Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A160. 98a. kliima laager kohe laiali?
#1
Mure mul kliima laager ragiseb. Kas laagrit eraldi saaks vahetada või peab uue pumba peale panema? Ja kui ei taha uut pumpa panna kas siis oleks võimalik panna lihtsalt ilma kliimata rihm peale ja korras?Eusa_dance
Vasta
#2
Kas oled kindel et laager läbi. Äkki hoopis kompressori sidur pees?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#3
Ega päris kindel pole aga ükskord lendas mul rihm katki ja siis remondimees arvas et laager hakkab kohe minema hetkel sellina ragin sees et hirmus. Alguses ragises anult siis kui võtsid pedaali jalapealt lahti nüüd ragiseb koguaeg.
Vasta
#4
Oled kindel, et ragiseb kliimakompressor ja mitte generaatori vabajooksusidur?
Vasta
#5
Kui ragiseb rihmaratta laager, siis seda peaks üldjuhul saama ikka vahetada. Enamustel autodel saab vahetada, kui just ei ole ilma elektromagnetsidurita variandiga tegemist.

Levinuma asja puhul käib asi nii: Pumba otsast mutter lahti, siis saab veetava ratta kätte ja selle taga sügavamal on stopperrõngas mis hoiab siis vedava ratta laagrit paigal. Stopper maha ja ratas otsast ära. See laager seal ratta sees ära vahetada ja kokku tagasi.
Vasta
#6
Eks tuleb vist jah kindlaks määrata mis ikka ragiseb, hetkel aind ju oletused aga tore seegi kui saan ainult laagrivahetusega hakkama.
Vasta
#7
Levinud on asjaolu kus "koolja" pain liiga palju kliimaainet ja see ei aurustu nüüd enam piisavalt ning kompressor surub vedelikku, mis teadupärast omab väga vähes kokkusurumise võimalust. Siis tuleb lagin sisse ja suur jõud võib murda isegi ka kompressori siduri ära. Ennegi nähtud olukordi kus siduri vahetus päädib järjekordse siduri vahetusega.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#8
laagrit saab lihtsalt vahetada, antud pubale on laager olemas laki tänaval laagri ja tihendikeskuses. hind oli ca 300 eesti krooni. Koos laagriga vaheta ära ka häälitsevad rullikud ja kui rihm kehv siis ka see.
Põhjakate alt ära
Kliimapumba otsamutter lahti kümme võtmega.
Rihm maha - vaja 15 lehtvõtit või lehtnarrevõtit.
Pumba otsaratas peaks nüüd vähest jõudu rakendades ära tulema.
Pump mootori küljest lahti (ei mäleta kas E10 või E12 võtmega aga häda korral ka 10 padrun aitab) 4 polti. Pistik ka lahti.
Kõverate otstega splinditangidega splint ära pumba võllilt. Jälle natuke jõudu ja ongi käes.
Nüüd vana laager välja pressida ja ära mõõta ning uus muretseda.
Uus sisse pressida ja ära kärnida.
Pump kokku, rihm peale (vaja ca 40cm pikka ora et veepumba peale saada rihm ja soovitatavalt ka rattakoopast väike kate ära võtta et parem rihma oleks peal hoida. Rihm läheb viimasena kliimapumba peale. Jooniseid kah netis piisavalt saadaval.
Kui rihm peal, pinguta kliimapumba mutter ja põhjakate alla ning valmis ongi.
Pekkis laagritega rattad teeva kuuldavat sirinat.
Rihmasooned kah kindlasti väikeseid kive täis.
Maksimum kaks tundi tööd.


Minul nii lihtsalt ei läinud, selgus lõpuks et rihmapinguti on ka pekkis ja selle vahetamine oli üsna vaevanõudev töö aga sain oma jõududega siiski hakkama.
Vasta
#9
ta ei sirise vaid kõriseb või õigemini ragiseb
Vasta
#10
(12-02-2011, 06:21 PM)taso99 Kirjutas: ta ei sirise vaid kõriseb või õigemini ragiseb

mul tegi see ka üsna jubedat häält. Aga ega sa muidu teada saa mis täpselt saba on andnud, kui rihm maha ja aja rattaid ringi ükshaaval. Kui rullikuid maha võtad ära neid omavahel segamini aja, seal mitu erinevat varianti nende paiknemisel, mudelite ja väljalaskeaastate kaupa.
lisan veel et kui pumba kummileevendi pekkis, siis varsti saan info selle hinna ja saadavuse kohta.
uue laagri saad mõõtude järgi -www.laager.ee
võtad mõõdud ja helistad sinna ja ütled et kliimapumba laager, saad 100% õige asja

ja arvesta sellega et kui see laager lõplikult pekki läheb ja päris laiali jookseb võib ta rikkude pumba võlli, poolassikummi, mõne rulliku ja kui rihma purunemisel või mahatulekul ikka edasi sõidad on plokikaanetihendi riknemine kah garanteeritud. Niiet kuiükskord all vaikus ja geneka tuli süttib siis kutsu keegi ennast teepealt ära sikutama.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Palun infot Mercedes-Benz A 170 Classic 1.7 98a jants007 20 28,709 02-02-2015, 01:14 AM
Viimane postitus: Jaan30
  MB a160 el. akna lüliti. mesaa160 0 3,254 16-01-2015, 04:01 PM
Viimane postitus: mesaa160
  MB A160 1.6 75kw mesaa160 2 4,801 15-01-2015, 10:58 AM
Viimane postitus: mesaa160
  K: A160 tagumine ukselukk Vinksvalleraa 1 3,956 01-05-2014, 09:44 PM
Viimane postitus: 190
  Mure isendiga A160 99a 75kw bensiin autom. Kristina 2 4,730 15-01-2014, 12:23 PM
Viimane postitus: virgo
  A160 2001a undamine windchaser 10 9,486 01-07-2013, 07:37 PM
Viimane postitus: thalenfrei
  MB w168 (A160) salongifilter asub...? kurikala 2 3,904 19-11-2012, 08:58 PM
Viimane postitus: kurikala
  A160 CDI suunatule lüliti/kang --Outlaw-- 1 3,539 23-08-2012, 10:38 PM
Viimane postitus: metsamees
  A160. 98a. uksepolstri eemaldus? taso99 1 2,909 12-02-2011, 07:09 PM
Viimane postitus: thalenfrei
  M-B A160 99a kellel veel? ja kuidas rahul olete? kati28 6 8,245 11-02-2011, 03:26 AM
Viimane postitus: taso99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne