08-01-2012, 03:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2012, 06:54 PM ja muutjaks oli rock.)
(08-01-2012, 12:46 PM)R129 Kirjutas: Päris huumori teema siin ikka püsti pandud
Olgu, ma ei räägi enam kui kõva mees ma olen ja ei kraakle rohkem rullnokalikult nagu kasutaja "stihl" seda mainis, selline teemaarendus minupoolt oli suunatud teemaalgataja pihta ja/või vastu kuna mul oli temaga oma kana. Me oleme sõbrad ja oleme sellest rääkinud ja kummagil pole sellest mingit probleemi. Igaljuhul nüüd vabandan viisakalt kõigi kasutajate ees, et leidsin võõra teema kus ennast välja elada, kindlasti seda ei juhtu enam.
(08-01-2012, 12:46 PM)R129 Kirjutas: Kui nüüd rääkida õmbluse kvaliteedis siis arenguruumi ikka veel on (mitte paha pärast). Kui õmblus pole nii SIRGE, et vähimatki kõrvalekallet näha pole, siis saab asja parendada.
Jaa absoluutselt on sul õigus, pole need õmblused perfektselt sirged. Ülevalpool mainisin, et tegin selle auto 2 aastat tagasi mil ma veel ennast väga kindlalt ei tundnud, küll oli siis juba aastaid kogemusi, aga ikkagi. Nüüdseks olen igapäevaselt selle tööga tegelenud ja kogemusi oluliselt rohkem ja õmblused ka sirgemad.
(08-01-2012, 12:46 PM)R129 Kirjutas: Kui sirgeks tõmmatud nahk omab varjundeid siis saab paremini. BRABUSE "kvaliteet" (vähemalt need mida mina olen näinud ehk mitte paarsada tuhat euri maksvad supercarsid) - see on minu arvates ka üks koht millest ei tasuks eeskuju võtta. Kui räägid DESIGNO käsitöömeistritest, siis võtan mütsi maha.
Ma nüüd ei saanud päris hästi aru mida sina mõtlesid, aga ma püüan nii kirjutada nagu mina mõtlen - kui vaadata näiteks väga teraselt Brabuse kodulehel Hi-res pilte siis see töö näeb välja ikka nagu käsitöö, ehk siis pole samuti kõik õmblused perfektselt sirged, kuigi võiks sellise hinnaklassi autolt oodata. Antud G omanik omas mõni aasta tagasi ka Bentley Continental GT, eks seda salongi sai tundide kaupa tookord jõllitatud ja tollega oli sama lugu - ma ei ütle, et seal oli midagi kõver, aga lausa joonlauaga poleks mõtet mõõtma olnud minna samuti. Mõlemad nii Brabus kui Bentley on ju samamoodi inimeste tehtud nagu ma arvan ennasti olevat, aga kui rääkida "Designost", mida ma olen samuti tundide kaupa kõrvalgaraažis jõllitanud siis see ei tundu olevat inimese tehtud lihtsalt kõik on nii perfektne, et lausa nutt tuleb peale.
(08-01-2012, 12:46 PM)R129 Kirjutas: Kõik sellised nurgatagused ja ka respekteeritud tuunijad (k.a BRABUS jne), nende toodetel on mingi kodukootud kõrvalmaitse juures. No pole mina veel näinud perfektset pilti Eestis tehtud töödest (tõsi pole ka väga otsinud).
Jällegi nõustun. Erinevalt sinust hoian ma ennast pidavalt kursis kes midagi sarnast siin Eestis teeb ja tõepoolest, ka mina pole sellist pilti veel leidnud. Ilmselt on asi ikkagi kliendi rahakotis ja kannatlikuses, pole meil palju neid kes raatsiks 5000 eurot pluss ainuüksi salongi peale matta ja autota mitu kuud olla.
(08-01-2012, 12:46 PM)R129 Kirjutas: Samas võtad originaal AMG ja silm puhkab - õmblus on sirge, õmblused on parralleelsed, maitsekad värvid jne.
Just, kuna AMG on seeriatoode siis suurem osa tööd teeb ära masin,(skäneerib detaili, arvutab tükkide mõõdud, lõikab naha, + enamvähem iga õmbluse jaoks on masin pluss üks naisterahvas kes päevad läbi ainult seda ühte detaili õmblebki)
Värvidega tehasetootjad üle ei pinguta arvestusega, et see võiks meeldida kõigile ja poleks liiga väljapeetud. Ma samamoodi pole ei musta ega valge pooldaga ega ka nende kahe kombinatsiooniga. Hetkel tegelen ühe projektiga kuhu tuleb tumeroheline nahk mis minu ja omaniku silmale just see õige
(07-01-2012, 09:33 PM)stihl Kirjutas: Mina isegi jätaks teema alles, siis saaks kõik soliidsed inimesed (ja firmad) google otsingumootori kaudu lihtviisil teada, et kas viia oma auto "sitaks kõva mehe Imre Ulst`i" (loodan, et ma ei solva nüüd kedagi, inimese enda sõnad ju) ...või mõne muu sadulsepa juurde.
Sinu kahjuks ei anna otsingumootor küll ühtegi viidet miks mitte minu juurde oma auto tuua. Vaata veel korralikult minu galerii läbi ja tee järeldused kas selliseid autosid kobakäppade juurde ikka viiakse. Kui kellegil on sügavam huvi mind "searchida" siis võib proovida mis vaste annab veel "Ymbre"
(07-01-2012, 09:33 PM)stihl Kirjutas: Mina viiks mujale, ausalt öelda ning mingit rullnokalikult kraaklevat tegelast ma oma auto kallale mitte mingil juhul ei laseks.
Loodan, et su arvamus minust muutub kuna lubasin, et enam ei kraakle
(07-01-2012, 09:33 PM)stihl Kirjutas: Vblla ühe auto teeks täna teisiti, aga see polnud tegija, vaid minu viga, kes ma õmblejale oma maitset liialt peale surusin...(midagi analoogilist nagu ülevalpool G uksepolstrite juures, et kaks kontrasti ühele detailile - must ja valge - korraga võib küll esmapilgul ülicool tunduda, aga pikemas plaanis hakkab see väsitama ja ei meeldi lõppude lõpuks ka endale enam mitte; teistest rääkimata.
Samuti ei kasuta selliseid kontraste autotehaste disainerid. (LR Range Rover Autobiography`y või BMW Individual jne klienditellimused, loomulikult ei lähe arvesse)
Olen sinuga nõus, tehas ei kasuta kõrgeid kontraste, minnakse ikka seda teed mis oleks võimalikult neutraale ja soliidne. Meie siin üritame valge või sinise või mis iganes ulme toonidega sisu nii üles "pushida" et jääks ikka rämedalt tuunitud mulje, enamasti on see ikka kliendi soov mitte õmbleja.
õmbleb ümbre