Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB G400 CDI kontroll enne ostu
#1
Selline küsimus kõigile, kes asjast teavad, et mida tuleks sellise isendi puhul kindlasti enne kontrollida(kerel, mootoril)?
Näiteks: http://www.auto24.ee/used/740434
Äkki mõni kere detail mis kindlasti roostetama hakkab või mootori puhul pihustid vms.
Kas keegi oskab nõu anda?
Vasta
#2
Rooste kerel:
1) Tagaluugi ülemine serv tihendi vahelt
2) Uksehinged kõik.
Need kaks on üldjuhul keregarantii teema, kui ei ole pauku saanud ja on toimunud regulaarne hoole esindused.
3) Ukse klaasidel välimiste tihendite metallkarkassid
4) Peeglite alused kere küljes (alumiinium korrodeeerub)
5) Kivitäkked esiklaasi ümber (õhudünaamika juhib kõik esiklaasi, mujale mitte)
Veermik: Soovitaks teha kuskil kotrolli
1) Vedrud - kipuvad murduma ja originaalvedru on 4k
2) Rooliosa üle vaadata - nii vardad kui amort, kallid jupid.
3) Õõtshoobade pressitud puksid - 8tk, kipuvad raamid seal sees korrudeeruma ja tuleb lõtk.
4) Diagonaalvardad ja vedru väsimused - kui risti üle pikirööbaste sõita linnakiirusel, ei tohi vedrud kanduri vastu käija (on salongist kuulda)
Mootor: Mina võtaks auto ajaloo ja oleks pilt selge
1) Pihustid - neid on mingis koguses nagunii vahetatud ja kuulub meie kütte puhul regulaarsesse hooldesse
2) Pihusti alused seibid - selle LS juures peaks olema vahetatud, muidu probleem pihustite eraldumisega
3) Generaator - vesijahutusega, selle LS võiks see olla üsna värske
4) Käigukasti turbiin ja käigukast - selle LS juures võiks kast remonditud olla või saab seda kohe teha (560Nm teeb oma töö)
5) Drosselklapp - jälle sama teema selle LS juures.

Mina paneks tingimuseks, et autol on täis esinduse hoole.
Kui panna otsingusse G klass, leiab G400CDI kohta PALJU informatsiooni.
Seda autot ei ole mõtet osta sellepärast, et jäi silma ja nagu tahaks...
See auto on ostjale, kes teab väga täpselt mida ta tahab ja ostab.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
Suur tänu abi eest.
Sai ka hooldusajalugu välja võetud.
Praegu käib siis hooldusajaloo uurimine.

Oleks nimelt vaja autot, millega saaks nii linnas viisakalt sõita kui ka 50% ajast metsas ja põldude peal sõita, kuna töö selline.
Varem oli 2006a V10 Touareg ja nüüd aeg vahetada.
G on siis üheks variandiks, kuna on hea läbivusega metsaauto ja ka samas linnaauto.
75% esinduse hoole kuni lõpuni.
Kohe alguses puudub.
Vasta
#4
Olles mitmeid kuid igapäevaselt Eesti G turgu uurinud kiidan valiku heaks-aastaarvu kohta vaieldamatult parima hinnaga-iseasi mis korras on.
Vasta
#5
Rolz. Kus soovitaksid veermikuga kontrolli tegema minna?
Silberisse arvatavasti ei tasu, või pole vahet?

Hooldusajalugu näitab ka seda, et kordagi ei ole mootoripihusteid vahetatud.
Kuigi tuleb ikkagi välja, et auto käinud 100% ajast Silberis hoolduses.
Vasta
#6
Mina ei oska mingit kohta enam soovitada.
Selleks, et poolikut vedru, läbi-mädanenud pukse näha, ei pea omama kõrgteadmisi Smile
Enamus asjad annab "kõhutundele negatiivse joone" ka proovisõidu ajal.
G-d tõstukile ajades tuleb meeles pidada selle 2,8T-st ELUSkaalu.
Kaua see Eestis olnud on?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
Kui Sul Saaremaal eluolu, siis Kuressaare Silberis on lukissepp Marko Lõugas, kes üks tubli mees ja teab, mis teeb.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Vasta
#8
Esimene hooldus vms on Silberis tehtud umbes 15000- 20 000km juures. Ei mäleta peast täpselt enam.

Saaremaale ikka vahel vast asja on. Tänud hüva nõus eest.
Vasta
#9
Olen enam kui kindel, et selle LS juures peab neid vahetatud olemas. Vaevalt, et seda kuskil nurgataga tehtud on, vigase leidmiseks vaja teha tagasijooksu test. Maybe on need pihustid jäänud paberilie kirja panemata lihtsalt. See ei olegi jutu mõte, pigem on mõte see, et nende vahetamiseks peab lihtsalt ise moraalselt ja materiaalselt valmis olema. Selline on meie kütus.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz C 220 CDI Avantgarde registreeru 0 563 10-03-2023, 07:41 PM
Viimane postitus: registreeru
  Mercedes Benz S 320 CDI W221 ArdoV 7 1,645 14-11-2022, 02:39 AM
Viimane postitus: Black66
  w210 e 270 cdi urkky 9 8,012 16-03-2018, 01:42 PM
Viimane postitus: urkky
  W204, C 320 AMG 3.0 CDI 165kW ollibox 20 16,624 14-02-2018, 01:00 PM
Viimane postitus: ollibox
  Mercedes-Benz GL 450 AMG Styling 4matic 4.0 CDI 225kW UHO 4 5,826 21-12-2017, 04:30 PM
Viimane postitus: v6sa
  Ml 400 CDI, mis sellest arvata? MBw140 5 7,158 18-09-2017, 12:41 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  w140 spetsialisti ja ostu abimeest bless011 6 5,670 12-09-2017, 02:37 PM
Viimane postitus: bless011
  Mercedes-Benz E 200 T CDI 2012 aasta mudel Marek134 4 6,906 05-05-2017, 10:31 AM
Viimane postitus: .Alar.
  W212 E350 CDI 4Matic mario159 0 3,053 21-12-2016, 10:45 AM
Viimane postitus: mario159
  W210 99a E220 CDI T 92KW ostuabi Lexuz 3 4,295 09-12-2016, 12:20 AM
Viimane postitus: Paul



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne