Postitused: 6
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
0
Oskab ehk keegi öelda,et kas 3,0D mootorile sobib ainult kolmese diisli käigukast või sobivad sinna ka teiste mootoritüüpide käigukastid?Mõne benzuka oma jms...
Tegu nimelt kolmese vabalthingavaga millel automaatkäigukast.
Nb!
Kui kellelgi selline käigukast kuskil vedeleb,palun andke teada!
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
2.0 ja 2.5 disla oma peaks istuma, mõne bensuka oma ka ma arvan, aga sellest peab keegi targem rääkima.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 344
Teemad: 48
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
minul on 3.0 diisli otsas 2.3 käigukast ja toimib ilusti.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Eks targemad prandavad, aga üldiselt peaks olema nii: R-mootorite kastid on füüsiliselt vahetavad omavahel. Oluline on, et starteri koda oleks juhi pool.
Diislil ja bensukal on erinevusi ülekannetes, kuid need on detailid ja neljas on niikuinii otsekäik.
Suurem on erinevus turbiinidel - diisli stall on madalamal.
loet natuke R129 postitusi käigukastide teemal - ta on vist kõik ära öelnud...
Postitused: 6
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
0
Tänud,katsun lugema hakata...
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Esmalt tee kindlaks kas sul on suur või väike kast, millele asendust otsid.
Väike ei lähe ilma aretusteta suure asemele.
2.3 on võrr sellel väike kast.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 344
Teemad: 48
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
Noh minul oli see teema et sai 2,3 bensukaks diisliks tehtud ja kuna doonorauto millelt sai mootor võetud, kast jubedalt libises saigi 2,3 bensuka kast sinna mootoriotsa pandud. Mina mingeid suuruse erinevusi kyll ei täheldanud (jutt käib 88 ja 89a. autost) mõlemad 4 käigused ja väliselt suht sarnased. Ära sai vahetatud ainult kasti tross (bensukal see koos S/E vaakumlülitiga) kuna trossi mootoripoolne ots on 2,3 teistmoodi kui diislil, siis oligi lihtsam see äravahetada.
Kui ma õigesti mäletan siis sai kaa turbiin 2,3 oma.
Ma ei tea palju see midagi muudab,aga minul jäi muidugi kaa taga reduktor 2,3 oma.
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Apr 2012
BMW, igaüks võib seda endale lubada!
http://sm1.kr/1KB4
Postitused: 344
Teemad: 48
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
Minumeelest pistik ja torud kaa sama kohapeal.