Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Auto sisude tööd - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Turg (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Foorum: Teenused (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=124)
+--- Teema: Auto sisude tööd (/showthread.php?tid=25575)

Lehed: 1 2


Auto sisude tööd - Drognan - 29-12-2011

Tere!
Viin täide autosalongi naha ja riide töid.
Kellegil huvi siis antku märku.
Töid võib vaadata lingilt
http://www.flickr.com/photos/drognan/sets/72157628531923221/


RE: Auto sisude tööd - indrek - 29-12-2011

Palju w210 e klassi käigukangi nahatamine maksab, rooli nahatamine ja esiistme seljatoe ühe ääre riide vahetamine?


RE: Auto sisude tööd - Reddog - 30-12-2011

Ja palju istmete riide vahetus maksma läheb Tongue


RE: Auto sisude tööd - rock - 05-01-2012

(29-12-2011, 02:44 PM)Drognan Kirjutas: Tere!
Viin täide autosalongi naha ja riide töid.
Kellegil huvi siis antku märku.
Töid võib vaadata lingilt

Päris julgelt lubad siin, Mercedes-Benz omanikud on veits teist tüüpi inimesed kui bmw omanikud.

Ma olen ikka sitaks kõvem meesEusa_dance
Minu töid võib sellelt lingilt vaadata!
GALERII
ROOLID
G W463

G on minu juurde alati teretulnud! Info PM!

[Pilt: 1.JPG]

[Pilt: IMG_0032.JPG]

[Pilt: IMG_0126.jpg]

[Pilt: IMG_0126.jpg]

[Pilt: IMG_6569.JPG]

[Pilt: 6.jpg]

[Pilt: 9.JPG]

[Pilt: IMG_6549.JPG]

[Pilt: IMG_0160.jpg]






RE: Auto sisude tööd - nostromo - 05-01-2012

Palju see konkreetne G sisu maksma läks kui saladus pole?


RE: Auto sisude tööd - hannes_s - 05-01-2012

G-sisu on tõesti kena, minu soovid nii keerukad pole. Palju siis maksab ühe tavalise rooli uuesti nahatamine (loomulikult kodaratega)?


RE: Auto sisude tööd - stihl - 05-01-2012

(05-01-2012, 05:34 PM)rock Kirjutas: Ma olen ikka sitaks kõvem meesEusa_dance

See on nüüd mingi uut tüüpi turundus we? Phil Shiller, häbene, mingitest EMT või A Le Coq`i omadest üldse rääkimata...[Pilt: hahaha.gif]

Aga viisakas oleks oma teema teha ja vähemalt mingigi kontakt alla kirjutada...




RE: Auto sisude tööd - Werewolf - 06-01-2012

Kui uxe käepidemed välja arvata on tulemus päris hea. Käepidemetel on nahk õmbluse viltu tõmmanud. Ega nahatamine ei ole lihtne töö, kuid see jäi kohe silma millegipärast.


RE: Auto sisude tööd - rock - 06-01-2012

(06-01-2012, 12:29 AM)Werewolf Kirjutas: Kui uxe käepidemed välja arvata on tulemus päris hea. Käepidemetel on nahk õmbluse viltu tõmmanud. Ega nahatamine ei ole lihtne töö, kuid see jäi kohe silma millegipärast.

Kustkohast ta viltu on? Kui keegi veel nii arvab siis ma lähen häbenen nüüd pool päeva, äkki poetan paar pisaratkiCrybaby

Aga ega jah, see projekt ja need uksed said tehtud 2 aastat tagasi ja tunnistan ausalt, et siis ma veel nii kõva vend polnud midagi, eks ma siis veel veidi õppisin,
nüüdseks on juba asi nii käpas, et julgen lubada sama kvaliteeti mis Brabusel.

[Pilt: IMG_0040%252520%252528Large%252529.JPG]





RE: Auto sisude tööd - Blue Chip - 06-01-2012

Kellel on kõvem või pehmem pole minu asi, aga kas mulle tundub, või on seltsimees Drognan võtnud seltsimees rock'i pildid ja pannud ülesse kui oma töö? Kumb selle siis selle G tegi ja palju selline töö maksab?




RE: Auto sisude tööd - rock - 06-01-2012

(06-01-2012, 10:36 AM)Blue Chip Kirjutas: Kellel on kõvem või pehmem pole minu asi, aga kas mulle tundub, või on seltsimees Drognan võtnud seltsimees rock'i pildid ja pannud ülesse kui oma töö? Kumb selle siis selle G tegi ja palju selline töö maksab?

Ei ole Drognan minu pilte kindlasti võtnud, õnneks. Küll aga on ta võtnud minu aastate jooksul õpitud kogemused ja hakanud ise nikerdama, mis teeb kurvaks, sellepärast ka selline veidi lahmivat tüüpi teemapüstitus tema vastu minupoolt. Muidu olen ma vaikne poissRolleyes
See G on kindlasti minu tehtud!

Miks küll kõik tahavad teada mis see töö maksab, lihtsalt uudishimust?
Ma ei tahaks sellele nii vastata kuna te pole ju näinud ega kursis otseselt kui palju ja mis seal autos tehtud on. Iga sarnane suur projekt on ikkagi omanikuga läbirääkimise küsimus. Kui keegi tahab täpsemalt teada, peab ka täpsemalt küsima, ntx. istmed, 5 ust, armatuur..... palun hind?




RE: Auto sisude tööd - Blue Chip - 06-01-2012

rock, ilus portfoolio.

Turul me oleme vennad ja õed, seega hinna küsimise pärast ei tasu väga leili minna Rolleyes. Nahatamisteenuse ostmine pole piima ostmine, et igaüks kujutab ette kuhu hinnavahemikku hind jääda võiks.
Võtame eelduse, et see töö pole ilmselt odav. Kui selline töö nagu selle G kallal maksab näiteks 10K euri, siis on huviliste ring väiksem kui siis kui see töö maksaks 5K euri või 2k euri.

Seega, kui annad inimestele aimu kui palju midagi võiks umbes maksta, võid endale kliente tekitada, kes muidu ei hakkaks sinu teenuste peale üldse mõtlema, sest eeldavad, et see on nende hinnaskaalast väljas.

Kuna see pole Ferrari foorum, siis "kui küsid hinda on see ilmselt sinu jaoks liiga kallis" suhtumine kõige produktiivsem Eusa_dance.

Mul on näiteks üks pähklipuuimitatsiooniga rool koos airbagiga, mida tarbijakindluse kasvades plaanisin üle nahatada. Sinu tehtud perforeeritud nahast roolid tunduvad sümpaatsed, seega teenuse hind huvitaks.


RE: Auto sisude tööd - Werewolf - 06-01-2012

(06-01-2012, 09:01 AM)rock Kirjutas:
(06-01-2012, 12:29 AM)Werewolf Kirjutas: Kui uxe käepidemed välja arvata on tulemus päris hea. Käepidemetel on nahk õmbluse viltu tõmmanud. Ega nahatamine ei ole lihtne töö, kuid see jäi kohe silma millegipärast.

Kustkohast ta viltu on? Kui keegi veel nii arvab siis ma lähen häbenen nüüd pool päeva, äkki poetan paar pisaratkiCrybaby

Aga ega jah, see projekt ja need uksed said tehtud 2 aastat tagasi ja tunnistan ausalt, et siis ma veel nii kõva vend polnud midagi, eks ma siis veel veidi õppisin,
nüüdseks on juba asi nii käpas, et julgen lubada sama kvaliteeti mis Brabusel.

Viga võib ka lihtsalt olla selles, et pilt petab ära aga img126 pildi peal tundub see käepideme nahk ja õmblus kergelt laines. Päriselus või teise nurga alt pildistades seda võib-olla näha polegi. Ei tahtnud maha teha ega norida, lihtsalt mainisin, mis mulle silma jäi, kuna konstruktiivne kriitika on ju alati teretulnud, ex?

[Pilt: IMG_0126.jpg]




RE: Auto sisude tööd - stihl - 07-01-2012

(06-01-2012, 09:01 AM)rock Kirjutas: ...see projekt ja need uksed said tehtud 2 aastat tagasi ja tunnistan ausalt, et siis ma veel nii kõva vend polnud midagi, eks ma siis veel veidi õppisin,
nüüdseks on juba asi nii käpas...


Sai ju räägitud, et kedagi ei koti, kui kõva sul koguaeg on...Eusa_drool

Firma nimi?
Kontaktnumber?
Inimese nimi?
Kas teed ka Inchcape uusi länkkareid, (sest tehase sisu on kallim ja mitte nii hea)
Kas teed ka Silberi uusi G-sid, sest tehase sisu on kallim...

Või kui avalikke kontakte pole, siis kust lehelt pildid tõmbasid..jne.











RE: Auto sisude tööd - rock - 07-01-2012

Firma nimi? pole jõudnud teha veel
Kontaktnumber? 5230521 imre@audiodesign.ee
Inimese nimi? Imre Ulst

Kas teed ka Inchcape uusi länkkareid, (sest tehase sisu on kallim ja mitte nii hea)
Range Roverit mõtled pigem? väga hea meelega teeks, aga pole pakutud teha veel

Kas teed ka Silberi uusi G-sid, sest tehase sisu on kallim...
ka teeks hea meelega, aga pole samuti pakutud teha veel

Kui kellegil on nimetatud kohtades suhteid, see võiks minu eest kosta - oleksin väga tänulik!

Või kui avalikke kontakte pole, siis kust lehelt pildid tõmbasid..jne.
Pildid on minu personaalsest veebialbumist siia lingitud, seega täiesti aus värk kõik













RE: Auto sisude tööd - ReinGSM - 07-01-2012

Ausat värki pole siin midagi, tekitad ainult foorumi moderaatorile tööd, kes peab siit teemast kustutama sinu teenuste reklaamid, tegema sulle hoiatuse, andma teada, et korduvate reeglite rikkumisel kasutaja bannitakse jne.

TEISE KASUTAJA MÜÜGITEEMAS OMA KAUPA EGA TEENUSEID EI REKLAAMITA! Vahet pole kas teed paremini, halvemini, odavamalt või mis iganes. Tee endale oma teema.


RE: Auto sisude tööd - rock - 07-01-2012

Ai nüüd on pahasti!
Teen omale uue teema ja paluksin, et moderaator mu postitused korrigeeriks vastavalt. Vabandust. Tänud!




RE: Auto sisude tööd - stihl - 07-01-2012

Mina isegi jätaks teema alles, siis saaks kõik soliidsed inimesed (ja firmad) google otsingumootori kaudu lihtviisil teada, et kas viia oma auto "sitaks kõva mehe Imre Ulst`i" (loodan, et ma ei solva nüüd kedagi, inimese enda sõnad ju) ...või mõne muu sadulsepa juurde.

Mina viiks mujale, ausalt öelda, sest häid tegijaid sel alal on suht palju tekkinud ning mingit rullnokalikult kraaklevat tegelast ma oma auto kallale mitte mingil juhul ei laseks.

Siiani olen lasknud kolmel oma autol tellimustööna nahksisu õmmelda (kõik on sattunud erinevad tegijad) ning tagantjärele olen kõigi kolme autoga ka siiani rahul (autod kõik endiselt minu valduses) ja kõiki tegijaid julgen soovitada.
Vblla ühe auto teeks täna teisiti, aga see polnud tegija, vaid minu viga, kes ma õmblejale oma maitset liialt peale surusin...(midagi analoogilist nagu ülevalpool G uksepolstrite juures, et kaks kontrasti ühele detailile - must ja valge - korraga võib küll esmapilgul ülicool tunduda, aga pikemas plaanis hakkab see väsitama ja ei meeldi lõppude lõpuks ka endale enam mitte; teistest rääkimata.
Samuti ei kasuta selliseid kontraste autotehaste disainerid. (LR Range Rover Autobiography`y või BMW Individual jne klienditellimused, loomulikult ei lähe arvesse)


RE: Auto sisude tööd - R129 - 08-01-2012

Päris huumori teema siin ikka püsti pandud Smile

Kui nüüd rääkida õmbluse kvaliteedis siis arenguruumi ikka veel on (mitte paha pärast). Kui õmblus pole nii SIRGE, et vähimatki kõrvalekallet näha pole, siis saab asja parendada. Kui sirgeks tõmmatud nahk omab varjundeid siis saab paremini. BRABUSE "kvaliteet" (vähemalt need mida mina olen näinud ehk mitte paarsada tuhat euri maksvad supercarsid) - see on minu arvates ka üks koht millest ei tasuks eeskuju võtta. Kui räägid DESIGNO käsitöömeistritest, siis võtan mütsi maha.

Kõik sellised nurgatagused ja ka respekteeritud tuunijad (k.a BRABUS jne), nende toodetel on mingi kodukootud kõrvalmaitse juures. No pole mina veel näinud perfektset pilti Eestis tehtud töödest (tõsi pole ka väga otsinud). Samas võtad originaal AMG ja silm puhkab - õmblus on sirge, õmblused on parralleelsed, maitsekad värvid jne.


RE: Auto sisude tööd - rock - 08-01-2012

(08-01-2012, 12:46 PM)R129 Kirjutas: Päris huumori teema siin ikka püsti pandud Smile

Olgu, ma ei räägi enam kui kõva mees ma olen ja ei kraakle rohkem rullnokalikult nagu kasutaja "stihl" seda mainis, selline teemaarendus minupoolt oli suunatud teemaalgataja pihta ja/või vastu kuna mul oli temaga oma kana. Me oleme sõbrad ja oleme sellest rääkinud ja kummagil pole sellest mingit probleemi. Igaljuhul nüüd vabandan viisakalt kõigi kasutajate ees, et leidsin võõra teema kus ennast välja elada, kindlasti seda ei juhtu enam.

(08-01-2012, 12:46 PM)R129 Kirjutas: Kui nüüd rääkida õmbluse kvaliteedis siis arenguruumi ikka veel on (mitte paha pärast). Kui õmblus pole nii SIRGE, et vähimatki kõrvalekallet näha pole, siis saab asja parendada.

Jaa absoluutselt on sul õigus, pole need õmblused perfektselt sirged. Ülevalpool mainisin, et tegin selle auto 2 aastat tagasi mil ma veel ennast väga kindlalt ei tundnud, küll oli siis juba aastaid kogemusi, aga ikkagi. Nüüdseks olen igapäevaselt selle tööga tegelenud ja kogemusi oluliselt rohkem ja õmblused ka sirgemad.
[Pilt: 5.JPG]


(08-01-2012, 12:46 PM)R129 Kirjutas: Kui sirgeks tõmmatud nahk omab varjundeid siis saab paremini. BRABUSE "kvaliteet" (vähemalt need mida mina olen näinud ehk mitte paarsada tuhat euri maksvad supercarsid) - see on minu arvates ka üks koht millest ei tasuks eeskuju võtta. Kui räägid DESIGNO käsitöömeistritest, siis võtan mütsi maha.

Ma nüüd ei saanud päris hästi aru mida sina mõtlesid, aga ma püüan nii kirjutada nagu mina mõtlen - kui vaadata näiteks väga teraselt Brabuse kodulehel Hi-res pilte siis see töö näeb välja ikka nagu käsitöö, ehk siis pole samuti kõik õmblused perfektselt sirged, kuigi võiks sellise hinnaklassi autolt oodata. Antud G omanik omas mõni aasta tagasi ka Bentley Continental GT, eks seda salongi sai tundide kaupa tookord jõllitatud ja tollega oli sama lugu - ma ei ütle, et seal oli midagi kõver, aga lausa joonlauaga poleks mõtet mõõtma olnud minna samuti. Mõlemad nii Brabus kui Bentley on ju samamoodi inimeste tehtud nagu ma arvan ennasti olevat, aga kui rääkida "Designost", mida ma olen samuti tundide kaupa kõrvalgaraažis jõllitanud siis see ei tundu olevat inimese tehtudParanoid lihtsalt kõik on nii perfektne, et lausa nutt tuleb peale.

(08-01-2012, 12:46 PM)R129 Kirjutas: Kõik sellised nurgatagused ja ka respekteeritud tuunijad (k.a BRABUS jne), nende toodetel on mingi kodukootud kõrvalmaitse juures. No pole mina veel näinud perfektset pilti Eestis tehtud töödest (tõsi pole ka väga otsinud).

Jällegi nõustun. Erinevalt sinust hoian ma ennast pidavalt kursis kes midagi sarnast siin Eestis teeb ja tõepoolest, ka mina pole sellist pilti veel leidnud. Ilmselt on asi ikkagi kliendi rahakotis ja kannatlikuses, pole meil palju neid kes raatsiks 5000 eurot pluss ainuüksi salongi peale matta ja autota mitu kuud olla.

(08-01-2012, 12:46 PM)R129 Kirjutas: Samas võtad originaal AMG ja silm puhkab - õmblus on sirge, õmblused on parralleelsed, maitsekad värvid jne.

Just, kuna AMG on seeriatoode siis suurem osa tööd teeb ära masin,(skäneerib detaili, arvutab tükkide mõõdud, lõikab naha, + enamvähem iga õmbluse jaoks on masin pluss üks naisterahvas kes päevad läbi ainult seda ühte detaili õmblebki)
Värvidega tehasetootjad üle ei pinguta arvestusega, et see võiks meeldida kõigile ja poleks liiga väljapeetud. Ma samamoodi pole ei musta ega valge pooldaga ega ka nende kahe kombinatsiooniga. Hetkel tegelen ühe projektiga kuhu tuleb tumeroheline nahk mis minu ja omaniku silmale just see õige


(07-01-2012, 09:33 PM)stihl Kirjutas: Mina isegi jätaks teema alles, siis saaks kõik soliidsed inimesed (ja firmad) google otsingumootori kaudu lihtviisil teada, et kas viia oma auto "sitaks kõva mehe Imre Ulst`i" (loodan, et ma ei solva nüüd kedagi, inimese enda sõnad ju) ...või mõne muu sadulsepa juurde.

Sinu kahjuks ei anna otsingumootor küll ühtegi viidet miks mitte minu juurde oma auto tuua. Vaata veel korralikult minu galerii läbi ja tee järeldused kas selliseid autosid kobakäppade juurde ikka viiakse. Kui kellegil on sügavam huvi mind "searchida" siis võib proovida mis vaste annab veel "Ymbre"

(07-01-2012, 09:33 PM)stihl Kirjutas: Mina viiks mujale, ausalt öelda ning mingit rullnokalikult kraaklevat tegelast ma oma auto kallale mitte mingil juhul ei laseks.

Loodan, et su arvamus minust muutub kuna lubasin, et enam ei kraakle


(07-01-2012, 09:33 PM)stihl Kirjutas: Vblla ühe auto teeks täna teisiti, aga see polnud tegija, vaid minu viga, kes ma õmblejale oma maitset liialt peale surusin...(midagi analoogilist nagu ülevalpool G uksepolstrite juures, et kaks kontrasti ühele detailile - must ja valge - korraga võib küll esmapilgul ülicool tunduda, aga pikemas plaanis hakkab see väsitama ja ei meeldi lõppude lõpuks ka endale enam mitte; teistest rääkimata.
Samuti ei kasuta selliseid kontraste autotehaste disainerid. (LR Range Rover Autobiography`y või BMW Individual jne klienditellimused, loomulikult ei lähe arvesse)

Olen sinuga nõus, tehas ei kasuta kõrgeid kontraste, minnakse ikka seda teed mis oleks võimalikult neutraale ja soliidne. Meie siin üritame valge või sinise või mis iganes ulme toonidega sisu nii üles "pushida" et jääks ikka rämedalt tuunitud mulje, enamasti on see ikka kliendi soov mitte õmbleja.