Postitused: 22
Teemad: 5
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
06-02-2011, 09:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2011, 09:40 PM ja muutjaks oli rewo.)
Tervitused. Küsimus c200 (100kw bensukas) tagasilla kohta. Nimelt siis reguleerimise kohta. Aga algusest peale siis, vedasin rasket koormat ja hakkas undama, just tagapoolt. Undamine täiest kaootiline, kord veoga, kord ilma, kord valjult, kord ei midagi. Hakkasin täna lammutama, parempoolne tagaratta laager vajab vahetust, tühjalt keerates krõbin sees (auto küljest üldse ära). Samas ka vahetusse see varras, millega saab kokkujooksu reguleerida, see seal ainuke varras, millel kuulliigend (munakal lõtk sees). Aga see ka ainuke koht mu meelest, kus seal midagi keerata saab (kokkujooksu siis), küsimus selles, et kas ratta kallet saab kuskilt muuta, nimelt tundub mulle, et just see parempoolne ratas oli veidi liiga palju ''lääpas''.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462. 10-17''. 15 EURi täisvahetus ja tasakaalustus, vahet pole, kas plekk või valuvelg.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
06-02-2011, 10:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2011, 10:29 PM ja muutjaks oli kaspar.)
ratta kallet saad muuta vedrude vahetusega või vedrupatjade vahetuseda.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Hm, minu teada mitmikhoobvedrustuse ainsaks plussiks ongi ratta seadenurkade säilumine kogu käigu ulatuses... Päris veatuna see süsteem siiski ei toimi - käigu mõlemas otsas hakkab õõtshoobade pikkuse erinevus mängima. Kuid niiöelda tavakõrguses ei tohiks vedru pikkus oluliselt mõjutada.
Parandage mind, kui ma eksin, kuid ainus ametlik seadekoht ongi kokkujooks.
Ratas vajub üsna tõhusalt lääpa nii lõtkuva laagri kui kulunud silikoonpuksi tõttu. Ning arvestades, kui palju seal on pukse, siis väikeste lõtkude summa annab märkimisväärse mänguruumi. Igatahes meite säästuka rattad said hoopis püstsemaks peale vardakomplekti vahetust.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Jah kulunud ja lõtkudega puksid määravad väga palju kui lääpa ratas vajub. Aga enamus ratta kaldest määrab ikkagi vedru koos padjaga. Kui vedru on väsinud siis ei aita varda komplekti vahetus kah enam.
Postitused: 22
Teemad: 5
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Njah, ega ta nii häirivalt kah lääpas ei ole, samas ei ole ka vedrud vajunud (kui võrrelda teistega, siis pole auto madalam, kuskilt meelde jäänud, et espritil vähe kangemad vedrud kah). Teised puksid on nii enamvähem ok, kolinaid pole. Tegelikult seda munaka lõtku mainiti aasta tagasi ülevaatusel, saab see hoob kah nüüd uus. Teine pool ja esisild kah üle vaadata ning sillastendi ja ülevaatusele siis. Aga suured tänud vastuste eest.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal, kasvõi öösel, kui telefonile vastan. Tel 5589462. 10-17''. 15 EURi täisvahetus ja tasakaalustus, vahet pole, kas plekk või valuvelg.