Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB G400 CDI kontroll enne ostu - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: MB G400 CDI kontroll enne ostu (/showthread.php?tid=21514)



MB G400 CDI kontroll enne ostu - henna - 18-01-2011

Selline küsimus kõigile, kes asjast teavad, et mida tuleks sellise isendi puhul kindlasti enne kontrollida(kerel, mootoril)?
Näiteks: http://www.auto24.ee/used/740434
Äkki mõni kere detail mis kindlasti roostetama hakkab või mootori puhul pihustid vms.
Kas keegi oskab nõu anda?


RE: MB G400 CDI kontroll enne ostu - Rolz - 18-01-2011

Rooste kerel:
1) Tagaluugi ülemine serv tihendi vahelt
2) Uksehinged kõik.
Need kaks on üldjuhul keregarantii teema, kui ei ole pauku saanud ja on toimunud regulaarne hoole esindused.
3) Ukse klaasidel välimiste tihendite metallkarkassid
4) Peeglite alused kere küljes (alumiinium korrodeeerub)
5) Kivitäkked esiklaasi ümber (õhudünaamika juhib kõik esiklaasi, mujale mitte)
Veermik: Soovitaks teha kuskil kotrolli
1) Vedrud - kipuvad murduma ja originaalvedru on 4k
2) Rooliosa üle vaadata - nii vardad kui amort, kallid jupid.
3) Õõtshoobade pressitud puksid - 8tk, kipuvad raamid seal sees korrudeeruma ja tuleb lõtk.
4) Diagonaalvardad ja vedru väsimused - kui risti üle pikirööbaste sõita linnakiirusel, ei tohi vedrud kanduri vastu käija (on salongist kuulda)
Mootor: Mina võtaks auto ajaloo ja oleks pilt selge
1) Pihustid - neid on mingis koguses nagunii vahetatud ja kuulub meie kütte puhul regulaarsesse hooldesse
2) Pihusti alused seibid - selle LS juures peaks olema vahetatud, muidu probleem pihustite eraldumisega
3) Generaator - vesijahutusega, selle LS võiks see olla üsna värske
4) Käigukasti turbiin ja käigukast - selle LS juures võiks kast remonditud olla või saab seda kohe teha (560Nm teeb oma töö)
5) Drosselklapp - jälle sama teema selle LS juures.

Mina paneks tingimuseks, et autol on täis esinduse hoole.
Kui panna otsingusse G klass, leiab G400CDI kohta PALJU informatsiooni.
Seda autot ei ole mõtet osta sellepärast, et jäi silma ja nagu tahaks...
See auto on ostjale, kes teab väga täpselt mida ta tahab ja ostab.


RE: MB G400 CDI kontroll enne ostu - henna - 19-01-2011

Suur tänu abi eest.
Sai ka hooldusajalugu välja võetud.
Praegu käib siis hooldusajaloo uurimine.

Oleks nimelt vaja autot, millega saaks nii linnas viisakalt sõita kui ka 50% ajast metsas ja põldude peal sõita, kuna töö selline.
Varem oli 2006a V10 Touareg ja nüüd aeg vahetada.
G on siis üheks variandiks, kuna on hea läbivusega metsaauto ja ka samas linnaauto.
75% esinduse hoole kuni lõpuni.
Kohe alguses puudub.


RE: MB G400 CDI kontroll enne ostu - nostromo - 20-01-2011

Olles mitmeid kuid igapäevaselt Eesti G turgu uurinud kiidan valiku heaks-aastaarvu kohta vaieldamatult parima hinnaga-iseasi mis korras on.


RE: MB G400 CDI kontroll enne ostu - henna - 24-01-2011

Rolz. Kus soovitaksid veermikuga kontrolli tegema minna?
Silberisse arvatavasti ei tasu, või pole vahet?

Hooldusajalugu näitab ka seda, et kordagi ei ole mootoripihusteid vahetatud.
Kuigi tuleb ikkagi välja, et auto käinud 100% ajast Silberis hoolduses.


RE: MB G400 CDI kontroll enne ostu - Rolz - 25-01-2011

Mina ei oska mingit kohta enam soovitada.
Selleks, et poolikut vedru, läbi-mädanenud pukse näha, ei pea omama kõrgteadmisi Smile
Enamus asjad annab "kõhutundele negatiivse joone" ka proovisõidu ajal.
G-d tõstukile ajades tuleb meeles pidada selle 2,8T-st ELUSkaalu.
Kaua see Eestis olnud on?


RE: MB G400 CDI kontroll enne ostu - Muhulane - 25-01-2011

Kui Sul Saaremaal eluolu, siis Kuressaare Silberis on lukissepp Marko Lõugas, kes üks tubli mees ja teab, mis teeb.


RE: MB G400 CDI kontroll enne ostu - henna - 25-01-2011

Esimene hooldus vms on Silberis tehtud umbes 15000- 20 000km juures. Ei mäleta peast täpselt enam.

Saaremaale ikka vahel vast asja on. Tänud hüva nõus eest.


RE: MB G400 CDI kontroll enne ostu - Rolz - 25-01-2011

Olen enam kui kindel, et selle LS juures peab neid vahetatud olemas. Vaevalt, et seda kuskil nurgataga tehtud on, vigase leidmiseks vaja teha tagasijooksu test. Maybe on need pihustid jäänud paberilie kirja panemata lihtsalt. See ei olegi jutu mõte, pigem on mõte see, et nende vahetamiseks peab lihtsalt ise moraalselt ja materiaalselt valmis olema. Selline on meie kütus.