Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W202 tagasilla reguleerimine
#1
Tervitused. Küsimus c200 (100kw bensukas) tagasilla kohta. Nimelt siis reguleerimise kohta. Aga algusest peale siis, vedasin rasket koormat ja hakkas undama, just tagapoolt. Undamine täiest kaootiline, kord veoga, kord ilma, kord valjult, kord ei midagi. Hakkasin täna lammutama, parempoolne tagaratta laager vajab vahetust, tühjalt keerates krõbin sees (auto küljest üldse ära). Samas ka vahetusse see varras, millega saab kokkujooksu reguleerida, see seal ainuke varras, millel kuulliigend (munakal lõtk sees). Aga see ka ainuke koht mu meelest, kus seal midagi keerata saab (kokkujooksu siis), küsimus selles, et kas ratta kallet saab kuskilt muuta, nimelt tundub mulle, et just see parempoolne ratas oli veidi liiga palju ''lääpas''.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462. 10-17''. 15 EURi täisvahetus ja tasakaalustus, vahet pole, kas plekk või valuvelg.
Vasta
#2
ratta kallet saad muuta vedrude vahetusega või vedrupatjade vahetuseda.
Vasta
#3
Hm, minu teada mitmikhoobvedrustuse ainsaks plussiks ongi ratta seadenurkade säilumine kogu käigu ulatuses... Päris veatuna see süsteem siiski ei toimi - käigu mõlemas otsas hakkab õõtshoobade pikkuse erinevus mängima. Kuid niiöelda tavakõrguses ei tohiks vedru pikkus oluliselt mõjutada.

Parandage mind, kui ma eksin, kuid ainus ametlik seadekoht ongi kokkujooks.

Ratas vajub üsna tõhusalt lääpa nii lõtkuva laagri kui kulunud silikoonpuksi tõttu. Ning arvestades, kui palju seal on pukse, siis väikeste lõtkude summa annab märkimisväärse mänguruumi. Igatahes meite säästuka rattad said hoopis püstsemaks peale vardakomplekti vahetust.
Vasta
#4
Jah kulunud ja lõtkudega puksid määravad väga palju kui lääpa ratas vajub. Aga enamus ratta kaldest määrab ikkagi vedru koos padjaga. Kui vedru on väsinud siis ei aita varda komplekti vahetus kah enam.
Vasta
#5
Njah, ega ta nii häirivalt kah lääpas ei ole, samas ei ole ka vedrud vajunud (kui võrrelda teistega, siis pole auto madalam, kuskilt meelde jäänud, et espritil vähe kangemad vedrud kah). Teised puksid on nii enamvähem ok, kolinaid pole. Tegelikult seda munaka lõtku mainiti aasta tagasi ülevaatusel, saab see hoob kah nüüd uus. Teine pool ja esisild kah üle vaadata ning sillastendi ja ülevaatusele siis. Aga suured tänud vastuste eest.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462. 10-17''. 15 EURi täisvahetus ja tasakaalustus, vahet pole, kas plekk või valuvelg.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w202 bensiinipumba relee dinowalk 4 261 19-11-2023, 07:35 PM
Viimane postitus: dinowalk
Tongue W202 2.0D 55kw süüteluku juhtmete erinevus Mersuotsingul 0 143 20-10-2023, 03:52 PM
Viimane postitus: Mersuotsingul
  W202 Starting issue Santtu 0 361 02-05-2023, 08:03 PM
Viimane postitus: Santtu
  W202 Diffri erinevus rexrex 4 378 15-02-2023, 04:23 PM
Viimane postitus: rexrex
  w202 mootoriaju pinout 7hp 0 388 05-01-2023, 03:39 PM
Viimane postitus: 7hp
  W202 250td ei puhu jalgadele sooja Alpz 1 572 09-12-2021, 10:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  S203 sildade reguleerimine minenohh 2 1,220 02-06-2021, 10:45 PM
Viimane postitus: Werewolf
  W202 c180 rev limiter merce 2 1,047 21-01-2021, 07:09 PM
Viimane postitus: merce
  w202/H0 2.0 D (OM 601),1994a. küsimused Jokker 12 3,067 28-12-2020, 10:40 PM
Viimane postitus: Jokker
  W202 VDO MSE H10 ecu pinout xmediax 0 947 25-12-2020, 05:25 PM
Viimane postitus: xmediax



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne