Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W202 tagasilla reguleerimine - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: W202 tagasilla reguleerimine (/showthread.php?tid=21782)



W202 tagasilla reguleerimine - rewo - 06-02-2011

Tervitused. Küsimus c200 (100kw bensukas) tagasilla kohta. Nimelt siis reguleerimise kohta. Aga algusest peale siis, vedasin rasket koormat ja hakkas undama, just tagapoolt. Undamine täiest kaootiline, kord veoga, kord ilma, kord valjult, kord ei midagi. Hakkasin täna lammutama, parempoolne tagaratta laager vajab vahetust, tühjalt keerates krõbin sees (auto küljest üldse ära). Samas ka vahetusse see varras, millega saab kokkujooksu reguleerida, see seal ainuke varras, millel kuulliigend (munakal lõtk sees). Aga see ka ainuke koht mu meelest, kus seal midagi keerata saab (kokkujooksu siis), küsimus selles, et kas ratta kallet saab kuskilt muuta, nimelt tundub mulle, et just see parempoolne ratas oli veidi liiga palju ''lääpas''.


RE: W202 tagasilla reguleerimine - kaspar - 06-02-2011

ratta kallet saad muuta vedrude vahetusega või vedrupatjade vahetuseda.


RE: W202 tagasilla reguleerimine - v6sa - 07-02-2011

Hm, minu teada mitmikhoobvedrustuse ainsaks plussiks ongi ratta seadenurkade säilumine kogu käigu ulatuses... Päris veatuna see süsteem siiski ei toimi - käigu mõlemas otsas hakkab õõtshoobade pikkuse erinevus mängima. Kuid niiöelda tavakõrguses ei tohiks vedru pikkus oluliselt mõjutada.

Parandage mind, kui ma eksin, kuid ainus ametlik seadekoht ongi kokkujooks.

Ratas vajub üsna tõhusalt lääpa nii lõtkuva laagri kui kulunud silikoonpuksi tõttu. Ning arvestades, kui palju seal on pukse, siis väikeste lõtkude summa annab märkimisväärse mänguruumi. Igatahes meite säästuka rattad said hoopis püstsemaks peale vardakomplekti vahetust.


RE: W202 tagasilla reguleerimine - kaspar - 07-02-2011

Jah kulunud ja lõtkudega puksid määravad väga palju kui lääpa ratas vajub. Aga enamus ratta kaldest määrab ikkagi vedru koos padjaga. Kui vedru on väsinud siis ei aita varda komplekti vahetus kah enam.


RE: W202 tagasilla reguleerimine - rewo - 07-02-2011

Njah, ega ta nii häirivalt kah lääpas ei ole, samas ei ole ka vedrud vajunud (kui võrrelda teistega, siis pole auto madalam, kuskilt meelde jäänud, et espritil vähe kangemad vedrud kah). Teised puksid on nii enamvähem ok, kolinaid pole. Tegelikult seda munaka lõtku mainiti aasta tagasi ülevaatusel, saab see hoob kah nüüd uus. Teine pool ja esisild kah üle vaadata ning sillastendi ja ülevaatusele siis. Aga suured tänud vastuste eest.