26-06-2011, 09:45 AM
Denis, leidsin väikese artikli, mis ilmus selle auto kohta ajakirjas "Classic & Sports Cars" enne Brightwellsi oksjonit aprillis 2010.a. Skännisin sisse. Kas siin foorumis on võimalik pilti kuidagi lisada? Või saadan Sulle e-postiga? Selle auto kohta ilmus väike artikkel ka peale oksjonit, aga seda ma ei leidnud.
Meenub, et sellise auto kohta ilmus umbes viis aastat tagasi nimetatud ajakirjas pikem artikkel - ühest Lõuna-Aafrikast pärit autost. Kui Sul on huvi, võid toimetuse poole pöörduda ja ehk saad selle ajakirjanumbri osta. Tookord uurisin huvi pärast tuttavast hea mainega Saksa restaureerimisfirmast, kui palju sellise auto taastamine maksab ja kas see ära tasub. Mulle öeldi, et taastamine on sisuliselt peaegu sama kallis kui MB 380/500/540/630 taastamine. Seega taastamine, arvestades MB230 sedaani turuväärtust kindlasti end ära ei tasu. Selles mõttes on muidugi väga kahju, et kõnealune Brightwellsi auto ära müüdi, kui Sul just selle mudeli vastu on huvi. Restaureeritud auto kohta oli selle hind soodne, arvestades taastamistöö tegelikku maksumust.
MB230 asetses ennesõjaaegses MB mudelivalikus peale MB170. Kui on huvi osta oma kollektsiooni jaoks mõni ennesõjaaegne MB, siis on MB230 mu meelest üks paremaid valikuid. See on eksklusiivsem kui (ka peale sõda toodetud) MB170 ja hinna poolest pigem skaala odavamas otsas. Skaala kallimas otsas olev MB540K spetsiaalrodster (EUR 1,5 milj.) on mitte ainult kole kallis, aga sellega ei julge ju tegelikkuses niisama linnapeale sõitma minnagi.
MB230 sedaan on turuväärtuselt palju odavam kui kabriolett, kuid nende taastamine maksab sama palju. Ma ei tea, kas MB230 sedaanist on võimalik kabrioletti teha... MB300 Adenauerite taastamisel tehakse mõnikord sedaanist kabriolett, sest taastamistöö on sama kallis, kuid kabriolett on turuväärtuselt ligi kaks korda kallim.
Denis, kui Sul huvi on, võin Leedust uurida, kas MB230 kabriolett on seal veel alles.
Meenub, et sellise auto kohta ilmus umbes viis aastat tagasi nimetatud ajakirjas pikem artikkel - ühest Lõuna-Aafrikast pärit autost. Kui Sul on huvi, võid toimetuse poole pöörduda ja ehk saad selle ajakirjanumbri osta. Tookord uurisin huvi pärast tuttavast hea mainega Saksa restaureerimisfirmast, kui palju sellise auto taastamine maksab ja kas see ära tasub. Mulle öeldi, et taastamine on sisuliselt peaegu sama kallis kui MB 380/500/540/630 taastamine. Seega taastamine, arvestades MB230 sedaani turuväärtust kindlasti end ära ei tasu. Selles mõttes on muidugi väga kahju, et kõnealune Brightwellsi auto ära müüdi, kui Sul just selle mudeli vastu on huvi. Restaureeritud auto kohta oli selle hind soodne, arvestades taastamistöö tegelikku maksumust.
MB230 asetses ennesõjaaegses MB mudelivalikus peale MB170. Kui on huvi osta oma kollektsiooni jaoks mõni ennesõjaaegne MB, siis on MB230 mu meelest üks paremaid valikuid. See on eksklusiivsem kui (ka peale sõda toodetud) MB170 ja hinna poolest pigem skaala odavamas otsas. Skaala kallimas otsas olev MB540K spetsiaalrodster (EUR 1,5 milj.) on mitte ainult kole kallis, aga sellega ei julge ju tegelikkuses niisama linnapeale sõitma minnagi.
MB230 sedaan on turuväärtuselt palju odavam kui kabriolett, kuid nende taastamine maksab sama palju. Ma ei tea, kas MB230 sedaanist on võimalik kabrioletti teha... MB300 Adenauerite taastamisel tehakse mõnikord sedaanist kabriolett, sest taastamistöö on sama kallis, kuid kabriolett on turuväärtuselt ligi kaks korda kallim.
Denis, kui Sul huvi on, võin Leedust uurida, kas MB230 kabriolett on seal veel alles.