Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Rooste kerel:
1) Tagaluugi ülemine serv tihendi vahelt
2) Uksehinged kõik.
Need kaks on üldjuhul keregarantii teema, kui ei ole pauku saanud ja on toimunud regulaarne hoole esindused.
3) Ukse klaasidel välimiste tihendite metallkarkassid
4) Peeglite alused kere küljes (alumiinium korrodeeerub)
5) Kivitäkked esiklaasi ümber (õhudünaamika juhib kõik esiklaasi, mujale mitte)
Veermik: Soovitaks teha kuskil kotrolli
1) Vedrud - kipuvad murduma ja originaalvedru on 4k
2) Rooliosa üle vaadata - nii vardad kui amort, kallid jupid.
3) Õõtshoobade pressitud puksid - 8tk, kipuvad raamid seal sees korrudeeruma ja tuleb lõtk.
4) Diagonaalvardad ja vedru väsimused - kui risti üle pikirööbaste sõita linnakiirusel, ei tohi vedrud kanduri vastu käija (on salongist kuulda)
Mootor: Mina võtaks auto ajaloo ja oleks pilt selge
1) Pihustid - neid on mingis koguses nagunii vahetatud ja kuulub meie kütte puhul regulaarsesse hooldesse
2) Pihusti alused seibid - selle LS juures peaks olema vahetatud, muidu probleem pihustite eraldumisega
3) Generaator - vesijahutusega, selle LS võiks see olla üsna värske
4) Käigukasti turbiin ja käigukast - selle LS juures võiks kast remonditud olla või saab seda kohe teha (560Nm teeb oma töö)
5) Drosselklapp - jälle sama teema selle LS juures.
Mina paneks tingimuseks, et autol on täis esinduse hoole.
Kui panna otsingusse G klass, leiab G400CDI kohta PALJU informatsiooni.
Seda autot ei ole mõtet osta sellepärast, et jäi silma ja nagu tahaks...
See auto on ostjale, kes teab väga täpselt mida ta tahab ja ostab.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
19-01-2011, 07:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2011, 07:06 PM ja muutjaks oli henna.)
Suur tänu abi eest.
Sai ka hooldusajalugu välja võetud.
Praegu käib siis hooldusajaloo uurimine.
Oleks nimelt vaja autot, millega saaks nii linnas viisakalt sõita kui ka 50% ajast metsas ja põldude peal sõita, kuna töö selline.
Varem oli 2006a V10 Touareg ja nüüd aeg vahetada.
G on siis üheks variandiks, kuna on hea läbivusega metsaauto ja ka samas linnaauto.
75% esinduse hoole kuni lõpuni.
Kohe alguses puudub.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Olles mitmeid kuid igapäevaselt Eesti G turgu uurinud kiidan valiku heaks-aastaarvu kohta vaieldamatult parima hinnaga-iseasi mis korras on.
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Rolz. Kus soovitaksid veermikuga kontrolli tegema minna?
Silberisse arvatavasti ei tasu, või pole vahet?
Hooldusajalugu näitab ka seda, et kordagi ei ole mootoripihusteid vahetatud.
Kuigi tuleb ikkagi välja, et auto käinud 100% ajast Silberis hoolduses.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Mina ei oska mingit kohta enam soovitada.
Selleks, et poolikut vedru, läbi-mädanenud pukse näha, ei pea omama kõrgteadmisi
Enamus asjad annab "kõhutundele negatiivse joone" ka proovisõidu ajal.
G-d tõstukile ajades tuleb meeles pidada selle 2,8T-st ELUSkaalu.
Kaua see Eestis olnud on?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 355
Teemad: 33
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Kui Sul Saaremaal eluolu, siis Kuressaare Silberis on lukissepp Marko Lõugas, kes üks tubli mees ja teab, mis teeb.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Esimene hooldus vms on Silberis tehtud umbes 15000- 20 000km juures. Ei mäleta peast täpselt enam.
Saaremaale ikka vahel vast asja on. Tänud hüva nõus eest.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Olen enam kui kindel, et selle LS juures peab neid vahetatud olemas. Vaevalt, et seda kuskil nurgataga tehtud on, vigase leidmiseks vaja teha tagasijooksu test. Maybe on need pihustid jäänud paberilie kirja panemata lihtsalt. See ei olegi jutu mõte, pigem on mõte see, et nende vahetamiseks peab lihtsalt ise moraalselt ja materiaalselt valmis olema. Selline on meie kütus.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”