsat ja odavamat varianti.

Diisli ja bensuka tahhokad on ju samad? Nagu ka 4, 5, 6, 8 või 12 silindri tahhod.
Küsimus on infos, mis kellani jõuab. Pärast on lihtsalt vaja sagedus vastavalt paika panna, et skaala õige oleks.
Taga oli vast tahhoka oma kui ma ei eksi siis üks klemm oli TD ja teine oli +



Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
#25
(22-12-2016, 06:56 PM)hents99 Kirjutas: Diisli ja bensuka tahhokad on ju samad? Nagu ka 4, 5, 6, 8 või 12 silindri tahhod.
Küsimus on infos, mis kellani jõuab. Pärast on lihtsalt vaja sagedus vastavalt paika panna, et skaala õige oleks.

Ei ole samad, bensuka tahokas on diislipeal kohe põhjas.
Diislil vahet pole, mitu silndrit on, hoorattal on kõigil samapalju hambaid.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#26
(22-12-2016, 11:15 PM)Laur Kirjutas:
(22-12-2016, 06:56 PM)hents99 Kirjutas: Diisli ja bensuka tahhokad on ju samad? Nagu ka 4, 5, 6, 8 või 12 silindri tahhod.
Küsimus on infos, mis kellani jõuab. Pärast on lihtsalt vaja sagedus vastavalt paika panna, et skaala õige oleks.

Ei ole samad, bensuka tahokas on diislipeal kohe põhjas.
Diislil vahet pole, mitu silndrit on, hoorattal on kõigil samapalju hambaid.
juba otsin diisli oma jah, jõudis ka minuni info et diisli ja bensuka omad erinevad



Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Vasta
#27
Ok, minu viga. Arvasin, et andurit ega muud elektroonikat pole.

Laur, Tahho on ikka tahho (umbes sama võrdlus nagu bensuka ja diisli turbo). Kui impulssi muuta, siis näitab ikka õigesti, pelgalt klemm peale lahendus eeldab omavahel sobitatud tükke.
Selle karbiga, mis ma linkisin, saab kõik tahhokad õiget pööret näitama. Ja lisaks ei pea andurit paigaldama.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#28
1.8 80kw ei olnud ka ja tahtsin ka et oleks. Kahju et ei märkinud üles selle ühendamist aga midagi meeles on. Vanalt sai ära võetud ja teisele peale pandud. Mis mul hästi meeles on et üks ühendus (TD) tuli ühendada diagnostikapesa kõrvale (kruvi). Sinna tuli ainult juhe mis kuhugi edasi ei läinud (roheline/kollane juhe). Ja + signaal juhi poolne vasaks siseseina alt või oli põrandamati all, on 4 või 5 ühenduspesa kus saab juhtmeid juurde lisada. 2 paremalt poolt olid pidevalt 12v.(kontrolli). Ei mäleta kuhu täpselt ühendasin kas vasakult teisse või paremalt teisse.
Loodan et on teile abiks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Heart W201 MB 190 küsimused EnricoN 1 152 31-03-2024, 12:31 AM
Viimane postitus: EnricoN
  W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? Uku 7 5,683 22-03-2018, 05:00 PM
Viimane postitus: aialipp
  Mb 190 w201 esiratta mure Daniel 4 3,175 23-02-2016, 02:09 AM
Viimane postitus: tomm49
  MB 190 elektrikala Daniel 5 3,918 20-11-2015, 06:09 PM
Viimane postitus: Daniel
  190 trikitab MB 190 1 2,913 03-10-2014, 08:47 AM
Viimane postitus: v6sa
  w201 190 mootori temperatuur. MB 190 12 10,961 15-09-2014, 05:25 PM
Viimane postitus: JorgenP
  Salongipuhur puhub sooja ainult juhi poolel(190 E) hanas 4 3,797 18-11-2013, 12:42 PM
Viimane postitus: hanas
  190 E, lambda asukoht hanas 5 3,207 31-10-2013, 09:54 PM
Viimane postitus: hanas
  190 E puterdab hanas 4 3,570 04-09-2013, 09:23 PM
Viimane postitus: kaupo51
  mb 190 d w201- milline võimsam generaator krissu606 1 2,165 31-07-2013, 09:10 PM
Viimane postitus: hannes_s



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne