Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleem w126 aut kastiga
#1
Kõigepealt alustaks siis sellega et autol on 123e 3l liitrine diisel mootor. Seda ma ei tea täpsemalt mis automaat kast seal all on täpselt.
Aga mureks on siis see et kast ei taha õigel ajal käiku ära vahetada. esimeselt teisele on kõige hullem. Isegi rahulikult gaasi vajutades ei vaheta järgmisele käigule ära. vaid tuleb vedu tagant ära lasta korra ja siis üks kord lükkab järgmise ja kui põhjas hoida siis vahetab eriti hilja. Mootori pöörded on siis nii kõrged juba et hakkab lõhkuma.
Milles probleem olla võib? Ise veel automaatkastidega eriti kodus ei ole. Ehk aitab õlivahetusest kastis?
Vasta
#2
Õli on oluline.Icon_idea Kas tasapind on õige? Kas õli on puhas ja kõrbelõhnata? Kaua see õli kastis olnud on?

Hilist käiguvahetust võib põhjustada ka liig pingul tross. Kas see liigub ikka vabalt koos gaasihoovastikuga?

Pädevat automaatkasti (ja üleüldse mersuabi) saab Kadrinast, kastiteemadel R129 käest.
Vasta
#3
Kontrollisin õli tasapinda. Kastis on kõvasti üle normi õli. Kõrbelõhna pole õlil, ja ilus puhas on ka.
Kastil on mingi sport ja eco nupp ka, seda näppides ei ole ka mingit vahet. seal ei või mingit kala olla?
Homme ajan lasen üleliigse õli välja ja näpin trossi, eks siis paistab.
Vasta
#4
Töötava mootoriga ikka kontrollisid taset ja erinevad kangi asendid ka lappasid läbi? Lase trossi lõdvemaks, hakkab varem vahetama.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#5
(16-10-2011, 09:51 PM)photograph Kirjutas: ...
Kastil on mingi sport ja eco nupp ka, seda näppides ei ole ka mingit vahet. seal ei või mingit kala olla?
...

Äkki ikka Standard ja Winter?

Trossi lõdvendamine aitas?
Vasta
#6
Nelja- ja vanad viiekäigulised kastid omasid reziime Standard ja Economy, uuematel(ajudega kastidel) oli Economy asemel Winter, minuteada, võin ka eksida, aga oli vist nii, et Winter reziimil startis 2-käiguga, Standard 1-käiguga.

Vanad kastid ju stardivad üldiselt ikkagi 2-käiguga, vahet pole, kas sisse on lülitatud E või S nupp.



(17-10-2011, 09:00 AM)v6sa Kirjutas:
(16-10-2011, 09:51 PM)photograph Kirjutas: ...
Kastil on mingi sport ja eco nupp ka, seda näppides ei ole ka mingit vahet. seal ei või mingit kala olla?
...

Äkki ikka Standard ja Winter?

Trossi lõdvendamine aitas?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#7
Sain kasti ilusti toimima, trossi lõdvemaks laskmine aitas. Natuke tuleks veel sättida. Aga täitsa hea sai.



Suured tänud teile!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 415 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 käsipiduri probleem Harrikald 10 8,601 03-11-2023, 08:51 PM
Viimane postitus: silversibul
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 596 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
Photo S 126 3,0 1987 aasta probleem RS süsteemig traavers1 3 931 28-06-2022, 07:29 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,575 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 624 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,751 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W220 S500 2004a probleem softclosega s500w220 13 2,415 23-09-2021, 10:18 AM
Viimane postitus: s500w220
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,148 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 730 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne